Avoteca lansează o platformă online cu servicii juridice
20 Mai 2020 BizLawyer
Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început.
Start-up-ul juridic Avoteca lansează astăzi platforma digitală avoteca.com, care reunește avocații colaboratori, titulari și cei din societățile civile de avocați mici și mijlocii, într-o comunitate online de servicii cu profil juridic. Avocații își prezintă profilul, specializarea și experiența într-o platformă profesională ușor de gestionat, au acces la o rețea de peste 3500 de potențiali clienți și parteneri, beneficiază de vizibilitate online și apartenența la o comunitate în creștere, cu peste 190 de avocați din 40 de orașe ale României, se arată într-un comunicat remis spre difuzare.
Având în vedere noul context socio-economic și consumul în creștere pentru serviciile online, tot mai mulți avocați își mută o parte dintre activități în mediul digital. Accesarea unei noi piețe aduce cu sine provocări, iar avocații au nevoie de soluții care să le acopere nevoile principale de vizibilitate, pentru a se putea concentra pe activitatea de bază a profesiei lor.
Având în vedere noul context socio-economic și consumul în creștere pentru serviciile online, tot mai mulți avocați își mută o parte dintre activități în mediul digital. Accesarea unei noi piețe aduce cu sine provocări, iar avocații au nevoie de soluții care să le acopere nevoile principale de vizibilitate, pentru a se putea concentra pe activitatea de bază a profesiei lor.
Avoteca își propune să vină în întâmpinarea acestora, oferindu-le o alternativă la contractarea serviciilor juridice. Platforma permite crearea unui profil profesional, în care avocatul își poate selecta ariile de specialitate, orașul în care activează, precum și datele de contact, putând să-și individualizeze pagina cu elementele de branding ale cabinetului. Potențialii clienți sau colaboratori vor putea să ajungă cu ușurință la avocatul dorit, după o simplă căutare în baza criteriilor de selectare sau în funcție de problema juridică. Comunicarea cu avocatul se va face direct prin platformă sau prin datele de contact puse la dispoziție pe profilul acestuia.
Cu un design intuitiv și adaptat oricărui tip de dispozitiv, avocatul se poate înregistra cu ușurință și își poate coordona prezența sa online fără a avea nevoie de cunoștințe tehnice avansate. În același timp, prin simpla completare a unor câmpuri, fiecare avocat își poate prezenta activitatea, în mod personalizat și axat pe ariile de expertiză care îl pasionează.
„Am vrut să dăm o șansă reală tuturor avocaților de a avea o prezență profesională online, chiar și celor tineri care se află la început de drum și cărora le este cel mai dificil să-și construiască un renume pe piață și să atragă noi clienți. Astfel, sarcinile administrative vor fi preluate de noi, în timp ce avocații pot aloca timpul economisit către chestiunile juridice. Cu alte cuvinte, le oferim avocaților oportunitatea de a economisi timp pentru a oferi, la rândul lor, servicii juridice performante”, subliniază Ana-Maria Drăgănuță Briard, avocat și fondator al Avoteca. „Credem că doar printr-un efort comun și cu o comunitate de profesioniști foarte bine pregătiți putem avea un impact asupra profesiei de avocat, arătând astfel și latura empatică și mai aproape de oameni a avocatului, deseori mai puțin cunoscută în societate”, completează Ana-Maria Drăgănuță Briard.
Designul și funcționalitățile sunt gândite din perspectiva unui avocat, plecând de la opiniile utilizatorilor Avoteca. Acestea sunt preluate și testate timp de un an, aducând o valoare reală activității profesionale a avocatului. Prin apartenența la o comunitate de profesioniști, avocații sunt stimulați să împărtășească din cunoștințele și experiența lor cu cei mai tineri, să lege colaborări pe cazuri complexe care presupun specializări în arii diferite și să ofere acoperire geografică națională.
Înrolarea în platforma Avoteca.com se face gratuit, însă pentru a beneficia de toate avantajele expunerii în platformă avocații pot alege un abonament premium, care are la bază costuri fixe de administrare, accesibile și transparente de la bun început. Avocații au libertatea să-și seteze propriile onorarii în relația cu clienții, stabilirea acestora fiind independentă de platformă.
Noi funcționalități vor fi lansate până la finalul anului 2020, care vor ajuta avocații să aloce și mai mult timp activităților juridice, lăsând în grija platformei Avoteca chestiunile administrative.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 9 / 13 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company a asistat Autonom Services S.A. la încheierea unui contract de facilități de credit în valoare de 300 mil. €. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Balog & Stoica: Un nou jucător pe piața serviciilor juridice și o perspectivă contemporană asupra avocaturii
Refinitiv Legal Advisers - Q3 2025 | Piața de M&A a continuat să crească, în primele nouă luni, pe piețele emergente și la nivel nivel global, chiar dacă numărul tranzacțiilor este în scădere. Europa prinde viteză, iar Estul continentului redevine un teritoriu în care investitorii strategici și financiari caută randament. CMS își menține pozițiile de top la nivel global și în Europa de Est, regiune în care Clifford Chance și Schoenherr strălucesc, iar Kinstellar rămâne în Top 15
În spatele scenei, alături de avocații din practica de Real Estate de la Țuca Zbârcea & Asociații, într-un mediu în care calitatea documentației, calibrarea riscurilor și gestionarea inteligentă a calendarului determină dacă un proiect se finanțează, se construiește și se capitalizează corect | De vorbă cu Răzvan Gheorghiu-Testa (partener) despre tendințele pieței imobiliare și forța unei echipe care operează integrat, folosește inteligent regulile și anticipează riscurile, astfel încât proiectele complicate, de la teren și autorizare până la finanțare, leasing și exit să ajungă la linia de sosire
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni AT1 de 500 milioane Euro lansată de Banca Transilvania pe piețele externe
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat Hexagon în achiziția Platformei CUG din Cluj, într-unul dintre cele mai mari proiecte imobiliare ale anului
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Lexology Index: Arbitration - 2026 | Arbitrajul românesc nu mai este doar „prezent” în clasamentele globale, ci începe să-și contureze, în mod coerent, un ecosistem. Patru avocați, printre care Cosmin Vasile (ZRVP), Crenguța Leaua (LDDP) și Luminița Popa (Popa Legal) formează nucleul de influență al practicii. ZRVP Și LDDP au cei mai mulți profesioniști în categoriile Thought Leaders și Future Leaders. România devine un „hub” credibil în arbitrajul regional
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





