Patria Bank și Alior Bank anunță finalizarea implementării contractului de cesiune a unui portofoliu de credite de nevoi personale
10 Septembrie 2024
BizLawyerDe la semnarea contractului de cesiune și până în prezent, echipe dedicate din Patria Bank S.A. și Alior Bank S.A. și-au concentrat eforturile pe implementarea proceselor operaționale care să asigure tranziția și integrarea facilă a acestui portofoliu de credite.
Patria Bank S.A., în calitate de cesionar, și Alior Bank S.A., prin sucursala sa din România, Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București, în calitate de cedent, anunță că în data de 7 septembrie 2024 a fost finalizată implementarea contractului de cesiune a unui portofoliu de credite de nevoi personale.
De la semnarea contractului de cesiune și până în prezent, echipe dedicate din Patria Bank S.A. și Alior Bank S.A. și-au concentrat eforturile pe implementarea proceselor operaționale care să asigure tranziția și integrarea facilă a acestui portofoliu de credite, promisiunea comună fiind de a asigura tuturor clienților o experiență de migrare prietenoasă și cu efort minim din partea acestora.
“Suntem încântați să anunțăm finalizarea procesului de preluare a acestui portofoliu. Această tranzacție contribuie la creșterea portofoliului de credite de nevoi personale precum și a numărului de clienți persoane fizice ai Patria Bank și vine în completarea acțiunilor de creștere organică care au ca obiectiv consolidarea și creșterea profitabilitații Băncii.
De la semnarea contractului de cesiune și până în prezent, echipe dedicate din Patria Bank S.A. și Alior Bank S.A. și-au concentrat eforturile pe implementarea proceselor operaționale care să asigure tranziția și integrarea facilă a acestui portofoliu de credite, promisiunea comună fiind de a asigura tuturor clienților o experiență de migrare prietenoasă și cu efort minim din partea acestora.
“Suntem încântați să anunțăm finalizarea procesului de preluare a acestui portofoliu. Această tranzacție contribuie la creșterea portofoliului de credite de nevoi personale precum și a numărului de clienți persoane fizice ai Patria Bank și vine în completarea acțiunilor de creștere organică care au ca obiectiv consolidarea și creșterea profitabilitații Băncii.
Prin efortul echipelor noastre de specialiști, procesul de migrare al clienților a decurs extrem de bine, iar în perioada următoare, toată atenția noastră se va îndrepta spre integrarea acestor clienți cu care ne dorim să construim o relație de încredere și un parteneriat pe termen lung. Astfel, suntem pregătiți cu un pachet complet de produse și servicii bancare destinate clienților persoane fizice (credite ipotecare, credite de consum cu ipotecă, carduri de credit, mobile banking, pachete de cont curent și depozite la termen) care poate fi accesat în unitățile noastre teritoriale și online, prin platforma noastră digitală de onboarding Patria de Oriunde https://online.patriabank.ro/new/onboarding. Vom iniția imediat contactarea proactivă a acestor clienți din partea unui reprezentat Patria Bank, pentru a ne asigura că au toate informațiile cu privire la fluxurile operaționale și serviciile noastre”, a declarat Valentin Vancea, CEO Patria Bank
“Procesul de vânzare a portofoliului de credite a decurs conform planului pregătit cu minuțiozitate. Dorim să ne exprimăm recunoștința față de clienții noștri pentru răbdare și înțelegere în perioada de tranziție. De asemenea, dorim să mulțumim în mod special angajaților, colegilor noștri care au dat dovadă de înalt profesionalism și angajament, sprijinindu-ne clienții în fiecare etapă. Ca urmare a acestei tranzacții, avem încrederea că toți clienții vor beneficia de atenție deosebită, iar nevoile lor financiare vor continua să fie deservite în mod adecvat”, a declarat Anca Andrei, Director General, Alior Bank S.A. Varsovia, Sucursala Bucuresti.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 213 / 8442 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...