ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Creatorii soluţiei robotizate interactive de marketing Tokinomo au obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari

09 Februarie 2022   |   Agerpres

Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.

 
 
Startup-ul românesc Tokinomo, specializat în distribuţia de soluţii interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari de din partea investitorilor-membri TechAngels, Early Game Ventures şi IPP, a anunţat compania într-un comunicat de presă transmis, miercuri, AGERPRES.
 
Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.
 
În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de "brand activation" care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor cu 200%, în medie, fără reduceri de preţ.
 
Roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii din peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.
 
Potrivit companiei, brandurile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat Tokinomo pentru a interacţiona cu clienţii în magazine şi pentru a le oferi acestora experienţe inedite. De asemenea, magazinele şi agenţiile de marketing "in-store" pot monetiza soluţia Tokinomo prin folosirea rafturilor ca spaţiu media.
 
"Roboţii Tokinomo au fost concepuţi pentru a diversifica şi moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mişcare, lumină şi sunet, roboţii Tokinomo dau viaţă produselor pe raftul supermarketurilor şi le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ şi eficient. Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboţii sunt conectaţi la internet şi pot fi monitorizaţi de la distanţă. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real şi mişcările robotului pot fi personalizate", se arată în comunicat.
 
Investiţia în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane de dolari a fost condusă de un grup de "angel investors", membri ai Asociaţiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures şi Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo şi una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piaţa locală.
 
În 2022, startup-ul românesc susţine că se va concentra pe dezvoltarea de produse noi pentru campaniile de marketing din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări.
 
Tokinomo este o soluţie brevetată de shopper marketing şi POS display robotizat conectat la Internet. Aceasta foloseşte o combinaţie de senzori de mişcare, lumină şi sunet, animă produsele la raft şi le permite să interacţioneze cu cumpărătorii. Soluţia, destinată bunurilor de larg consum şi magazinelor de tip supermarket, a ajuns pe lista celor mai bune 40 de startup-uri de retail tech din lume. 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3278 / 8945
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații, la finalizarea proiectului în care a asistat Vodafone România la achiziția Telekom România Mobile Communications: O tranzacție de durată, sofisticată, care a necesitat multă dedicare, pricepere și inspirație
Filip & Company asistă DIGI Romania la achiziția unei părți din Telekom România Mobile Communications | Echipa implicată în proiect a fost coordonată de Alexandru Bîrsan (managing partner)
CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for junior lawyers
Lexology Competition Rankings 2025 | Cine sunt avocații români care modelează practica de concurență pe piața locală: Cătălin Suliman (Filip & Company) și Georgiana Bădescu (Schoenherr), printre avocații considerați Thought Leaders. Manuela Guia (GNP Guia Naghi & Partners), Georgeta Dinu (NNDKP), Andreea Oprișan și Raluca Vasilache (Țuca Zbârcea & Asociații), în nucleul de forță al practicii pe piața locală
KPMG Legal - Toncescu și Asociații îl recrutează pe Alexandru Slujitoru de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener. Ramona Jurubiță, reconfirmată pentru al treilea mandat în funcția de Country Managing Partner al KPMG în România și Moldova
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocati stagiari promoția septembrie 2025 | Litigii
Decizie ÎCCJ: O victorie fiscală de referință în materia cheltuielilor intra-grup internațional și a reciclării deșeurilor de ambalaje, obținută de avocații Mușat & Asociații | Echipă interdisciplinară, coordonată de partenerii Angela Porumb și Răzvan Graure
Avocații PNSA au stat alături de compania locală Bit Soft în tranzacția prin care grupul canadian Volaris a intrat pe piața românească a tehnologiei pentru ospitalitate. Echipa pluridisciplinară a fost coordonată de partenerul Bogdan C. Stoica
Instanța de judecată a constatat deductibilitatea serviciilor intra-grup de marketing și negociere, respectiv a serviciilor de cercetare și dezvoltare fără posibilitatea organelor fiscale de a evalua oportunitatea acestor servicii | Echipa Băncilă, Diaconu și Asociații, condusă de Emanuel Băncilă, a obținut victoria
Practica de M&A de la Volciuc-Ionescu accelerează într-o piață mai activă, unde conformarea multiplă și mecanismele sofisticate de preț ̸ structurare ridică miza juridică. “O tranzacție este cu adevărat de succes dacă, după closing, integrarea noii afaceri decurge fluent, sinergiile preconizate se realizează efectiv și nu apar probleme majore care să-i erodeze valoarea”, spun avocații | În spatele fiecărui mandat finalizat se află o combinație atent dozată de expertiză, colaborare și reziliență
Radiografia unui an intens în practica de Employment la KPMG Legal – Toncescu și Asociații | Arhitectura normelor de dreptul muncii arată ca un șantier în lucru: reglementări noi, intenții bune, dar și intersecții nerezolvate între acte normative, zone fără busolă și practici care alunecă în interpretări divergente. De vorbă cu membrii echipei despre provocările perioadei, proiectele cheie și prioritățile clienților, în linie cu valul normativ
Dr. Cosmin Vasile (Managing Partner ZRVP) va susține un curs de arbitraj la INPPA: “Noțiuni introductive de arbitraj comercial – un ghid practic pentru începători”, desfășurat în cinci ateliere | Înscrierile se fac până pe 7 octombrie
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...