Firma internațională de avocatură CMS numește un nou Managing Partner în biroul din București. Horea Popescu, noul coordonator al CMS România: Voi privilegia o formă de leadership colegial, cu accent pe colaborare și performanță, incluziune și diversitate. Pe perioada mandatului, îmi doresc să consolidăm statutul de hub regional de expertiză juridică al biroului
02 Noiembrie 2020
BizLawyerAvocat specializat în fuziuni și achiziții, Horea este partener în cadrul CMS din 2008 și, de-a lungul carierei sale, a fost implicat în unele dintre cele mai semnificative tranzacții din România.
Horea Popescu, Managing Partner - CMS România |
Firma internațională de avocatură CMS anunță numirea lui Horea Popescu în funcția de Managing Partner al biroului din România, începând cu data de 1 noiembrie 2020. Horea preia această poziție de la Gabriel Sidere, partenerul coordonator al biroului CMS în București din 2010.
Avocat specializat în fuziuni și achiziții, Horea este partener în cadrul CMS din 2008 și, de-a lungul carierei sale, a fost implicat în unele dintre cele mai semnificative tranzacții din România. În mai, anul acesta, după șase ani în care a condus cu succes departamentul de Corporate M&A în cadrul biroului CMS din România, Horea a fost numit coordonator al practicii de drept corporativ / fuziuni și achiziții în Europa Centrală și de Est.
Avocat specializat în fuziuni și achiziții, Horea este partener în cadrul CMS din 2008 și, de-a lungul carierei sale, a fost implicat în unele dintre cele mai semnificative tranzacții din România. În mai, anul acesta, după șase ani în care a condus cu succes departamentul de Corporate M&A în cadrul biroului CMS din România, Horea a fost numit coordonator al practicii de drept corporativ / fuziuni și achiziții în Europa Centrală și de Est.
„Sunt onorat de numirea mea ca Managing Partner al CMS România. Gabriel a coordonat cu succes activitatea biroului CMS din București în ultimii 10 ani, după cum o demonstrează creșterea continuă a firmei și consolidarea reputației noastre ca firmă de avocatură internațională de top, prezentă pe piața din România. În ultimele 12 luni, am lucrat împreună cu Gabriel și Dora Petranyi, Managing Director al CMS pentru regiunea Europei Centrale și de Est, pentru a pregăti această schimbare și pentru a asigura o tranziție lină. Sunt foarte încrezător în perspectivele biroului CMS din România și aștept cu nerăbdare să colaborez cu întreaga echipă pentru a transpune planurile noastre în fapt”, a declarat Horea Popescu.
Dora Petranyi a adăugat: „Horea are un palmares foarte bun, acumulat de-a lungul celor 16 ani de când este în CMS. El a demonstrat reale calități de lider și inspiră încredere tuturor celor din jur. Cu susținerea partenerilor și a întregii echipe din București, Horea va continua să contribuie la succesul firmei în România.”
Gabriel Sidere completează: „În cei 15 ani dedicați CMS, am avut o colaborare excepțională cu oamenii deosebiți din cadrul organizației, biroul nostru bucurându-se de o dezvoltare remarcabilă în această perioadă. Am încredere în capacitatea lui Horea de a continua reușitele CMS în România, de a pune în valoare cultura companiei, oamenii fiind în centrul strategiei noastre. Felicitări lui Horea pentru această numire binemeritată. Sunt convins că abilitățile și caracterul său îl vor ajuta să construiască și să consolideze poziția CMS în piață, având alături o echipă formată din profesioniști ambițioși, motivați, de primă clasă.”
O nouă etapă de consolidare a biroului CMS în România
“CMS este o organizație care pune accentul pe oameni, pe modul în care aceștia își pot pune în valoare cunoștințele, pot performa și își pot construi o carieră la nivel internațional. Numirea mea ca Managing Partner survine natural, reprezentând o nouă etapă de consolidare a biroului CMS în România. Voi privilegia o formă de leadership colegial, pe care CMS l-a implementat în toată rețeaua sa globală, cu accent pe colaborare și performanță, incluziune și diversitate, atât la nivel de echipă, cât și individual.
Rezultatele biroului CMS din București ne-au adus în ultimii ani în poziția de a fi un hub regional de expertiză juridică. Coordonăm sau suntem implicați în multe proiecte multijurisdicționale. Eu însumi am preluat de câteva luni conducerea practicii regionale de M&A a CMS. Pe perioada mandatului meu îmi doresc să consolidăm acest statut al biroului din București la nivel regional. Vrem să promovăm valoarea și experiența avocaților noștri într-un mod colaborativ, maximizând astfel eficiența și performanțele echipei noastre de avocați la nivel local și regional.” Horea Popescu, Managing Partner - CMS România
|
Biroul CMS din București și-a stabilit cu fermitate poziția de firmă de avocatură de top, fiind prezentă în clasamentele tuturor directoarelor juridice internaționale, inclusiv Legal 500 și Chambers Global. Firma oferă asistență juridică în cadrul unora dintre cele mai mari tranzacții sau proiecte inovatoare, nu numai în România, ci și în regiunea Europei Centrale și de Est, precum:
• AFI Europe cu privire la achiziția a șase companii care dețin patru proiecte de birouri de clasă A în România de la NEPI Rockcastle. Aceasta este una dintre cele mai mari tranzacții imobiliare încheiate vreodată pe piața de birouri din România și din CEE.
• Advent International, unul dintre cele mai mari fonduri de private equity din lume, cu privire la achiziția în valoare de 1,9 miliarde de euro a afacerilor din CEE și din Elveția ale Zentiva. Aceasta a fost cea mai mare tranzacție în domeniul sănătății și al științelor medicale din CEE în 2018.
• Liberty Global cu privire la vânzarea în valoare de 18,4 miliarde euro a activelor sale europene (din Germania, România, Ungaria şi Cehia) către Vodafone. Aceasta a fost cea mai mare tranzacție de telecomunicații din regiune în ultimii zece ani.
• Bitdefender, o companie lider global în securitate cibernetică fondată în România, cu privire la vânzarea unei participații minoritare către Vitruvian Partners. Tranzacția a evaluat afacerea Bitdefender la peste 600 milioane de dolari.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 1284 / 1881 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...