ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avoteca lansează o platformă online cu servicii juridice

20 Mai 2020   |   BizLawyer

Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început.

 
 
Start-up-ul juridic Avoteca lansează astăzi platforma digitală avoteca.com, care reunește avocații colaboratori, titulari și cei din societățile civile de avocați mici și mijlocii, într-o comunitate online de servicii cu profil juridic. Avocații își prezintă profilul, specializarea și experiența într-o platformă profesională ușor de gestionat, au acces la o rețea de peste 3500 de potențiali clienți și parteneri, beneficiază de vizibilitate online și apartenența la o comunitate în creștere, cu peste 190 de avocați din 40 de orașe ale României, se arată într-un comunicat remis spre difuzare.

Având în vedere noul context socio-economic și consumul în creștere pentru serviciile online, tot mai mulți avocați își mută o parte dintre activități în mediul digital. Accesarea unei noi piețe aduce cu sine provocări, iar avocații au nevoie de soluții care să le acopere nevoile principale de vizibilitate, pentru a se putea concentra pe activitatea de bază a profesiei lor.


Avoteca își propune să vină în întâmpinarea acestora, oferindu-le o alternativă la contractarea serviciilor juridice. Platforma permite crearea unui profil profesional, în care avocatul își poate selecta ariile de specialitate, orașul în care activează, precum și datele de contact, putând să-și individualizeze pagina cu elementele de branding ale cabinetului. Potențialii clienți sau colaboratori vor putea să ajungă cu ușurință la avocatul dorit, după o simplă căutare în baza criteriilor de selectare sau în funcție de problema juridică. Comunicarea cu avocatul se va face direct prin platformă sau prin datele de contact puse la dispoziție pe profilul acestuia.

Cu un design intuitiv și adaptat oricărui tip de dispozitiv, avocatul se poate înregistra cu ușurință și își poate coordona prezența sa online fără a avea nevoie de cunoștințe tehnice avansate. În același timp, prin simpla completare a unor câmpuri, fiecare avocat își poate prezenta activitatea, în mod personalizat și axat pe ariile de expertiză care îl pasionează.

„Am vrut să dăm o șansă reală tuturor avocaților de a avea o prezență profesională online, chiar și celor tineri care se află la început de drum și cărora le este cel mai dificil să-și construiască un renume pe piață și să atragă noi clienți. Astfel, sarcinile administrative vor fi preluate de noi, în timp ce avocații pot aloca timpul economisit către chestiunile juridice. Cu alte cuvinte, le oferim avocaților oportunitatea de a economisi timp pentru a oferi, la rândul lor, servicii juridice performante”, subliniază Ana-Maria Drăgănuță Briard, avocat și fondator al Avoteca. „Credem că doar printr-un efort comun și cu o comunitate de profesioniști foarte bine pregătiți putem avea un impact asupra profesiei de avocat, arătând astfel și latura empatică și mai aproape de oameni a avocatului, deseori mai puțin cunoscută în societate”, completează Ana-Maria Drăgănuță Briard.

Designul și funcționalitățile sunt gândite din perspectiva unui avocat, plecând de la opiniile utilizatorilor Avoteca. Acestea sunt preluate și testate  timp de un an, aducând o valoare reală activității profesionale a avocatului. Prin apartenența la o comunitate de profesioniști, avocații sunt stimulați să împărtășească din cunoștințele și experiența lor cu cei mai tineri, să lege colaborări pe cazuri complexe care presupun specializări în arii diferite și să ofere acoperire geografică națională.

Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început. Avocații au libertatea să-și seteze propriile onorarii în relația cu clienții, stabilirea acestora fiind independentă de platformă.

Noi  funcționalități vor fi lansate până la finalul anului 2020, care vor ajuta avocații să aloce și mai mult timp activităților juridice, lăsând în grija platformei Avoteca chestiunile administrative.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 9 / 13
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Kinstellar a consiliat GEA Group, firmă cu operațiuni în peste 150 de țări, cu privire la crearea unui joint venture cu RebelDot, companie de tehnologie din Cluj-Napoca. Echipa care a gestionat proiectul a fost condusă de Rusandra Sandu (Partner) și Mihai Stan (Managing Associate)
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...