EY recrutează peste 100 de studenţi şi absolvenţi pentru birourile din România
11 Martie 2021
AGERPRESAceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
EY România deschide campania de recrutare de juniori EY Express, prin care va angaja peste 100 de studenţi şi absolvenţi din întreaga ţară, informează compania printr-un comunicat remis joi.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Aceştia urmează să se alăture companiei în birourile EY din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara şi Chişinău, începând cu luna septembrie 2021.
Compania caută să angajeze atât studenţi din ciclul universitar şi de masterat, cât şi proaspăt absolvenţi din domeniul economic, juridic şi tehnic.
"Experienţa de muncă anterioară nu este o cerinţă, profilul căutat de EY este acela al unei persoane curioase, atentă la detalii, dornică să înveţe şi să îşi dezvolte aptitudinile an după an, sociabilă şi uşor adaptabilă la munca în echipă", se precizează în comunicat.
Ajunsă la a patra ediţie, campania EY Express se derulează în perioada martie - iunie 2021, exclusiv în mediul online. Procesul de recrutare, bazat pe învăţare şi dezvoltare, îşi propune să ofere candidaţilor experienţe profesionale de învăţare individuale şi de echipă, dar şi interacţiune autentică cu viitori colegi din companie.
Pe parcursul a patru etape de selecţie, specialiştii în recrutare, alături de reprezentanţi ai EY România, vor oferi în permanenţă feedback şi vor evalua competenţele candidaţilor, extrăgând informaţii relevante pe care le vor folosi ulterior la identificarea celor mai potriviţi candidaţi, a departamentului în care s-ar putea încadra şi la definirea ofertei.
Cele patru etape sunt: întâlniri de grup, etapa de testare online, evaluarea competenţelor într-un centru de evaluare, iar cei mai buni vor primi o invitaţie la un ultim interviu, în urma căruia pot primi o ofertă de angajare, precum şi tot sprijinul necesar dezvoltării unei cariere în cadrul EY.
"Recomand EY Express nu numai studenţilor interesaţi de un început de carieră, ci şi studenţilor care vor să se descopere prin intermediul procesului nostru de selecţie. Ambiţia EY este de a oferi o experienţă de selecţie cât mai plăcută şi utilă, cu multe situaţii de lucru din viaţa reală a EY. Dincolo de training-uri şi de oportunitatea de a cunoaşte şi alţi studenţi implicaţi în procesul de recrutare, feedback-ul primit de la specialiştii noştri îi va ajuta să se descopere, să afle ce aptitudini ar trebui să îşi dezvolte în continuare, astfel încât să ia cele mai bune decizii legate de viitorul lor. Noi le facilităm experienţa. Ţine de ei să îşi construiască viitorul. Procesul de selecţie se va derula exclusiv în mediul virtual, pentru că avem grijă de sănătatea tuturor în acest context pandemic, iar din septembrie îi aşteptăm alături de noi. Până când situaţia actuală ne va permite să ne vedem la birou şi în format fizic, viitorii colegi vor avea opţiunea de a lucra de acasă. Sperăm ca experienţa de onboarding virtuală pe care am implementat-o anul trecut să îi ajute să se integreze uşor în cadrul echipei EY", a declarat Irina Mînzală, director HR al EY România & Moldova.
EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 298.000 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 37,2 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2020.
Prezentă în România din anul 1992, EY este liderul de pe piaţa serviciilor profesionale. Cei peste 800 de angajaţi din România şi Republica Moldova furnizează servicii integrate de audit, asistenţă fiscală, juridică, strategie şi tranzacţii, consultanţă către companii multinaţionale şi locale.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 92 / 144 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Țuca Zbârcea & Asociații obține la Înalta Curte de Casație și Justiție o hotărâre definitivă privind daune de 3.500.000 lei acordate pentru abuz de drept procesual
RTPR semnează a 28-a tranzacție de private equity din ultimii 2 ani. Firma de avocați a asistat cu succes Abris Capital Partners în exit-ul din Pehart Grup
Consolidare pe piață agricolă pentru un jucător important din domeniul comerțului cu produse agricole și de morărit, prin finanțarea asistată de Bulboacă și Asociații
Schoenherr își extinde Italian Desk într-o structură inovatoare la nivelul Europei Centrale și de Est
Wolf Theiss a asistat BCR cu privire la acordarea unei finanțări de 29,5 mil. € pentru clădirea de birouri Unirii View din București. Claudia Chiper (partener) a coordonat echipa
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Client Choice by Lexology | Patru avocați din România au primit recunoaștere anul acesta și au fost incluși în categoria Global Elite Thought Leader. Georgiana Bădescu (partener Schoenherr) și Luminița Popa (fondator Popa Legal), printre profesioniștii români recomandați de clienți pentru serviciile ireproșabile și calitatea asistenței oferite
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Irina Stănică, absolventă „Magna cum Laude” a Facultății de Drept și coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii de la Toncescu și Asociații - KPMG Legal, promovată recent pe poziția de Partener: ”Evoluția unui avocat depinde de un echilibru între talent, muncă și capacitatea de adaptare la schimbare. Consider că un comportament etic, împreună cu competența tehnică și relațiile interpersonale, fac ca un avocat să facă un pas în față într-un mediu competitiv”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...