INFINEXA: Creditorii companiei Angst au aprobat vânzarea unor spații comerciale în valoare de 3,6 mil. €
12 Noiembrie 2024
BizLawyerLicitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane de euro în administrare, anunță scoaterea la licitație a cinci spații comerciale care aparțin procesatorului de carne Angst, aflat în insolvență din luna aprilie a anului 2024. Creditorii companiei au aprobat vânzarea spațiilor din București și Ilfov, în valoare de 3,6 milioane euro.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
Adunarea Generală a creditorilor companiei Angst a aprobat valorificarea a patru spații comerciale din București și unul din Ilfov, cu valoare totală de piață de 3,6 milioane de euro. Cea mai mare valoare de piață a fost atribuită magazinului din strada Ion Brezoianu nr.60 – 1,4 milioane de euro. Cel din Șoseaua Colentina nr.1 a fost evaluat la 1,2 milioane de euro, spațiul comercial din Șoseaua Pantelimon nr.350 la 274.000 euro iar cel din Bd. Regina Elisabeta nr.50 la 549.000 euro. Spațiul de pe Șoseaua București-Târgoviște nr.43 are valoare de piață estimată la 154.600 de euro.
Valorificarea activelor se va realiza în mod individual, prin licitații publice, cu preț în urcare, pornind de la valoarea aprobată de creditori, respectiv valoarea de piață a activelor valorificate. Licitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
Procesatorul de carne Angst Ro SRL a intrat în insolvență în 29 martie 2024, la cererea creditorilor Abatorul Periș și Primo Mix Food. Compania se află în faza de observație, pe parcursul căreia 80% din capitalul social al societății Angst a fost transferat către societatea Domidene Com SRL, pentru susținerea activității curente. Fondată în urmă cu trei decenii, Angst e unul dintre principalii jucători din industria autohtonă de carne, cu peste 170 de angajați și o rețea de magazine alimentare proprii.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 102 / 8449 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...