BCR Leasing susține clienții care aplică în cadrul Programului - IMM Leasing de Echipamente și Utilaje
13 Noiembrie 2020
BizLawyerProgramul IMM LEASING DE ECHIPAMENTE ȘI UTILAJE este un program multianual de încurajare și de stimulare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, precum și a întreprinderilor afiliate care au un număr egal sau mai mare de 250 de angajaţi.
Aderarea BCR Leasing la programul IMM Leasing de Echipamente și Utilaje, urmărește stategia companiei de a susține întreprinderile mici și mijlocii, prin acordarea de finanțări în leasing financiar pentru achiziția de echipamente mobile și utilaje, vehicule utilitare, autobuze și autocare, echipamente IT și tehnologia informației. În cadrul acestui program se pot înscrie IMM-urile din domenii precum producție, comerț sau prestări de servicii.
„Considerăm că programul IMM Leasing de Echipamente si Utilaje creează oportunități pentru companiile antreprenoriale românești. Accesul la garanțiile de stat, precum și la costurile subvenționate, reprezintă o soluție bună de eficientizare a afacerii și permite direcționarea resurselor proprii ale companiilor către alte proiecte. Pe de altă parte, susținerea accesului IMM-urilor la tehnologii noi este o prioritate strategică pentru BCR Leasing. Și prin aderarea noastră la acest program rămânem consecvenți cu ceea ce ne-am propus: să susținem clienții noștri oferind soluții de finanțare de tip leasing, care să-i ajute în ceea ce își propun“, a declarat Vlad Vitcu, CEO al BCR Leasing IFN.
„Considerăm că programul IMM Leasing de Echipamente si Utilaje creează oportunități pentru companiile antreprenoriale românești. Accesul la garanțiile de stat, precum și la costurile subvenționate, reprezintă o soluție bună de eficientizare a afacerii și permite direcționarea resurselor proprii ale companiilor către alte proiecte. Pe de altă parte, susținerea accesului IMM-urilor la tehnologii noi este o prioritate strategică pentru BCR Leasing. Și prin aderarea noastră la acest program rămânem consecvenți cu ceea ce ne-am propus: să susținem clienții noștri oferind soluții de finanțare de tip leasing, care să-i ajute în ceea ce își propun“, a declarat Vlad Vitcu, CEO al BCR Leasing IFN.
Programul IMM LEASING DE ECHIPAMENTE ȘI UTILAJE este un program multianual de încurajare și de stimulare a dezvoltării întreprinderilor mici și mijlocii, precum și a întreprinderilor afiliate care au un număr egal sau mai mare de 250 de angajaţi. Plafonul total al garanțiilor care pot fi acordate în acest program este de 1,5 miliarde lei, iar valoarea maximă cumulată a finanțărilor garantate de stat care pot fi acordate unui beneficiar în cadrul acestei facilități este de 5 milioane de lei.
BCR LEASING IFN este prezentă pe piață românească a leasingului din 2001, ca subsidiară a Băncii Comerciale Române, parte a grupului financiar central-european ERSTE Group. Compania oferă o gamă completă de servicii de leasing financiar și credit pentru achiziționarea de bunuri de folosintă îndelungată: vehicule (autoturisme, vehicule comerciale, flote de autoturisme) și echipamente (mașini agricole, echipamente medicale, software și echipamente IT, etc.).
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 5392 / 8442 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...