![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
STB - licitaţie pentru sistem de plată cu card bancar, în mijloacele de transport; valoare estimată - 6.800.000 lei
15 Decembrie 2021
AgerpresTermen limită pentru primirea ofertelor de participare: 18 ianuarie 2022.
Societatea de Transport Bucureşti anunţă pe SICAP licitaţie pentru servicii de introducere a sistemului de plată cu card bancar de tip contactless direct la validatoarele duale ce se vor instala pe vehiculele de transport public.
Valoarea totală estimată este de 6.891.873 lei. Unicul criteriu de atribuire îl reprezintă preţul cel mai scăzut, iar durata prevăzută a contractului este 60 de luni (cinci ani).
Termen limită pentru primirea ofertelor de participare: 18 ianuarie 2022.
Marţi, într-o postare pe Facebook, STB anunţa că a iniţiat procedura de achiziţie publică pentru serviciul de plată cu cardul bancar de tip contactless direct la validatoarele duale ce se vor instala pe circa 1.000 de vehicule care nu sunt dotate cu astfel de echipamente (Mercedes EURO3, EURO 4, tramvaie şi troleibuze).
Conform aceleiaşi surse, introducerea acestui sistem va facilita plata călătoriei cu orice card bancar contactless, inclusiv pentru cei care nu deţin un card de transport sau un titlu valabil de călătorie. De asemenea, plata se va putea realiza direct cu telefonul mobil tip smartphone sau cu ceasul tip smartwatch, atât timp cât au ataşat un card bancar. Directorul general al societăţii, Adrian Criţ, preciza că această modalitate de plată va reduce costurile societăţii printr-o gestionare eficientă a centrelor de vânzare din reţeaua STB.
Conform postării, această facilitate este deja implementată pe autobuzele Mercedes Hibrid şi Otokar, având un feed-back pozitiv din partea călătorilor.
"Comparând luna noiembrie 2020 cu noiembrie 2021, STB SA a înregistrat o creştere a valorii tranzacţionate de circa şase ori mai mare", menţiona sursa citată.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3138 / 8509 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Promovări la Schoenherr: Monica Cojocaru devine partner în structura internațională a grupului, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu, managing partner: ”Aceste promovări vin să confirme valoarea pe care o atribuim contribuției efective a colegelor noastre la dezvoltarea ariilor de practică din care fac parte – corporate m&a, energy, banking & finance, labour & employment – și a relației cu clienții firmei”
Clifford Chance Badea și-a extins echipa cu 15 avocați în 2024, după cel mai accelerat ritm de creștere și recrutare din ultimii ani | Daniel Badea, Managing Partner: ”Am avut colegi care au lucrat în birourile internaționale ale Clifford Chance, dar și în locuri precum Stockholm sau Zurich, pe proiecte transfrontaliere de o complexitate foarte mare, acoperind aproape toate continentele”
BACIU PARTNERS, numită ”Gold Stars of Romanian IP” de World Trademark Review în clasamentele WTR 1000 2025. Patru membri ai echipei, desemnați profesioniști de top în clasamentul individual
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...