Compania locală Tailent anunță un parteneriat cu Crayon, lider global în servicii IT
21 Iunie 2023
BizLawyerParteneriatul dintre Tailent și Crayon va permite companiilor să-și accelereze eforturile de transformare și să rămână competitive într-un peisaj digital aflat într-o continuă schimbare.
Tailent, o companie românească specializată în furnizarea de tehnologie RPA, cunoscută pentru livrarea de soluții accesibile și eficiente de automatizare a proceselor de afaceri, a anunțat astăzi lansarea unui parteneriat cu Crayon, lider global în inovație și servicii IT. Parteneriatul se va axa pe furnizarea de soluții digitale end-to-end pentru organizațiile care doresc să accelereze procesele de transformare digitală și se va concentra inițial pe clienții de pe piața europeană.
Prin această colaborare, clienții vor primi acces la Tailent Automation Platform, permițând organizațiilor să automatizeze procesele, indiferent de gradul de complexitate. Această colaborare va extinde portofoliul de servicii al Crayon, oferind clienților o platformă de Robotic Process Automation (RPA) mai rapidă, ușor de gestionat și eficientă din punct de vedere al costurilor.
Prin această colaborare, clienții vor primi acces la Tailent Automation Platform, permițând organizațiilor să automatizeze procesele, indiferent de gradul de complexitate. Această colaborare va extinde portofoliul de servicii al Crayon, oferind clienților o platformă de Robotic Process Automation (RPA) mai rapidă, ușor de gestionat și eficientă din punct de vedere al costurilor.
„Platforma noastră de automatizare este concepută pentru a fi accesibilă, cu o experiență dovedită în ceea ce privește furnizarea celui mai mic TCO (Total Cost of Ownership) de pe piață și a celui mai rapid ROI (Return On Investment), permițând organizațiilor de orice dimensiune să beneficieze de automatizarea proceselor. Suntem încântați să ne unim forțele cu Crayon și să ajutăm și mai multe companii să descopere beneficiile transformării digitale”, spune Mario Popescu, CEO, Tailent.
Acest parteneriat valorifică expertiza Crayon în strategie, inovație și managementul schimbării pentru a susține clienții să identifice domeniile de optimizare și să dezvolte soluții personalizate ce îmbunătățesc procesele de afaceri. Platforma de automatizare a Tailent va fi o componentă cheie a acestor soluții, permițând organizațiilor să reducă erorile din activitățile manuale, să crească productivitatea și să-i facă pe angajați mai disponibili pentru sarcinile cu o valoare adăugată mai mare.
„Suntem încântați de parteneriatul cu Tailent prin care vom oferi clienților noștri un instrument puternic și accesibil pentru automatizarea proceselor de business și îmbunătățirea eficienței operaționale. Împreună putem ajuta organizațiile din toate industriile să abordeze cele mai presante provocări și să își atingă obiectivele de transformare digitală”, spune Răzvan Ene, General Manager, Crayon România.
Parteneriatul dintre Tailent și Crayon va permite companiilor să-și accelereze eforturile de transformare și să rămână competitive într-un peisaj digital aflat într-o continuă schimbare. În plus, companiile pot beneficia de avantaje suplimentare în ceea ce privește Robotic Process Automation (RPA). RPA este un criteriu aliniat la Digital Economy and Society Index (DESI). Prin urmare, companiile care solicită fonduri din cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență (PNRR) și care conțin RPA, pe lângă alte tehnologii, vor primi puncte suplimentare, astfel încât să poată obține o finanțare mai consistentă.
Acest parteneriat face parte din strategia globală a Tailent de a democratiza accesul la tehnologiile de automatizare pentru organizațiile din întreaga lume. În ultimii ani, Tailent a încheiat mai multe parteneriate strategice importante cu furnizori de soluții și servicii de top, precum Encorsa, Wolters Kluwer, Visa, Aliant, Recycle International, ETA2U, Serviceaide, htss, RBC, ASEE, ca parte a unui proces rapid de expansiune globală.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1134 / 8455 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...