CTP cumpără portofoliul imobiliar al FM Logistic într-o tranzacție de vânzare și închiriere de peste 100.000 mp
30 Martie 2023
BizLawyerPortofoliul cuprinde trei parcuri industriale situate în apropierea celor mai mari parcuri CTP din București, Pitești și Timișoara și consolidează prezența CTP în aceste orașe și pe axa autostrăzii București - Pitești.
CTP, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de spații industriale și logistice din Europa, după suprafața închiriabilă (GLA), a achiziționat un portofoliu de peste 100.000 mp de la FM Logistic, una dintre cele mai importante companii de servicii pentru lanțul de aprovizionare din Europa, care va continua să fie chiriaș CTP pe termen lung.
Portofoliul cuprinde trei parcuri industriale situate în apropierea celor mai mari parcuri CTP din București, Pitești și Timișoara și consolidează prezența CTP în aceste orașe și pe axa autostrăzii București - Pitești.
"Filozofia noastră se bazează pe dezvoltarea unor parteneriate solide, iar acțiunile noastre valorifică acest concept de bază. Dăm startul unei alianțe strategice cu un operator logistic profesionist și specializat, FM Logistic, cu o istorie în România de peste 20 de ani. Rezultatul este achiziția unui portofoliu de ultimă generație, cu depozite eficiente, care completează stocul nostru existent și ne consolidează prezența în locații-cheie, care sunt percepute din ce în ce mai mult ca hub-uri regionale", spune Ana Dumitrache, Managing Director CTP România.
Portofoliul cuprinde trei parcuri industriale situate în apropierea celor mai mari parcuri CTP din București, Pitești și Timișoara și consolidează prezența CTP în aceste orașe și pe axa autostrăzii București - Pitești.
"Filozofia noastră se bazează pe dezvoltarea unor parteneriate solide, iar acțiunile noastre valorifică acest concept de bază. Dăm startul unei alianțe strategice cu un operator logistic profesionist și specializat, FM Logistic, cu o istorie în România de peste 20 de ani. Rezultatul este achiziția unui portofoliu de ultimă generație, cu depozite eficiente, care completează stocul nostru existent și ne consolidează prezența în locații-cheie, care sunt percepute din ce în ce mai mult ca hub-uri regionale", spune Ana Dumitrache, Managing Director CTP România.
Tranzacția de vânzare și lease back a fost structurată și implementată de echipa de tranzacții a CTP România, cu sprijinul intern al departamentelor financiar și de administrare a proprietății.
"În timp ce portofoliul nostru crește cu peste 100.000 mp închiriați în totalitate, un plus demn de menționat pentru toate părțile interesate, de la chiriași până la comunitățile locale, este surplusul generos de teren de care beneficiază toate cele trei locații, care permite o dezvoltare organică a investiției", afirmă Andreea Enescu, Transaction Director CTP România.
Compania FM Logistic a fost înființată în Franța, în 1967, în Franța, pentru a a furniza servii aprovizionare în Europa, deservind clienți din sectoarele produselor de larg consum, comerţ cu amănuntul, frumusețe și cosmetică, producție industrială și sectoare medicale. În România, FM Logistic își desfășoară activitatea începând din anul 2003.
"Începerea parteneriatului pe termen lung cu CTP va permite echipei din România a FM Logistic să se concentreze pe aspectele operaționale și pe cele direct legate de clienți, păstrând portofoliul existent de clienți și rămânând deschiși pentru noi extinderi pe măsură ce oportunitățile apar. FM Logistic va continua să dezvolte lanțurile de aprovizionare sustenabile din România, iar pricipala direcție stragică rămâne furnizarea de servicii cu valoare adăugată, asigurând continuitatea afacerii pe măsură ce trecem la noul mod de lucru”, declară Alexander Pavlov, Country Managing Director FM Logistic România.
Tranzacția imobiliară a fost consiliată de CBRE România, care a reprezentat vânzătorul.
"Suntem încântați că am asistat FM Logistic în crearea unui parteneriat cu unul dintre cei mai reputați proprietari din piața imobiliară și credem că această tranzacție aduce cu sine o poziționare și mai puternică pentru FM Logistic în atingerea obiectivelor de business. Este totodată dovada că piața din România este pregătită pentru tranzacții de tip sale and lease back (vânzare și închiriere ulterioară) și că proprietarii cei mai mari sunt adesea și cei mai dinamici”, spune Mihai Pătrulescu, Head of Investment Properties CBRe România.
Odată cu achiziționarea acestor noi spații, portofoliul CTP din România a atins pragul de 2,5 milioane mp de depozite moderne sustenabile de clasă A.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1325 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...