INFINEXA: Creditorii companiei Angst au aprobat vânzarea unor spații comerciale în valoare de 3,6 mil. €
12 Noiembrie 2024
BizLawyerLicitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
INFINEXA, companie antreprenorială românească specializată în restructurarea și finanțarea firmelor aflate în dificultate, cu active de peste 150 de milioane de euro în administrare, anunță scoaterea la licitație a cinci spații comerciale care aparțin procesatorului de carne Angst, aflat în insolvență din luna aprilie a anului 2024. Creditorii companiei au aprobat vânzarea spațiilor din București și Ilfov, în valoare de 3,6 milioane euro.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
“Optimizarea portofoliului de active prin valorificarea celor care nu sunt esențiale pentru activitatea de bază a companiei reprezintă o etapă decisivă în procesul de redresare. În urma unei analize detaliate realizate împreună cu noul acționar, am ajuns la concluzia că această măsură va reduce semnificativ costurile operaționale și expunerea față de creditorul ipotecar. În plus, permite companiei Angst să își canalizeze resursele și atenția asupra activității de producție, care e domeniul său principal. Astfel, această strategie va crea o fundație solidă pentru consolidarea activității și pentru beneficii durabile, atât pentru companie, cât și pentru toți partenerii implicați în procesul de restructurare”, a declarat Radu Tudor, Senior Partner INFINEXA, administrator judiciar al companiei Angst.
Adunarea Generală a creditorilor companiei Angst a aprobat valorificarea a patru spații comerciale din București și unul din Ilfov, cu valoare totală de piață de 3,6 milioane de euro. Cea mai mare valoare de piață a fost atribuită magazinului din strada Ion Brezoianu nr.60 – 1,4 milioane de euro. Cel din Șoseaua Colentina nr.1 a fost evaluat la 1,2 milioane de euro, spațiul comercial din Șoseaua Pantelimon nr.350 la 274.000 euro iar cel din Bd. Regina Elisabeta nr.50 la 549.000 euro. Spațiul de pe Șoseaua București-Târgoviște nr.43 are valoare de piață estimată la 154.600 de euro.
Valorificarea activelor se va realiza în mod individual, prin licitații publice, cu preț în urcare, pornind de la valoarea aprobată de creditori, respectiv valoarea de piață a activelor valorificate. Licitațiile se vor desfășura începând cu data de 10.12.2024. Informații suplimentare cu privire la condițiile de participare la licitații, spațiile scoase la vânzare și derularea procedurii de vânzare pot fi obținute de la administratorul judiciar.
Procesatorul de carne Angst Ro SRL a intrat în insolvență în 29 martie 2024, la cererea creditorilor Abatorul Periș și Primo Mix Food. Compania se află în faza de observație, pe parcursul căreia 80% din capitalul social al societății Angst a fost transferat către societatea Domidene Com SRL, pentru susținerea activității curente. Fondată în urmă cu trei decenii, Angst e unul dintre principalii jucători din industria autohtonă de carne, cu peste 170 de angajați și o rețea de magazine alimentare proprii.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 65 / 8412 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
RTPR semnează a 28-a tranzacție de private equity din ultimii 2 ani. Firma de avocați a asistat cu succes Abris Capital Partners în exit-ul din Pehart Grup
Consolidare pe piață agricolă pentru un jucător important din domeniul comerțului cu produse agricole și de morărit, prin finanțarea asistată de Bulboacă și Asociații
Schoenherr își extinde Italian Desk într-o structură inovatoare la nivelul Europei Centrale și de Est
Wolf Theiss a asistat BCR cu privire la acordarea unei finanțări de 29,5 mil. € pentru clădirea de birouri Unirii View din București. Claudia Chiper (partener) a coordonat echipa
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Client Choice by Lexology | Patru avocați din România au primit recunoaștere anul acesta și au fost incluși în categoria Global Elite Thought Leader. Georgiana Bădescu (partener Schoenherr) și Luminița Popa (fondator Popa Legal), printre profesioniștii români recomandați de clienți pentru serviciile ireproșabile și calitatea asistenței oferite
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Irina Stănică, absolventă „Magna cum Laude” a Facultății de Drept și coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii de la Toncescu și Asociații - KPMG Legal, promovată recent pe poziția de Partener: ”Evoluția unui avocat depinde de un echilibru între talent, muncă și capacitatea de adaptare la schimbare. Consider că un comportament etic, împreună cu competența tehnică și relațiile interpersonale, fac ca un avocat să facă un pas în față într-un mediu competitiv”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv, cu experiență relevantă în profesie între 5-8 ani | Litigii
CMS, desemnată de Mergermarket drept firma anului în domeniul fuziunilor și achizițiilor în Europa Centrală și de Est
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...