ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

DHL Express Romania a primit certificarea Angajator de Top 2019

18 Februarie 2019   |   BizLawyer

• Certificarea recunoaște excelența în condițiile oferite angajaților • La nivel global, DHL Express a primit această certificare pentru a cincea oară consecutiv si se număra printre cele 14 companii care mai sunt recunoscute ca Top Employer Global • DHL Express este singura companie care a primit această recunoaștere în toate regiunile

 
 
DHL Express Romania a primit recunoașterea Top Employer 2019 / Angajator de Top 2019 din partea Top Employer Institute și este  Angajator de Top 2019 pentru excelență în condițiile de lucru oferite angajaților.

Organizațiile certificate ca Angajatori de Top se dedică pentru a oferi cel mai bun mediu de lucru pentru angajați, prin practicile progresive de tip "people-first" în materie de resurse umane. Acest program global a certificat și recunoscut peste 1500 de angajatori de top din 118 țări de pe cinci continente.

Recunoașterea vine ca urmare a programelor de dezvoltare a angajaților derulate de companie în ultimii ani și a investițiilor realizate în politicile de Compensații și Beneficii. Printre acestea putem enumera: programul de onboarding, programul de formare a specialiștilor certificați internațional CIS, susținut de fiecare angajat, precum și modulele pentru manageri și supervisors, motivarea angajaților prin participarea lor în competiții anuale precum Campionatul European de fotbal și majorete DHL Eurocup sau DHL Carpathian Marathon.


"Pentru noi, oamenii sunt totul. Ei alcătuiesc coloana vertebrală a rețelei noastre globale de transport, ne ajută să ne ne diferențiem de competiție, si, cel mai important, ei sunt cei care livrează  experiență clienților. Prin urmare, este extrem de plăcut să vedem că investițiile pe care le realizăm în oamenii noștri sunt recunoscute de organizații precum Top Employer Institute", a declarat Daniel Kearvell, Director General DHL Express Romania.

"DHL Express Romania are aproape 500 de specialiști certificați internațional, care interacționează cu peste 5,000 de clienți, dar și cu colegii lor din peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume. Facem parte din cea mai mare companie de logistică a lumii, de aceea rolul nostru în Departamentul de Resurse Umane este esențial pentru crearea unor condiții atractive de muncă, pentru atragerea și păstrarea talentelor, cultivarea unei rețele care operează As One și sprijinirea afacerii noastre, pentru a rămâne de succes într-o lume în continuă schimbare ", a declarat Diana Zamfir, Director Resurse Umane DHL Express Romania. ”Să primim recunoașterea ca Angajator de top din partea unei organizații de o asemenea reputație, cum este Top Employer Institute, reprezintă o recunoaștere extrem de importantă a efortului pe care l-am investit în a face din DHL Express Romania un loc în care angajații noștri se pot bucura să vină la serviciu, să fie apreciați pentru contribuția lor profesională și să își atingă potențialul maxim."

Despre Program
În calitate de companie independentă de certificare în domeniul resurselor umane, Top Employer Institue evaluează participanții prin intermediul studiului global privind cele mai bune practici din domeniul resursele umane. Pentru a fi certificate, organizațiile trebuie să atingă cu succes standardul minim necesar, așa cum a fost stabilit de către institut.
Studiul cuprinde peste 100 de întrebări care acoperă 600 de practici de "Dezvoltare a oamenilor", ținând cont de 10 arii: strategia talentelor, planificarea forței de muncă, achiziția de talente, On-boarding, învățare și dezvoltare, managementul performanței, dezvoltarea leadershipului, managementul carierei, Compensații & Beneficii și cultură oragnizațională. Institutul evaluează punerea în aplicare a acestor practici în domeniul resurselor umane și analizează modul în care sunt susținuțe prin Politici și Strategie, Proprietate, Practici, Măsurare și suport tehnologic.

Angajatorii de top sunt organizații de cea mai înaltă calitate, care au depus eforturi continue pentru a crea, implementa și a dezvolta strategiile legate de angajați. Aceștia demostrează o experiență remarcabilă, prin programele strategice cu privire la locul de muncă, care creează un mediu de lucru dinamic și dezvoltă angajații.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 8257 / 8458
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...