Vânzările online ale retailerului Leroy Merlin au crescut de patru ori în ultimele trei luni
11 Noiembrie 2021
AgerpresConform unui comunicat remis, joi, AGERPRERS, pentru ultimele luni ale anului, compania estimează acelaşi ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar şi dublarea comenzilor telefonice.
Leroy Merlin, retailer specializat în construcţii, decoraţiuni şi grădinărit, a înregistrat o creştere de patru ori a vânzărilor online în ultimele trei luni, de la listarea digitală a întregului portofoliu de peste 30.000 de produse, cu livrare oriunde în ţară.
Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRERS, pentru ultimele luni ale anului, compania estimează acelaşi ritm accelerat al vânzărilor generate de segmentul e-commerce, dar şi dublarea comenzilor telefonice.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în prezent, ponderea vânzărilor online reprezintă circa 10% din totalul afacerilor Leroy Merlin România. Pentru a susţine această evoluţie accelerată a segmentului de e-commerce, compania a investit în zona de logistică şi în organizarea platformei de supply chain, precum şi în echiparea magazinelor cu o soluţie IT care să permită alegerea celui mai bun prestator de servicii de livrare pentru fiecare comandă.
Pentru 2022, Leroy Merlin România are în plan dezvoltarea de numeroase proiecte de organizare logistică bazate pe platforma urbană de supply chain şi implementarea de noi modalităţi de a pregăti comenzile clienţilor mai rapid şi mai eficient în magazinele retailerului.
"În contextul socio-economic actual, dar şi din cauza schimbărilor mari pe care le generează pandemia de COVID-19, comerţul electronic va deveni o componentă vitală în modelul de business al fiecărei companii. Am înregistrat patru ori mai multe vânzări online în ultimele luni, rata de conversie este în continuă creştere şi peste trei milioane de clienţi vizitează site-ul nostru în fiecare lună. Este un semn bun venit din piaţă, care ne motivează să continuăm sa investim în dezvoltarea acestui segment şi oferirea unor experienţe de cumpărare facile pentru clienţii noştri, parte a strategiei de vânzări omnichannel. Pentru următorii ani, estimăm cu uşurinţă o dublare sau chiar triplare anuală a vânzărilor online", a declarat Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin România.
Din datele Leroy Merlin România, oraşele care au generat cele mai multe comenzi online au fost Bucureşti şi Cluj-Napoca, însă compania observă că, odată cu implementarea alternativei de cumpărare online cu livrare în toată ţara, au devenit foarte active şi alte oraşe în care nu există un magazin fizic Leroy Merlin.
Leroy Merlin este liderul european al pieţei de bricolaj, cu o istorie de peste 90 de ani ca retailer specializat pe construcţii, decoraţiuni şi grădinărit. Companie inovatoare din cadrul Adeo, Leroy Merlin deţine 800 de magazine în 15 ţări din Europa, Asia, Africa şi America de Sud.
În România funcţionează 19 magazine Leroy Merlin, cu peste 2.500 de angajaţi, în 14 oraşe: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploieşti, Braşov, Constanţa, Sibiu, Suceava, Târgu Mureş, Bacău, Iaşi, Timişoara, Oradea şi Târgovişte.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 10823 / 18033 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mergermarket - League Tables of Legal Advisors (Q3 2024) | Piața de M&A a continuat să se redreseze în primele nouă luni și a înregistrat creșteri de 18,8% la nivel global și de 23% în Europa. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
UniCredit Bank a încheiat cu succes cea mai mare emisiune a sa pe piaţa locală de obligațiuni corporative negarantate, în valoare de 750 mil. lei. Clifford Chance Badea a asigurat consultanța juridică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...