
EY recrutează peste 100 de studenţi şi absolvenţi pentru birourile din România
11 Martie 2021
AGERPRESAceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
![]() |
EY România deschide campania de recrutare de juniori EY Express, prin care va angaja peste 100 de studenţi şi absolvenţi din întreaga ţară, informează compania printr-un comunicat remis joi.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Ajunsă la a patra ediţie, campania EY Express se derulează în perioada martie - iunie 2021, exclusiv în mediul online. Procesul de recrutare, bazat pe învăţare şi dezvoltare, îşi propune să ofere candidaţilor experienţe profesionale de învăţare individuale şi de echipă, dar şi interacţiune autentică cu viitori colegi din companie.
Pe parcursul a patru etape de selecţie, specialiştii în recrutare, alături de reprezentanţi ai EY România, vor oferi în permanenţă feedback şi vor evalua competenţele candidaţilor, extrăgând informaţii relevante pe care le vor folosi ulterior la identificarea celor mai potriviţi candidaţi, a departamentului în care s-ar putea încadra şi la definirea ofertei.
Cele patru etape sunt: întâlniri de grup, etapa de testare online, evaluarea competenţelor într-un centru de evaluare, iar cei mai buni vor primi o invitaţie la un ultim interviu, în urma căruia pot primi o ofertă de angajare, precum şi tot sprijinul necesar dezvoltării unei cariere în cadrul EY.
"Recomand EY Express nu numai studenţilor interesaţi de un început de carieră, ci şi studenţilor care vor să se descopere prin intermediul procesului nostru de selecţie. Ambiţia EY este de a oferi o experienţă de selecţie cât mai plăcută şi utilă, cu multe situaţii de lucru din viaţa reală a EY. Dincolo de training-uri şi de oportunitatea de a cunoaşte şi alţi studenţi implicaţi în procesul de recrutare, feedback-ul primit de la specialiştii noştri îi va ajuta să se descopere, să afle ce aptitudini ar trebui să îşi dezvolte în continuare, astfel încât să ia cele mai bune decizii legate de viitorul lor. Noi le facilităm experienţa. Ţine de ei să îşi construiască viitorul. Procesul de selecţie se va derula exclusiv în mediul virtual, pentru că avem grijă de sănătatea tuturor în acest context pandemic, iar din septembrie îi aşteptăm alături de noi. Până când situaţia actuală ne va permite să ne vedem la birou şi în format fizic, viitorii colegi vor avea opţiunea de a lucra de acasă. Sperăm ca experienţa de onboarding virtuală pe care am implementat-o anul trecut să îi ajute să se integreze uşor în cadrul echipei EY", a declarat Irina Mînzală, director HR al EY România & Moldova.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020.
Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, juridică, strategie şi tranzacţii, consultanţă către companii multinaţionale şi locale.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 94 / 146 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Corina Roman (Partener BACIU PARTNERS), pentru care cea mai bună decizie din carieră a fost aceea de a se îndrepta către avocatura de business: ”Expunerea la proiecte interesante și provocatoare este mereu un plus, deoarece te dezvoltă și, personal, îmi satisface curiozitatea înnăscută. Beneficiul principal oferit de BACIU PARTNERS constă în faptul că mă bucur de un mediu preocupat pentru knowledge, calitate și binele clienților”
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Studiu Refinitiv | Piața tranzacțiilor de M&A a continuat să crească în Q1 ̸ 2025 pe piețele emergente și la nivel nivel global. CMS își menține poziția fruntașă la nivel global și în Europa de Est, regiune în care și RTPR întră în Top 3
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
Familia Umbrărescu, cu sprijinul Bulboacă & Asociații, preia acționariatul Totalgaz Industrie – lider strategic în echipamente pentru gaze naturale
VIDEO | Pastila de insolvență – Deschiderea procedurii la cererea debitorului (powered by ZRVP)
Women Lawyers | De vorbă cu Anca Simeria (Partener Popescu & Asociații), avocat care s-a format și a profesat în cadrul unora dintre cele mai mari societăți de avocatură din România: ”Din perspectiva mea, Popescu & Asociații este probabil singura societate de avocatură din România în care există un echilibru perfect între serviciile de consultanță, litigii și dreptul penal al afacerilor, ceea ce înseamnă posibilitatea concretă de a acorda clienților servicii avocațiale integrate și de a avea o viziune cuprinzătoare asupra implicațiilor unui mandat”
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv | Consultanță
Filip & Company asistă Fondurile Apax în achiziția preconizată a diviziei de Trezorerie și Piețe de Capital a Finastra | Alina Stancu Bîrsan (partener) a coordonat echipa, cu Ioan Dumitrașcu (partener) în prim plan
Women Lawyers | Ramona Pentilescu (Counsel PNSA) și-a început cariera profesională în administrația publică, intrând în profesia de avocat abia în a treia decadă de viață. Reputația excelentă, portofoliul de proiecte și clienți de top, dar și mediul intern care susține colaborarea și dezvoltarea profesională au determinat-o să aleagă PNSA și să rămână aici. „Prețuiesc echipa nu numai pentru profesionalismul desăvârșit și excelența avocaturii practicate aici, dar și pentru caracterul uman și veritabil colegial al colaborării”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...