Aproape două treimi dintre adulţii din mediul urban folosesc servicii de Mobile Banking (studiu)
18 Noiembrie 2024
AgerpresDistribuţia detaliată a utilizatorilor arată faptul că 27% din populaţia urbană adultă utilizează exclusiv Mobile Banking, în timp ce 4% apelează exclusiv la Internet Banking.
Aproape două treimi (64%) dintre adulţii din mediul urban folosesc servicii de Mobile Banking, în timp ce 41% utilizează Internet Banking, relevă studiul "Transformarea Digitală în Servicii Financiare", dat luni publicităţii, rezultatele sale indicând un grad ridicat de digitalizare în mediul urban.
Studiul, ajuns la valul 5 în 2024, a analizat, printre altele, comportamentul populaţiei adulte din mediul urban din România privind utilizarea serviciilor de Internet Banking (IB) şi Mobile Banking (MB), iar rezultatele evidenţiază o adopţie crescută a tehnologiilor digitale în sectorul financiar, subliniind tendinţele în preferinţele utilizatorilor.
Aceste informaţii sunt esenţiale pentru instituţiile financiare, subliniind necesitatea unei strategii digitale integrate şi personalizate pentru a răspunde cerinţelor utilizatorilor moderni, dar şi pentru a atrage segmentul neacoperit al populaţiei, spun realizatorii studiului.
Studiul, ajuns la valul 5 în 2024, a analizat, printre altele, comportamentul populaţiei adulte din mediul urban din România privind utilizarea serviciilor de Internet Banking (IB) şi Mobile Banking (MB), iar rezultatele evidenţiază o adopţie crescută a tehnologiilor digitale în sectorul financiar, subliniind tendinţele în preferinţele utilizatorilor.
Aceste informaţii sunt esenţiale pentru instituţiile financiare, subliniind necesitatea unei strategii digitale integrate şi personalizate pentru a răspunde cerinţelor utilizatorilor moderni, dar şi pentru a atrage segmentul neacoperit al populaţiei, spun realizatorii studiului.
Conform companiei specializate în cercetare de piaţă şi servicii de consultanţă, Exact Business Solutions, 64% din populaţia adultă urbană foloseşte servicii de Mobile Banking, în timp ce 41% utilizează Internet Banking. Suprapunerea utilizatorilor dintre cele două canale este de 37%, ceea ce indică un segment semnificativ care combină ambele metode pentru gestionarea finanţelor personale prin servicii bancare digitale.
Distribuţia detaliată a utilizatorilor arată faptul că 27% din populaţia urbană adultă utilizează exclusiv Mobile Banking, în timp ce 4% apelează exclusiv la Internet Banking.
În schimb, o treime (33%) din populaţie nu foloseşte niciunul dintre canale, subliniind existenţa unui segment care nu a adoptat încă soluţiile digitale bancare.
"Aceste rezultate reflectă un grad ridicat de digitalizare în mediul urban, dar şi existenţa unor bariere pentru o treime din populaţie care nu utilizează aceste servicii", arată studiul.
Totodată, Mobile Banking se remarcă drept canalul preferat, având o rată de adopţie semnificativ mai mare decât Internet Banking.
"Studiul nostru arată că Mobile Banking devine tot mai popular printre utilizatorii din mediul urban datorită accesibilităţii şi flexibilităţii pe care le oferă. În acelaşi timp, segmentul care combină utilizarea IB şi MB reflectă o tranziţie spre integrarea soluţiilor mobile digitale în viaţa de zi cu zi", a declarat Julien Zidaru, Managing Partner Exact Business Solutions, în comunicat.
"Financial Services Digital Transformation" este un studiu de referinţă în analiza comportamentului digital în sectorul financiar, monitorizând tendinţele şi preferinţele utilizatorilor din România. Valul 5 al studiului a fost realizat în 2024, pe un eşantion de 1.000 de respondenţi, reprezentativ pentru populaţia adultă din mediul urban.
Exact Business Solutions - Research & Consulting are o experienţă de 16 ani în cercetare de piaţă şi servicii de consultanţă.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 209 / 18216 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...