ARC Consulting a semnat un contract de consultanță în recrutare și selecție pentru board-ul AMEPIP, în valoare de 81.000 lei
09 Ianuarie 2025
BizLawyerProcedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de Comisia numită conform legii în acest sens.
ARC Consulting, o companie antreprenorială românească specializată în diagnoză organizațională, consultanță în management și servicii de recrutare pentru manageri și membri ai consiliilor de administrație, anunță semnarea unui contract de consultanță pentru recrutarea și selecția board-ului AMEPIP, în valoare de 81.000 lei (circa 16.000 euro) plus TVA.
”Contractul are o durată ceva mai mare decât pare la prima vedere și vom asigura și o perioadă de garanție, așa cum este normal în astfel de acorduri. Fiind o achiziție făcută prin SEAP, valoarea contractului este publică și este de 81.000 lei plus TVA, preț care include atât asistarea Comisiei pentru recrutarea și selecția președintelui și a vicepreședinților AMEPIP, precum și costurile din perioada de garanție”, a declarat Elena Căprar, HR Business Partner al ARC Consulting.
”Contractul are o durată ceva mai mare decât pare la prima vedere și vom asigura și o perioadă de garanție, așa cum este normal în astfel de acorduri. Fiind o achiziție făcută prin SEAP, valoarea contractului este publică și este de 81.000 lei plus TVA, preț care include atât asistarea Comisiei pentru recrutarea și selecția președintelui și a vicepreședinților AMEPIP, precum și costurile din perioada de garanție”, a declarat Elena Căprar, HR Business Partner al ARC Consulting.
Condițiile necesare pentru a candida la funcția de președinte sau vicepreședinte al Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP) sunt menționate în HG 617/2023, privind organizarea și funcționarea acestei instituții de stat. Este vorba despre condiții generale: cetățenia română, o stare bună de sănătate sau cunoașterea unei limbi de circulație internațională, dar și despre condiții specifice, cum ar fi vechimea de cel puțin 10 ani de experiență profesională în domeniul economic sau financiar, management sau juridic, dintre care cel puțin șapte ani în funcții de conducere executivă, în societăți cu capital privat, în întreprinderi publice sau în funcții de conducere în administrația publică, perioadă în care candidatul a exercitat atribuții de conducere sau supraveghere asupra unor întreprinderi publice.
”În cadrul proiectului cu AMEPIP avem două obiective. Primul este să arătăm că putem acorda suport profesionist, de calitate, pentru recrutare și selecție la orice nivel. Apoi, ținem foarte mult la corectitudinea procesului, pentru a sprijini Comisia de selecție în propunerea celor mai potriviți candidați astfel încât să evităm o nouă situație neplăcută în relația cu oficialii Comisiei Europene. În calitate de expert independent, asistăm Comisia constituită conform normelor legale și ne îndeplinim sarcinile stipulate în aceleași norme și în contract”, a mai spus HR Business Partner-ul ARC Consulting.
”Avem un calendar asumat la semnarea contractului, în elaborarea căruia s-a ținut cont de toate prevederile legale și de necesitatea ca întreg procesul să fie transparent. Desigur, Comisia de recrutare și selecție are rolul principal, iar noi intenționăm să respectăm aceste termene”, a detaliat Elena Căprar.
Procedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de Comisia numită conform legii în acest sens. ARC Consulting, în calitate de expert independent, va asista Comisia și va derula, conform prevederilor legale, activități precum elaborarea metodologiei de selecție, elaborarea anunțurilor, a criteriilor de evaluare, a planului de interviu etc..
”Comisia Europeană ne cere să fim atenți la respectarea legislației românești, iar criteriile legate de experiența necesară candidaților pentru pozițiile de președinte și vicepreședinți sunt stipulate în norma legală și nu este loc de interpretare. Apartenența politică a candidaților nu este trecută la avantajele sau dezavantajele ce pot fi asociate cu un candidat. Odată ce sunt întrunite condițiile de eligibilitate, orice persoană poate intra în fazele următoare de evaluare și selecție”, a adăugat HR Business Partner-ul ARC Consulting.
ARC Consulting are o activitate de 20 de ani în zona de guvernanță corporativă, iar portofoliul său de clienți include companii de top din sectoare variate, precum IT, sectorul public și servicii financiare, alături de mari jucători din industrie.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 82 / 18316 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Promovare la RTPR: Bogdan Cordoș, expertul în energie care s-a alăturat firmei imediat după absolvirea facultății, face un pas înainte în carieră și devine partener | Costin Tărăcilă, Managing Partner: ”Suntem mândri de echipa noastră care numără unii dintre cei mai talentați și experimentați avocați din România”
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Garanția la plata cheltuielilor arbitrale (Powered by ZRVP)
Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Câți avocați au firmele de top în evidențele Baroului București la începutul anului 2025 | Ce firme au înregistrat creșteri semnificative de ”headcount” și câte și-au micșorat efectivele. Schimbări importante în Top 10: NNDKP are cei mai mulți avocați, Reff & Asociații urcă pe locul 4, după Filip & Company, iar DLA Piper iese din ”pluton”
România căștigă arbitrajul ICSID cerut de 15 grupuri de investitori și 28 de persoane fizice din 7 țări, care cereau compensații de 256 mil. € pentru tratamentul aplicat de autorități | Tribunalul arbitral a decis că țara noastră nu a încălcat niciuna din garanțiile acordate investitorilor, iar reclamanții îi vor plăti jumătate din costurile de arbitraj suportate în acest dosar
Noi promovări în structura de conducere a firmei POPESCU & ASOCIAȚII. Adina VLAICU, Andreea MIHALACHE și Mirel RĂDESCU devin parte a echipei de management | Octavian POPESCU, Managing Partner: ”Sunt profesioniști de elită, cu notorietate și impact remarcabil în domeniile lor de expertiză, iar prezența lor în structura noastră de coordonare consolidează poziția firmei ca partener juridic de încredere în mediul de business”
Mitel & Asociatii recrutează avocat cu experienta (Real Estate)
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a noua ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose” | Cine sunt câștigătorii
Refinitiv Legal Advisers - Full Year 2024 | La nivel global, piața fuziunilor și achizițiilor a crescut cu 10% anul trecut, iar pe continentul European avansul a fost de 22%. CMS, în Top 10 consultanți juridici care au asistat cele mai multe tranzacții de M&A la nivel global, Clifford Chance se remarcă pe ”bătrânul continent”, iar Schoenher în Estul Europei, regiune în care Filip & Company a intrat în Top 25
Filip & Company a asistat PayPoint Services în contractarea unui credit sindicalizat de la UniCredit Bank și BERD | Alexandru Bîrsan (partener) şi Camelia Ianțuc (senior associate) au coordonat echipa de proiect
Băiculescu și Asociații asistă una dintre cele mai mari companii de brokeraj din România într-o tranzacție de 2.000.000 RON | Antonia Prisacaru, Head of Litigation: ”Un exemplu de cooperare eficientă între echipă și client, dar și o provocare în gestionarea unor etape juridice complexe, de la litigii până la finalizarea negocierilor”
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...