
INFINEXA: Creditorii companiei Angst au aprobat vânzarea unor spații comerciale în valoare de 3,6 mil. €
12 Noiembrie 2024
BizLawyerLicitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane de euro în administrare, anunță scoaterea la licitație a cinci spații comerciale care aparțin procesatorului de carne Angst, aflat în insolvență din luna aprilie a anului 2024. Creditorii companiei au aprobat vânzarea spațiilor din București și Ilfov, în valoare de 3,6 milioane euro.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
Adunarea Generală a creditorilor companiei Angst a aprobat valorificarea a patru spații comerciale din București și unul din Ilfov, cu valoare totală de piață de 3,6 milioane de euro. Cea mai mare valoare de piață a fost atribuită magazinului din strada Ion Brezoianu nr.60 – 1,4 milioane de euro. Cel din Șoseaua Colentina nr.1 a fost evaluat la 1,2 milioane de euro, spațiul comercial din Șoseaua Pantelimon nr.350 la 274.000 euro iar cel din Bd. Regina Elisabeta nr.50 la 549.000 euro. Spațiul de pe Șoseaua București-Târgoviște nr.43 are valoare de piață estimată la 154.600 de euro.
Valorificarea activelor se va realiza în mod individual, prin licitații publice, cu preț în urcare, pornind de la valoarea aprobată de creditori, respectiv valoarea de piață a activelor valorificate. Licitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
Procesatorul de carne Angst Ro SRL a intrat în insolvență în 29 martie 2024, la cererea creditorilor Abatorul Periș și Primo Mix Food. Compania se află în faza de observație, pe parcursul căreia 80% din capitalul social al societății Angst a fost transferat către societatea Domidene Com SRL, pentru susținerea activității curente. Fondată în urmă cu trei decenii, Angst e unul dintre principalii jucători din industria autohtonă de carne, cu peste 170 de angajați și o rețea de magazine alimentare proprii.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 426 / 8773 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
CMS, alături de Bitdefender la achiziția Mesh Security | Horea Popescu (Managing Partner CMS România) și Mircea Moraru (Senior Counsel), în echipa multidisciplinară coordonată de la Londra, care a oferit consultanță cumpărătorului în toate aspectele tranzacției supusă acum aprobărilor din partea autorităților de reglementare
“Schimbare” este cuvântul de ordine pe piața muncii, spun avocații de Employment de la Mușat & Asociații, fenomenul fiind potențat de avansul tehnologic rapid, evoluția așteptărilor angajaților și necesitatea adaptării la noile realități economice și sociale | Echipa gestionează un număr mare de proiecte care implică restructurări ample ale companiilor multinaționale, creşterea numărului de litigii fiind evidențiată în analiza tendințelor observate. De vorbă cu membrii echipei despre mandatele strategice încredințate de companii lideri în industrii variate și provocările anului 2025
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
O gamă variată de mandate pentru avocații de Employment de la Mitel & Asociații | Schimbările din zona legislației muncii și noile tendințe în politica de personal, analizate de Mădălina Mitel (Partener) și Cristina Dan (Counsel)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Drept Societar și Comercial)
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat definitiv (Real Estate)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...