ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

APTIQ Global își consolidează echipa din România prin cooptarea FairValue Consulting și crearea brand-ului APTIQ Valuation

18 Iunie 2024   |   BizLawyer

APTIQ Global oferă servicii profesionale integrate, în toate domeniile relevante din viața unei companii * Prin APTIQ Valuation va oferi și servicii complexe de evaluare

 
 
APTIQ Global a anunțat că își consolidează echipa din România și extinde oferta serviciilor integrate prin afilierea FairValue sub brand-ul APTIQ Valuation. APTIQ Valuation oferă servicii de evaluare a afacerilor, a proprietăților imobiliare, a mașinilor și echipamentelor, a activelor necorporale și a instrumentelor financiare. Acestea vor fi parte integrantă din pachetul de servicii oferite de departamentul de asigurare a conformității – servicii juridice, contabilitate, taxe, resurse umane, audit, și departamentul de M&A și consultanță de business. APTIQ Global are un portofoliu divers de clienți format din companii locale și internaționale, din industrii variate precum servicii financiare, construcții și imobiliare, servicii de sănătate, IT&C, energie regenerabilă.


„Unul dintre pilonii principali ai acestui parteneriat este identificarea și colaborarea în proiecte sofisticate, care vizează integrarea competențelor specifice de consultanță de business, fiscală și juridică, pe de o parte, și a celor de evaluare a afacerii (sub toate formele acesteia), pe de altă parte. Planificăm să lucrăm împreună la proiecte care necesită o abordare multidisciplinară, combinând experiența vastă a specialiștilor APTIQ Global cu insight-urile strategice și abordarea pragmatică, orientată spre rezultate a Fair Value pentru a răspunde cât mai bine exigențelor din ce în ce mai complexe ale clienților noștri din România și din străinătate”, a declarat Anuța Stan, Partener Senior al APTIQ Valuation.

„Această afiliere este o etapă semnificativă în planurile noastre de dezvoltare a unui hub european, care va funcționa ca un centru de excelență pentru servicii integrate, reunind experți din diverse domenii, facilitând schimbul de cunoștințe și promovând soluții de business flexibile, adaptabile si foarte pragmatice”, a afirmat Andreas Lundl, Chairman of the Executive Board, APTIQ Global și Managing Partner, APTIQ Global GSA.

„Misiunea APTIQ Global este de a ne sprijini clienții în adaptarea la schimbările rapide din piață, la specificul industriilor lor și de a le oferi acces rapid și eficient la resurse și know-how relevant, astfel încât aceștia să obțină sau, după caz, să își mențină un avantaj concurențial”, a completat Remus Ene, Managing Partner al biroului din România al APTIQ Global.

APTIQ Global oferă servicii profesionale integrate de tip „one-stop shop" în toate domeniile relevante din viața unei companii: consultanță juridică, M&A, audit, consultanță fiscală și contabilitate, IT, resurse umane, evaluare. Compania are o structură antreprenorială, care înglobează parteneriate cu profesioniști experimentați în domeniile de referință, iar de anul trecut a inițiat un proces de expansiune atât în România, cât și la nivel european. În România, APTIQ Global urmărește să își consolideze echipa centrală dar și să își extindă prezența la nivel local, în cele mai importante orașe din țară, prin cooptarea de parteneri locali cu aceeași viziune și filozofie de afaceri.

Parteneriatul dintre APTIQ Global și FairValue prin crearea APTIQ Valuation este un pas important spre un viitor în care consultanța de business nu este doar despre menținerea status-quo-ului, ci despre redefinirea lui prin inovație și colaborare.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 390 / 8450
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
RTPR alături de Grup Șerban Holding într-o finanțare de 73 mil. € acordată de un sindicat bancar. Echipa, coordonată de Alexandru Retevoescu (Partner) și Andreea Nedeloiu (Senior Associate) | Nicolae Lucian Șerban (CEO GSH): Ne dorim ca pe viitor să găsim în RTPR un partener pentru proiecte viitoare
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...