ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Societatea Naţională Industria Optică Română are un nou Consiliu de Administraţie

18 Iunie 2021   |   Agerpres

Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt: Victor Cionga, Maria Magdalena Cănescu, Mădălin Grozavu, Dumitru Lucian Stoicescu şi Ciprian Mitu. Acetia i-au înlocuit pe Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.

 
 
Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii Naţionale Industria Optică Română SA (IOR) a aprobat în data de 15 iunie propunerile transmise de către Ministerul Economiei prin care au fost schimbaţi membrii Consiliului de Administraţie, conform unui comunicat al Ministerului.
 
"Societatea Naţională Industria Optică Română SA (IOR) este o companie deţinută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului în proporţie de 95,92%, este listată la Bursa de Valori Bucureşti din august 2015 şi are ca obiect de activitate fabricarea de instrumente optice şi echipamente fotografice. Pentru anul 2020, are 286 de salariaţi, o cifră de afaceri estimată de 14,7 milioane lei, pierdere de 3,3 milioane lei şi datorii totale de 56 milioane lei. În data de 15 iunie 2021, Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor Societăţii a aprobat propunerile transmise de către MEAT, selecţia făcându-se în baza CV-urilor primite", se spune în comunicat.
 
Astfel, noi membrii ai Consiliului de Administraţie sunt: Victor Cionga, Maria Magdalena Cănescu, Mădălin Grozavu, Dumitru Lucian Stoicescu şi Ciprian Mitu. Acetia i-au înlocuit pe Alina Victoria Voicu, Marian Valentin Dunose, Neculai Tănase, Anamaria Florescu şi Felicia Marcela Velicu-Caliu.
 
Indemnizaţia brută fixă lunară a membrilor CA este de 5.203 lei.
 
Victor Cionga la bază este fizician şi are o experienţă bogată în mediul privat, ocupând diverse funcţii de execuţie şi conducere, coordonând proiecte de privatizare, listare, fuziuni şi achiziţii. De asemenea, a făcut parte din consilii de administraţie/supraveghere la companii private sau de stat, inclusiv la companii listate la Bursa de Valori.
 
Maria Magdalena Cănescu este specialist în resurse umane şi are şi o experienţă bogată în domeniul managementului organizaţional.
 
Mădălin Grozavu are experienţă în managementul vânzărilor, gestionarea echipelor şi în management operaţional.
 
Dumitru Lucian Stoicescu deţine certificare ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), fiind membru CAFR şi CECAR, cunoscător al standardelor internaţionale de raportare financiară. Are experienţă în derularea proceselor de audit şi în domeniul controlului şi managementului financiar.
 
Ciprian Mitu are o experienţă de peste 15 ani în industria financiară, pe zona de trezorerie având expunere la nivelul unor companii mari din industrii grele şi la categoria de investitori instituţionali care activează pe teritoriul Uniunii Europene, fiind cunoscător al pieţelor de tranzacţionare a instrumentelor financiare şi de capital.
 
Potrivit comunicatului, obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exerciţiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 şi a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum şi promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv.
 
De asemenea, în document se menţionează că fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităţilor şi a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include şi opinia administratorului în legătura cu posibilităţile de dezvoltare ale societăţii pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare.
 
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3986 / 8379
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Alexandru Dinuță, Legal and Administrative Manager la Amromco Energy: ”În următoarea perioadă ne așteptăm la majorări de taxe și impozite, dar și la liberalizarea prețului energiei. O creștere a prețurilor la energie în Europa nu poate aduce decât un val imediat de scumpiri resimțit local”
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Litigii
Insolvență ̸ Restructurare | Bulboacă & Asociații reprezintă atât debitori aflați în insolvență sau pre-insolvență, în mandate ce implică atragere de fresh money, parteneri equity noi, negocieri cu creditori existenți pentru reașezarea creditelor și a garanțiilor actuale, cât și investitori și finanțatori dispuși să investească în companii aflate în astfel de proceduri. Cătălin Petrea, Deputy Managing Partner: “Ne implicăm total în proiecte în care credem că există o șansă reală de restructurare. Preferăm să nu folosim elemente inovative, ci strategii testate, care să reechilibreze raportul de încredere dintre participanții la proceduri”
INTERVIU | Transferul echipei de Tax and Finance de la Noerr către Kinstellar s-a finalizat cu succes. Iulian Sorescu, partener și unul dintre coordonatorii practicii: ”Mesajul nostru este unul de continuitate și de încredere. Pentru clienți, tranziția aduce accesul la o echipă și mai mare, cu o combinație de expertiză juridică și financiară care acoperă toate nevoile companiilor nu doar la nivel local, dar și la nivel internațional”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
RTPR, alături de Autonom Services la o nouă emisiune de obligațiuni corelate cu obiective de sustenabilitate. Echipa, coordonată de Mihai Ristici (Partener) și Vlad Stamatescu (Counsel)
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...