
Creatorii soluţiei robotizate interactive de marketing Tokinomo au obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari
09 Februarie 2022
AgerpresOdată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.
Startup-ul românesc Tokinomo, specializat în distribuţia de soluţii interactive pentru campanii de publicitate in-store, a obţinut o finanţare de 1,7 milioane de dolari de din partea investitorilor-membri TechAngels, Early Game Ventures şi IPP, a anunţat compania într-un comunicat de presă transmis, miercuri, AGERPRES.
Odată cu obţinerea acestei investiţii, startup-ul îşi propune să dezvolte produse tehnologice noi de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate şi creative, dar şi să obţină date relevante pentru a-şi defini audienţa.
În prezent, Tokinomo creează şi distribuie o soluţie brevetată de "brand activation" care promovează produsele în magazin şi ajută la creşterea vânzărilor cu 200%, în medie, fără reduceri de preţ.
Roboţii Tokinomo sunt utilizaţi în campanii din peste 40 de ţări, aproximativ 80% din venituri fiind realizate în afara României.
Potrivit companiei, brandurile de produse de larg consum utilizează display-ul robotizat Tokinomo pentru a interacţiona cu clienţii în magazine şi pentru a le oferi acestora experienţe inedite. De asemenea, magazinele şi agenţiile de marketing "in-store" pot monetiza soluţia Tokinomo prin folosirea rafturilor ca spaţiu media.
"Roboţii Tokinomo au fost concepuţi pentru a diversifica şi moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mişcare, lumină şi sunet, roboţii Tokinomo dau viaţă produselor pe raftul supermarketurilor şi le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ şi eficient. Tokinomo oferă brandurilor oportunitatea să implementeze campanii scalabile de shopper marketing pentru că roboţii sunt conectaţi la internet şi pot fi monitorizaţi de la distanţă. Mesajul campaniei poate fi schimbat în timp real şi mişcările robotului pot fi personalizate", se arată în comunicat.
Investiţia în runda de tip pre-serie A de 1,7 milioane de dolari a fost condusă de un grup de "angel investors", membri ai Asociaţiei TechAngels.ro, cu participarea fondului de investiţii Early Game Ventures şi Instore Power Provider (IPP), partener Tokinomo şi una dintre cele mai recunoscute companii de retail marketing de pe piaţa locală.
În 2022, startup-ul românesc susţine că se va concentra pe dezvoltarea de produse noi pentru campaniile de marketing din magazine, dar şi pe extinderea eforturilor de vânzări.
Tokinomo este o soluţie brevetată de shopper marketing şi POS display robotizat conectat la Internet. Aceasta foloseşte o combinaţie de senzori de mişcare, lumină şi sunet, animă produsele la raft şi le permite să interacţioneze cu cumpărătorii. Soluţia, destinată bunurilor de larg consum şi magazinelor de tip supermarket, a ajuns pe lista celor mai bune 40 de startup-uri de retail tech din lume.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3124 / 8791 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...