ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Hagag Development Europe digitalizează procesul de vânzare a unităților rezidențiale

28 Aprilie 2021   |   BizLawyer

Compania a implementat soluția Realpad Software

 
 
Dezvoltatorul imobiliar HAGAG Development Europe a finalizat de curând implementarea Realpad Software, digitalizând astfel operațiunile de vânzare pentru toate unitățile rezidențiale disponibile în cadrul proiectelor H Pipera Lake, H Eliade 9 Residence și H Victoriei 139. Procesele de ofertare și vânzare se derulează acum pe suport digital, urmând ca până la finalul anului să fie adăugate alte două noi extensii. Acestea din urmă vor permite coordonarea și înregistrarea online a procedurilor de recepție și hand-over.

Cu cinci proiecte în derulare, dintre care două clădiri de birouri și trei ansambluri rezidențiale care însumează împreună peste 1.400 de apartamente, Hagag Development Europe este unul dintre cei mai activi jucători din piața imobilară locală. În ultimii ani, compania investit aproximativ 50 de milioane de euro în operațiuni dezvoltare și a tranzacționat mai mult de 400 de apartamente. Pe fondul evoluției accelerate a lucrărilor de construcție în toate șantierele sale și a cererii în continuă creștere resimțită pe segmentul rezidențial, dezvoltatorul a decis implementarea de soluții smart precum RealPad, prin care să asigure eficientizarea și transparentizarea operațiunilor de vânzare, încurajând astfel digitalizarea sectorului imobiliar.


„Privim cu deschidere către digitalizare și beneficiile sale asupra business-ului și încercăm să rămânem cât mai inovatori. În acest sens, urmărim să identificăm în permanență noi instrumente și soluții centrate pe nevoile și satisfacția clienților, care să ne susțină în eficientizarea operațiunilor din cadrul departamentelor de marketing și vânzări. Am decis să digitalizăm acest segment al vânzărilor deoarece apreciem timpul personal al clienților noștri și ne dorim să le oferim o experiență cât mai plăcută în interacțiunea cu brandul, un flux de lucru transparent și eficient. Am convigenerea că RealPad ne va ajuta în atingerea acestor obiective ambițioase.”, spune Anna Cohen, Head of Marketing, Hagag Development Europe.

Aplicația funcționează ca un CRM care sincronizează automat lead-urile și datele de vânzare cu paginile web companiei, clienții având astfel oportunitatea de urmări evoluția proiectului în timp real. De asemenea, prin intermediului unui portal dedicat, cumpărătorii pot avea acces permanent la dosarul de client care înglobează informații despre stadiul construcției, tipul de contract și situația plăților, oferind posibilitatea de a selecta finisajele dorite sau de a efectua recepția finală online, într-un spațiu virtual 100% sigur, fără a mai fi nevoie documentație  în format fizic.

„În Hagag Development Europe am găsit un partener prestigios cu o viziune clară despre digitalizarea procesului de vânzare, iar acesta este un aspect care ne ușurează munca. Misiunea noastră este acum să ne susținem partenerul și în procesul de digitalizare a segmentului de customer experience și să ne asigurăm că experiența clienților în relația cu brandul este una cât mai plăcută. Cu noile proiecte pe care le au în plan sau în derulare, va fi important pentru companie să mențină atât calitatea serviciilor pe care le oferă, cât și eficiența, iar preocuparea noastră este să îi susținem în realizarea acestor obiective cu ajutorul tehnologiei.”, declară Jakub Licak, Business Development Manager, Realpad.

HAGAG Development Europe este un dezvoltator imobiliar specializat în proiecte rezidențiale și comerciale în România. Compania este implicată în achiziționarea, dezvoltarea și renovarea unor imobile și proiecte care implică mai mult de 250 de milioane de euro investite în zonele de lux și de dezvoltare ale Bucureștiului.  

Realpad este un partener tehnologic al dezvoltatorilor imobiliari din Europa. Cu sediul în Praga, Realpad și-a găsit, până la acest moment, drumul către peste 70 de clienți din 12 țări europene. Software-ul Realpad este un ecosistem digital care cuprinde un cloud CRM, o aplicație de tabletă pentru vânzări, un portal pentru clienți, un modul financiar pentru gestionarea costurilor și un instrument de gestionare a defectelor pentru partea de construcție.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4370 / 8455
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...