Globalworth a semnat un contract de închiriere cu Star Storage pentru un spațiu de birouri clasa A de 2.200 mp
11 Decembrie 2019
BizLawyerÎn Tower 1, Star Storage se alătură unor companii de renume, precum Amazon, Garrett Motion, Mindspace, Starbucks și Stradale.
Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth |
Globalworth, liderul pieței de birouri din Europa Centrală și de Est, a semnat un contract de închiriere pentru 2.200 mp în clădirea Tower 1 din Globalworth Campus cu Star Storage, furnizor de produse şi servicii IT “made in Romania”. Compania va utiliza noul spaţiu, situat la etajul V al Tower 1, pentru desfășurarea operațiunilor comerciale și a celor de Cercetare şi Dezvoltare IT, marcând un punct cheie în angajamentul de construire a unei companii globale pentru accelerarea transformării digitale a organizaţiilor.
„Le urăm partenerilor noștri de la Star Storage ‘Bun venit’ și îi asigurăm, totodată, că în Globalworth Campus vor găsi cele mai bune oportunități, atât pentru a inova și a face performanță, cât și pentru relaxare. Complexul din nordul Capitalei oferă chiriașilor mai mult decât simple spaţii de lucru, le oferă acces la cea mai mare comunitate de business din România și le pune la dispoziție birouri moderne, zone de retail și spații verzi. Suntem convinși că se vor bucura de o experiență complexă și integrativă a fiecărei zile la birou”, a declarat Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth.
„Le urăm partenerilor noștri de la Star Storage ‘Bun venit’ și îi asigurăm, totodată, că în Globalworth Campus vor găsi cele mai bune oportunități, atât pentru a inova și a face performanță, cât și pentru relaxare. Complexul din nordul Capitalei oferă chiriașilor mai mult decât simple spaţii de lucru, le oferă acces la cea mai mare comunitate de business din România și le pune la dispoziție birouri moderne, zone de retail și spații verzi. Suntem convinși că se vor bucura de o experiență complexă și integrativă a fiecărei zile la birou”, a declarat Ema Iftimie, Head of Leasing Globalworth.
În Tower 1, Star Storage se alătură unor companii de renume, precum Amazon, Garrett Motion, Mindspace, Starbucks și Stradale.
„Această schimbare are loc în contextul strategiei noastre de expansiune atât pe plan local, în urma investițiilor făcute în ultimii 4 ani, cât și pe plan internațional, segment care preconizăm că va reprezenta 40% din veniturile companiei în 2020, dublu față de 2019. Consolidarea echipei într-un spațiu de birouri modern, centrat pe comunicare și colaborare va permite atât o experiență îmbunătățită pentru echipa și clienții existenți, cât și creșterea echipei și a afacerii în următorii ani”, a precizat Cătălin Păunescu, CEO al Star Storage.
Globalworth Campus va fi finalizat în acest an, odată cu încheierea lucrărilor la ultima clădire din complex, Tower 3. Cele trei turnuri din Globalworth Campus pun la dispoziție 88.000 mp de spațiu de birouri și 760 de locuri de parcare. Tower 1 și Tower 2 au suprafețe de câte 29.000 mp, în timp ce Tower 3 are o suprafață de 35.000 mp. În acest moment, cele trei cladiri ale Globalworth Campus sunt închiriate în proporție de peste 90%.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 6913 / 8455 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...