ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ABN Systems: Piața echipamentelor pentru call centers din România poate crește cu 15% în 2023

22 Martie 2023   |   BizLawyer

Anul trecut, industria de Business Process Outsourcing (BPO) din România a cunoscut o extindere cu circa 20% a numărului de angajați, respectiv o creștere de cel puțin 10% la nivelul cifrei de afaceri, estimează ABN Systems International. Pentru 2023, majoritatea companiilor din domeniu și-au bugetat creșteri ale cifrei de afaceri între 12% și 20%, ceea ce creează premisele creșterii cererii de echipamente audio de profil, pe fondul unei sume medii de 200 de euro cheltuiți per angajat în fiecare an.

 
 
Piața echipamentelor pentru call centers din România poate crește cu 15% în 2023, în condițiile în care majoritatea companiilor de profil și-au bugetat creșteri între 12 și 20% ale cifrelor de afaceri, în acest an, iar numărul angajaților din domeniu ar urma să își continue creșterea, estimează ABN Systems International, unul dintre liderii pieţei de distribuție telecom, companie deținătoare a Tellur, singurul brand 100% românesc de accesorii IT&C și produse Smart Home.

Potrivit reprezentanților ABN Systems, anul trecut, industria de Business Process Outsourcing (BPO) din România a înregistrat o creștere de cel puțin 10% la nivelul cifrei de afaceri, respectiv o extindere de circa 20% a numărului de angajați. Anul acesta, deși investițiile în automatizare ar mai putea diminua ritmul de creștere a angajărilor, se va menține și nevoia de noi angajați.


Din datele CustomerServ, companie americană de consultanță în domeniul BPO, numărul de angajați din call centers din România ar urma să ajungă la 220.000 în 2023. Faptul că, în ultimii ani, o bună parte din totalul angajaților a ajuns să lucreze în sistem „hibrid” (2-3 zile în fiecare săptămână de la birou) sau „fully remote” (100% din timpul de lucru în afara biroului) nu a redus nevoia de echipamente profesionale.
Din datele de piață ale ABN Systems, companiile cu servicii de call center alocă până la 450 de euro pe an pentru echipamentele necesare per angajat (pentru computer și/sau monitor, căști, acces la internet), dar cheltuiala medie efectivă se situează în jur de 200 de euro anual.

Din această sumă, circa 60 de euro + TVA reprezintă costul unei perechi de căști profesionale, care să asigure calitatea conversațiilor cu clienții, respectiv confortul angajaților care le folosesc 6-8 sau mai multe ore, în fiecare zi. Dat fiind ritmul intens de utilizare al acestor căști, se recomandă înlocuirea lor cel puțin o dată pe an.

„Asemenea altor domenii de activitate, nici industria partenerilor noștri din call centers nu a fost ferită de schimbări în ultimii trei ani, iar cea mai însemnată dintre acestea este generalizarea lucrului hibrid sau de la distanță. Trendul ascendent al industriei se menține, atât în privința cifrei de afaceri și al noilor clienți atrași, cât și în privința creșterii numărului de angajați. Acestea înseamnă că inclusiv nevoia de echipamente, precum căștile audio profesionale, poate crește cu cel puțin 15% în 2023. Lucrul la distanță nu a diminuat, ci a sporit nevoia unor echipamente audio de calitate, care îmbunătăţesc experienţa comunicării în cadrul convorbirilor telefonice și al întâlnirilor online, fără să afecteze auzul, chiar dacă sunt folosite intensiv. De anul trecut, ABN Systems nu este doar distribuitor pentru astfel de căști, ci și producător, prin gama Tellur Voice”, a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

Pentru a răspunde nevoilor industriei de call centers, ABN Systems International a lansat, în 2022, căștile cu fir Tellur Voice. Ele asigură un sunet impecabil, iar utilizatorii pot beneficia de conversaţii clare, datorită microfonului care anulează zgomotele de fundal.

Căștile pot fi conectate la orice dispozitiv cu port USB standard sau Type C și dispun de o telecomandă încorporată ce permite controlul volumului, iniţierea şi finalizarea apelurilor, precum şi setarea în modul mut. Căştile permit o rotaţie de 11 grade, iar microfonul este ajustabil până la 315 grade. Confecţionate din piele sintetică şi având o greutate foarte scăzută, ele oferă un spor de confort la utilizare, fiind oferite la un preț competitiv.

„În condițiile în care o parte considerabilă a angajaților din call centers preferă telemunca, căștile profesionale reprezintă un echipament esențial pentru desfășurarea activității, deoarece elimină zgomotul de fundal și păstrează constantă calitatea sunetului. Astfel, clientul nu percepe vreo diferență între discuția cu un angajat aflat într-un birou sau oricare alt loc”, a precizat George Barbu.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5143 / 18330
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Avocații Teis și Asociații întorc rezultatul anulării unei proceduri de achiziție publică în etapa reevaluării ofertelor
Filip & Company devine prima firmă de avocatură independentă din CEE care adoptă Harvey, platformă de IA generativă de ultimă generație care s-a remarcat prin precizie, securitate și versatilitate | Cristina Filip (managing partner): ”Este un pas transformator care îmbunătățește, mai degrabă decât înlocuiește, experiența și contribuția umană”
Țuca Zbârcea & Asociații promovează un nou Partener Equity în structura de conducere a firmei. Șerban Pâslaru se alătură celor 8 fondatori ai firmei de avocatură | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Este un semnal pe care vrem să-l transmitem generațiilor viitoare de avocați, un semn de deschidere către partenerii care doresc să aibă un rol mai pronunțat în treburile firmei”
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...