Stratulat Albulescu anunță o nouă rundă de promovări în cadrul echipei. Cinci avocați au făcut un pas înainte în carieră
18 Aprilie 2024
BizLawyerAdriana Dobre a fost promovată in rolul de Coordonator al departamentului de Litigii, Manuela Iurascu si Raluca Gabor au urcat pe poziția de Counsel si Irina Caragea si Amanda Csaki au fost promovate in rolul de Senior Associate.
Casa de avocatura Stratulat Albulescu anunță promovarea a cinci avocati, incepand cu data de 1 aprilie 2024.
Adriana Dobre a fost promovată in rolul de Coordonator al departamentului de Litigii, Manuela Iurascu si Raluca Gabor au urcat pe poziția de Counsel si Irina Caragea si Amanda Csaki au fost promovate in rolul de Senior Associate.
Noile roluri reprezinta rezultatul eforturilor lor continue, a implicarii lor semnificative si a contributiei valoroase in cadrul mai multor proiecte complexe derulate pe parcursul anului trecut. Acestea au demonstrat in mod constant abilitati exceptionale de comunicare si pragmatism in interactiunea cu clientii, intelegand pe deplin nevoile acestora.
Adriana Dobre a fost promovată in rolul de Coordonator al departamentului de Litigii, Manuela Iurascu si Raluca Gabor au urcat pe poziția de Counsel si Irina Caragea si Amanda Csaki au fost promovate in rolul de Senior Associate.
Noile roluri reprezinta rezultatul eforturilor lor continue, a implicarii lor semnificative si a contributiei valoroase in cadrul mai multor proiecte complexe derulate pe parcursul anului trecut. Acestea au demonstrat in mod constant abilitati exceptionale de comunicare si pragmatism in interactiunea cu clientii, intelegand pe deplin nevoile acestora.
Referindu-se la aceasta runda de promovari, Silviu Stratulat (Managing Partner) a declarat: "Fiecare dintre avocatii nou promovati a dat dovada atat de devotament si implicare remarcabila in vederea livrarii serviciilor de asistenta juridica catre clientiir nostri, cat si de sustinere a cresterii echipelor din care fac parte. Sunt sigur ca ele vor continua sa joace un rol important in evolutia casei noastre de avocatura."
Adriana Dobre (Litigii) s-a alaturat echipei incepand cu anul 2020, coordonand initial unul dintre cele 3 grupuri de lucru din cadrul SAA. Dupa o performanta remarcabila si dupa ce a demonstrat ca are veleilati de coordonare, Adriana a fost promovata in functia de Partner in luna ianuarie a anului 2022, iar incepand cu 2024, aceasta a preluat si rolul de coordonator al intregului departament de Litigii.
Cu peste 12 ani de practica in avocatura de business, Manuela Iurascu (Drept Imobiliar) s-a alaturat echipei SAA in noiembrie 2021 in cadrul departamentului de Drept Imobiliar si Constructii, unde a acumulat experienta intr-o gama variata de proiecte (incepand cu achizitia/ vanzarea de active imobiliare si continuand cu dezvoltarea proiectelor imobiliare - in special in domeniul logistic - pana la energie verde - parcuri fotovoltaice si eoliene).
Raluca Gabor (Energie) s-a alaturat echipei in august 2022 si are aproximativ 11 ani de experienta in domeniul juridic. Raluca s-a specializat in proiecte de infrastructura de amploare, in toate etapele acestora (pornind de la autorizare, si pana la maturitatea operationala), cu un accent in special pe energie, inclusiv regenerabile, energie conventionala, petrol si gaze, atat pe uscat, cat si offshore, industrie miniera, resurse naturale si industrie petrochimica.
Irina Caragea (Drept Imobiliar) s-a alaturat echipei SAA in octombrie 2021. Cu peste 10 ani de experienta in sectorul imobiliar, Irina a dobandit o o cunoastere extinsa a industriei, fiind implicata intr-o gama variata de proiecte, cu accent pe inchirierea spatiilor comerciale, de birouri si logistice, due diligence, achizitii si dezvoltare imobiliara.
Amanda Csaki (Drept Societar/ Fuziuni si Achizitii) s-a alaturat echipei de M&A in septembrie 2020 in calitate de avocat stagiar. Fiind un membru valoros al echipei SAA, care -a dovedit intotdeauna implicare si devotament fata de strategia si principiile SAA, Amanda a avut rezultate remarcabile si a evoluat profesional exceptional, fiind intotdeauna orientata catre nevoile clientului.
In plus, Amanda a dat dovada de o adaptabilitate exceptionala in gestionarea oricarui proiect de fuziuni si achizitii in care a fost implicata.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 19 / 260 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...