Firma de avocatură Stratulat Albulescu își va muta birourile în clădirea One Herăstrău Office. Relocarea coincide cu o perioadă de creștere susținută, 13 avocați fiind recrutați de la începutul anului 2020
17 Septembrie 2020
BizLawyerRelocarea sediului coincide cu o perioadă de creștere susținută și exponențială a societății de avocatură. De la începutul anului 2020, Stratulat Albulescu a recrutat nu mai puțin de 13 avocați în cadrul diverselor departamente ale societății.
Firma de avocatură Stratulat Albulescu anunță astăzi semnarea contractului de închiriere cu One United Properties pentru un spațiu de birouri cu o suprafață totală de 1.150 metri pătrați, situat în clădirea One Herăstrău Office de pe strada Daniel Danielopolu nr. 30-32.
Stratulat Albulescu va ocupa spațiul de la etajul al VI-lea al clădirii din imediata vecinătate a parcului Herăstrău, finalizată în anul 2019. Noul spațiu de birouri este proiectat pentru a oferi un mediu de lucru plăcut și sănătos, iar suprafața desfășurată generoasă facilitează implementarea cu succes a măsurilor de distanțare socială și prevenție împotriva COVID-19.
Relocarea sediului coincide cu o perioadă de creștere susținută și exponențială a societății de avocatură. De la începutul anului 2020, Stratulat Albulescu a recrutat nu mai puțin de 13 avocați în cadrul diverselor departamente ale societății.
Stratulat Albulescu va ocupa spațiul de la etajul al VI-lea al clădirii din imediata vecinătate a parcului Herăstrău, finalizată în anul 2019. Noul spațiu de birouri este proiectat pentru a oferi un mediu de lucru plăcut și sănătos, iar suprafața desfășurată generoasă facilitează implementarea cu succes a măsurilor de distanțare socială și prevenție împotriva COVID-19.
Relocarea sediului coincide cu o perioadă de creștere susținută și exponențială a societății de avocatură. De la începutul anului 2020, Stratulat Albulescu a recrutat nu mai puțin de 13 avocați în cadrul diverselor departamente ale societății.
Casa de avocatură își propune să finalizeze toate demersurile și lucrările privind amenajarea spațiului de birouri în următoarele luni, astfel încât relocarea în noul sediu să fie realizată până la finalul anului 2020.
Ne-am dorit să ne relocăm birourile într-un sediu care să satisfacă pe deplin atât nevoile membrilor echipei, cât și pe cele ale partenerilor noștri și care totodată să încorporeze o serie de concepte inovatoare privind spațiul de lucru. Prin acest parteneriat pe termen lung, ne bucurăm să ne putem consolida relațiile de colaborare cu One United Properties, o companie cu care împărtăşim valorile unei dezvoltări responsabile și sustenabile, preocupată de bunăstarea la locul de muncă. În plus, în linie cu viziunea noastră despre menținerea unui mediu înconjurator cât mai eco-friendly, clădirea One Herăstrău Office este aliniată la cele mai înalte standarde de eficiență și sustenabilitate energetică, deținând acreditare BREEAM”, a declarat Silviu Stratulat, Managing Partner – Stratulat Albulescu.
Andrei Albulescu (Partner - Stratulat Albulescu) adaugă: „Acestă relocare în zona business a orașului reprezintă o nouă etapă în dezvoltarea societății noastre de avocatură și credem că va ajuta din plin procesul de consolidare a echipei, facilitând procesul de coeziune și comunicare din cadrul acesteia. De asemenea, poziționarea într-o clădire premium din zona de nord a orașului ne va asigura o și mai bună vizibilitate și un acces mai facil către și de la birourile clienților noștri, majoritatea având sediul în această zonă”.
One United Properties este unul dintre cei mai activi dezvoltatori imobiliari de proiecte rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din București. Portofoliul companiei cuprinde peste 2.000 de unități rezidențiale exclusiviste și spații de birouri clasa A+.
One Herăstrău Office este o clădire de birouri nouă, cu 7 etaje spațioase, 1 etaj tehnic și 3 etaje de parcare subterane, având o suprafață închiriabilă de 7.685 mp. Clădirea este amplasată în Nordul Bucureștiului, pe Strada Daniel Danielopolu, într-o zonă exclusivistă, în apropierea Satului Francez și oferă priveliști de excepție.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1324 / 1880 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...