Programul de Internship al Guvernului, ediţia a 8-a, a început; anul acesta sunt alocate 100 de locuri
02 Aprilie 2021
AGERPRESDepunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
Primii stagiari ai ediţiei a VIII-a a Programului Oficial de Internship al Guvernului şi-au început, joi, activitatea, urmând ca timp de două luni, respectiv în aprilie şi mai, studenţii selectaţi în prima etapă a ediţiei din acest an să facă parte din structurile aparatului de lucru al Executivului.
Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, în prima etapă a ediţiei 2021 a Programului Oficial de Internship au fost disponibile 10 locuri, însă îşi vor desfăşura stagiul de practică în Palatul Victoria opt studenţi cursanţi la universităţi din România şi din străinătate.
Depunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
Potrivit unui comunicat de presă al Guvernului, în prima etapă a ediţiei 2021 a Programului Oficial de Internship au fost disponibile 10 locuri, însă îşi vor desfăşura stagiul de practică în Palatul Victoria opt studenţi cursanţi la universităţi din România şi din străinătate.
Depunerea candidaturilor şi selecţia participanţilor în prima etapă a ediţiei din acest an a programului oficial au fost începute în luna februarie.
"Am dorit să oferim posibilitatea celor mai valoroşi şi determinaţi studenţi să facă stagiu de practică în Guvernul României, în pofida dificultăţilor pandemiei. M-am implicat personal în procesul de selecţie, unul foarte riguros şi după standarde ridicate. Le doresc succes şi, cum le-am spus şi direct atunci când i-am întâmpinat la Palatul Victoria, acest stagiu să fie începutul unei frumoase cariere", a afirmat premierul Florin Cîţu, citat în comunicat.
Sursa citată precizează că ediţia din acest an a Programului Oficial de Internship al Guvernului este organizată având în vedere situaţia crizei sanitare şi ţinând cont de respectarea măsurilor de protecţie împotriva COVID-19.
Pentru acest an sunt alocate 100 de locuri în patru etape, după cum urmează:
I. aprilie - mai : 10 locuri (au fost ocupate opt locuri)
II. iunie - iulie: 30 locuri
III. august - septembrie: 40 locuri
IV. octombrie - noiembrie: 20 locuri
Totodată, Executivul menţionează că înscrierea pentru selecţie a tinerilor studenţi se va face pe adresa de e-mail cabinet.pm@gov.ro şi detaliază calendarul selecţiei pentru următoarele trei etape:
- Etapa a II-a: iunie - iulie
* depunere candidaturi: 15 aprilie - 10 mai
* evaluare candidaturi: 11 mai - 14 mai
* anunţarea rezultatelor: 18 mai
- Etapa a III-a: august - septembrie
* depunere candidaturi: 7 iunie - 30 iunie
* evaluare candidaturi: 1 iulie - 9 iulie
* anunţarea rezultatelor: 15 iulie
Etapa a IV-a: octombrie - noiembrie
* depunere candidaturi: 2 august - 31 august
* evaluare candidaturi: 1 septembrie - 10 septembrie
* anunţarea rezultatelor: 15 septembrie
Sunt reamintite şi condiţiile de înscriere:
* Curriculum Vitae;
* Scrisoare de intenţie;
* Adeverinţă de la instituţia de învăţământ, care să cuprindă, pentru elevi, media generală a anului anterior - integralist;
* Pentru absolvenţii de liceu: copie diplomă/adeverinţă Bacalaureat;
* Pentru studenţii din anul I: copie diplomă/adeverinţă Bacalaureat;
* Pentru studenţii din anii: al II-lea, al III-lea şi al IV-lea sau anii terminali din alte domenii: media din anul anterior - integralist;
* Pentru masteranzii din anul I: copie diplomă/adeverinţă licenţă universitară/facultate;
* Pentru masteranzii din anul al II-lea sau din anii terminali din alte domenii: media din anul anterior de master - integralist;
"Pentru departajare în procesul de selecţie a candidaţilor pentru Programul Internship 2021, se vor depune şi alte documente/adeverinţe, diplome, certificate care atestă implicarea în diverse proiecte, programe, activităţi extra-didactice/ voluntariat organizat în proiecte, evenimente etc.", se mai spune în comunicat.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 87 / 144 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Țuca Zbârcea & Asociații obține la Înalta Curte de Casație și Justiție o hotărâre definitivă privind daune de 3.500.000 lei acordate pentru abuz de drept procesual
RTPR semnează a 28-a tranzacție de private equity din ultimii 2 ani. Firma de avocați a asistat cu succes Abris Capital Partners în exit-ul din Pehart Grup
Consolidare pe piață agricolă pentru un jucător important din domeniul comerțului cu produse agricole și de morărit, prin finanțarea asistată de Bulboacă și Asociații
Schoenherr își extinde Italian Desk într-o structură inovatoare la nivelul Europei Centrale și de Est
Wolf Theiss a asistat BCR cu privire la acordarea unei finanțări de 29,5 mil. € pentru clădirea de birouri Unirii View din București. Claudia Chiper (partener) a coordonat echipa
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Client Choice by Lexology | Patru avocați din România au primit recunoaștere anul acesta și au fost incluși în categoria Global Elite Thought Leader. Georgiana Bădescu (partener Schoenherr) și Luminița Popa (fondator Popa Legal), printre profesioniștii români recomandați de clienți pentru serviciile ireproșabile și calitatea asistenței oferite
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Irina Stănică, absolventă „Magna cum Laude” a Facultății de Drept și coordonatoarea practicii de Dreptul Muncii de la Toncescu și Asociații - KPMG Legal, promovată recent pe poziția de Partener: ”Evoluția unui avocat depinde de un echilibru între talent, muncă și capacitatea de adaptare la schimbare. Consider că un comportament etic, împreună cu competența tehnică și relațiile interpersonale, fac ca un avocat să facă un pas în față într-un mediu competitiv”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...