ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Avocații i.Lo | Legal Design obțin o soluție de referință într-o procedură de achiziție publică a unui contract cu o valoare estimată totală de peste 6 milioane Euro

02 Octombrie 2023   |   BizLawyer

Echipa implicată în acest proiect a fost formată din Amelia Teis - Avocat Partener, Luana Popovici - Avocat Partener și Anastasia Ilie - Avocat Asociat.

Amelia Teis (Partener) si Luana Popovici (Partener) - i.Lo | Legal Design

 
 
Echipa de avocați i.Lo | Legal Design specializați în litigii administrative și achiziții publice a obținut în fața Curții de Apel București o nouă soluție definitivă favorabilă clientului într-o procedură de achiziție publică de produse cu o valoare totală estimată de peste 6 milioane euro.

Soluția este una de referință, atât CNSC, cât și Curtea de apel București, reținând că, în cazul procedurilor de atribuire derulate în mai multe etape, solicitarea de clarificare, în etapa a II-a a unei proceduri, a modului de îndeplinire a unei cerințe aferente etapei I a aceleiași proceduri, este inadmisibilă.

În cauză, autoritatea contractantă a transmis în cadrul etapei a II-a a procedurii licitației restrânse o solicitare de clarificări care viza depunerea de către ofertant a unor documente și explicații care fie erau aferente etapei I a Procedurii, deja finalizată, fie se circumscriau unor cerințe noi, nespecificate în cuprinsul documentației de atribuire.


Or, în cadrul procedurilor de atribuire derulate în mai multe etape (cum este licitația restrânsă), solicitările de clarificări privind criteriile de calificare și selecție pot fi formulate de către Autoritatea contractantă exclusiv în etapa aferentă analizei acestora, singura excepție de la această regulă fiind reprezentată doar de o procedură de atribuire derulată într-o singură etapă.

În egală măsură, o solicitare de clarificări trebuie să vizeze modul de îndeplinire a cerințelor cuprinse în documentația de atribuire, orice clarificare sau solicitare de documente suplimentare fiind limitată la cadrul creat deja de către autoritatea contractantă prin cerințele documentației de atribuire, devenite obligatorii.

„În linie cu jurisprudența europeană, autoritatea contractantă poate analiza oferta exclusiv prin raportare la criteriul de atribuire stabilit prin documentația de atribuire, fără a putea reveni asupra evaluării inițiale a candidaturii” – Luana Popovici, Partener i.Lo I Legal Design.

„Ne bucurăm de fiecare dată când reușim să obținem rezultate remarcabile pentru clienții noștri, cu atât mai mult cu cât acestea sunt unele care trasează linii jurisprudențiale într-un domeniu de nișă cum este cel al achizițiilor publice.” – Amelia Teis, Partener i.Lo I Legal Design.

Echipa implicată în acest proiect a fost formată din Amelia Teis - Avocat Partener, Luana Popovici - Avocat Partener și Anastasia Ilie - Avocat Asociat.

Despre i.Lo Legal Design:
Cu peste 20 de ani de experiență în domeniul juridic, Teis Cercel Mareș Popovici SCA a creat o combinație unică între consultanța juridică de top și automatizarea proceselor din domeniul juridic prin intermediul tehnologiilor digitale inovative, adaptate nevoilor clienților.
Societatea de avocatură oferă nu doar servicii juridice tradiționale, cum ar fi soluționarea disputelor, achizițiile publice, dreptul muncii, comercial sau administrativ, dar mai ales soluții de automatizare a activității juridice.
Primul produs recent lansat în zona legal tech este i.Lo Legal Design, un chatbot juridic care are și o componentă proprie AI și care răspunde în fracțiuni de secundă la peste 1000 de întrebări din domeniul dreptului muncii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 356 / 1879
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...