Creatorii soluţiei robotizate interactive de marketing Tokinomo au obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari
09 Februarie 2022 Agerpres
Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.
Startup-ul românesc Tokinomo, specializat în distribuţia de soluţii interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari de din partea investitorilor-membri TechAngels, Early Game Ventures şi IPP, a anunţat compania într-un comunicat de presă transmis, miercuri, AGERPRES.
Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.
În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de "brand activation" care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor cu 200%, în medie, fără reduceri de preţ.
Roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii din peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.
Potrivit companiei, brandurile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat Tokinomo pentru a interacţiona cu clienţii în magazine şi pentru a le oferi acestora experienţe inedite. De asemenea, magazinele şi agenţiile de marketing "in-store" pot monetiza soluţia Tokinomo prin folosirea rafturilor ca spaţiu media.
"Roboţii Tokinomo au fost concepuţi pentru a diversifica şi moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mişcare, lumină şi sunet, roboţii Tokinomo dau viaţă produselor pe raftul supermarketurilor şi le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ şi eficient. Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboţii sunt conectaţi la internet şi pot fi monitorizaţi de la distanţă. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real şi mişcările robotului pot fi personalizate", se arată în comunicat.
Investiţia în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane de dolari a fost condusă de un grup de "angel investors", membri ai Asociaţiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures şi Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo şi una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piaţa locală.
În 2022, startup-ul românesc susţine că se va concentra pe dezvoltarea de produse noi pentru campaniile de marketing din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări.
Tokinomo este o soluţie brevetată de shopper marketing şi POS display robotizat conectat la Internet. Aceasta foloseşte o combinaţie de senzori de mişcare, lumină şi sunet, animă produsele la raft şi le permite să interacţioneze cu cumpărătorii. Soluţia, destinată bunurilor de larg consum şi magazinelor de tip supermarket, a ajuns pe lista celor mai bune 40 de startup-uri de retail tech din lume.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 3327 / 8994 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
Filip & Company a oferit asistență juridică în legătură cu o nouă emisiune de obligațiuni corporative garantate de către Agroserv Măriuța, în valoare de 3 mil. €
Kinstellar asistă Integral Capital Group în achiziția unei participații majoritare la clinica de fertilizare in vitro Calla, prin subsidiara sa Embryos
Filip & Company a asistat consorțiul de bănci care a intermediat a doua emisiune de obligațiuni prin care Romgaz a atras 500 de mil. € de pe piețele internaționale| Alexandru Bîrsan (managing partner) și Olga Niță (partener) au coordonat echipa
Filip & Company a asistat BCR și BRD în legătură cu oferta publică inițială a Cris Tim Family Holding | Olga Niță (partener) și Alexandru Bîrsan (managing partner) au coordonat echipa
Clifford Chance Badea a asistat Cris-Tim Family Holding în legătură cu IPO-ul istoric în valoare de 454,35 milioane RON | Daniel Badea (Managing Partner): ”Sperăm ca succesul Cris-Tim să încurajeze și alte branduri românești să vină pe bursă”
Filip & Company a asistat DIGI Romania S.A. în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 mil. €. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Dreptul muncii | Consultanță
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv Real Estate | Consultanță
Țuca Zbârcea & Asociații obține o soluție favorabilă într-un important litigiu de drept fiscal și vamal | Ionuț Șerban (Partener): „Este o victorie importantă pentru clientul nostru și un precedent valoros în disputele de drept vamal”
Avocații PNSA au stat alături de M Plus Croatia d.o.o, lider european în outsourcing-ul proceselor de afaceri și tehnologie, în tranzacția prin care a achiziționat Valoris Group - jucător local care deservește proiecte multilingve pentru clienți internaționali | Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Baciu Partners și coordonatoarea sa au urcat pe primul loc pe podium la gala inaugurală Legal 500 - CEE Awards | Ana-Maria Baciu, după ce a primit distincția „Romania Lawyer of the Year”, iar BACIU PARTNERS a fost desemnată „CEE IP Firm of the Year”: ”Încrederea nu se câștigă printr-o conjunctură, ci prin consistență, prezență și prin convingerea că lucrurile pot fi mereu făcute altfel, în beneficiul direct al echipei și clienților. Standardul pe care îl impune este clar: să livrezi claritate și rigoare în permanență și să ai curajul să gândești diferit, înțelegând miza reală”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





