ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ARC Consulting a semnat un contract de consultanță în recrutare și selecție pentru board-ul AMEPIP, în valoare de 81.000 lei

09 Ianuarie 2025   |   BizLawyer

Procedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de Comisia numită conform legii în acest sens.

 
 
ARC Consulting, o companie antreprenorială românească specializată în diagnoză organizațională, consultanță în management și servicii de recrutare pentru manageri și membri ai consiliilor de administrație, anunță semnarea unui contract de consultanță pentru recrutarea și selecția board-ului AMEPIP, în valoare de 81.000 lei (circa 16.000 euro) plus TVA.

”Contractul are o durată ceva mai mare decât pare la prima vedere și vom asigura și o perioadă de garanție, așa cum este normal în astfel de acorduri. Fiind o achiziție făcută prin SEAP, valoarea contractului este publică și este de 81.000 lei plus TVA, preț care include atât asistarea Comisiei pentru recrutarea și selecția președintelui și a vicepreședinților AMEPIP, precum și costurile din perioada de garanție”, a declarat Elena Căprar, HR Business Partner al ARC Consulting.


Condițiile necesare pentru a candida la funcția de președinte sau vicepreședinte al Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP) sunt menționate în HG 617/2023, privind organizarea și funcționarea acestei instituții de stat. Este vorba despre condiții generale: cetățenia română, o stare bună de sănătate sau cunoașterea unei limbi de circulație internațională, dar și despre condiții specifice, cum ar fi vechimea de cel puțin 10 ani de experiență profesională în domeniul economic sau financiar, management sau juridic, dintre care cel puțin șapte ani în funcții de conducere executivă, în societăți cu capital privat, în întreprinderi publice sau în funcții de conducere în administrația publică, perioadă în care candidatul a exercitat atribuții de conducere sau supraveghere asupra unor întreprinderi publice.

”În cadrul proiectului cu AMEPIP avem două obiective. Primul este să arătăm că putem acorda suport profesionist, de calitate, pentru recrutare și selecție la orice nivel. Apoi, ținem foarte mult la corectitudinea procesului, pentru a sprijini Comisia de selecție în propunerea celor mai potriviți candidați astfel încât să evităm o nouă situație neplăcută în relația cu oficialii Comisiei Europene. În calitate de expert independent, asistăm Comisia constituită conform normelor legale și ne îndeplinim sarcinile stipulate în aceleași norme și în contract”, a mai spus HR Business Partner-ul ARC Consulting.

”Avem un calendar asumat la semnarea contractului, în elaborarea căruia s-a ținut cont de toate prevederile legale și de necesitatea ca întreg procesul să fie transparent. Desigur, Comisia de recrutare și selecție are rolul principal, iar noi intenționăm să respectăm aceste termene”, a detaliat Elena Căprar.

Procedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de Comisia numită conform legii în acest sens. ARC Consulting, în calitate de expert independent, va asista Comisia și va derula, conform prevederilor legale, activități precum elaborarea metodologiei de selecție, elaborarea anunțurilor, a criteriilor de evaluare, a planului de interviu etc..

”Comisia Europeană ne cere să fim atenți la respectarea legislației românești, iar criteriile legate de experiența necesară candidaților pentru pozițiile de președinte și vicepreședinți sunt stipulate în norma legală și nu este loc de interpretare. Apartenența politică a candidaților nu este trecută la avantajele sau dezavantajele ce pot fi asociate cu un candidat. Odată ce sunt întrunite condițiile de eligibilitate, orice persoană poate intra în fazele următoare de evaluare și selecție”, a adăugat HR Business Partner-ul ARC Consulting.

ARC Consulting are o activitate de 20 de ani în zona de guvernanță corporativă, iar portofoliul său de clienți include companii de top din sectoare variate, precum IT, sectorul public și servicii financiare, alături de mari jucători din industrie.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2181 / 20415
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
Avocații din practica de Real Estate de la Bondoc și Asociații rămân arhitecții juridici ai proiectelor imobiliare complexe. Atuurile unei echipe valoroase: expertiză transversală, gândire strategică, cultură a responsabilității, rigoare și creativitate juridică | De vorbă cu Cosmin Stăvaru (Partener) despre modul în care lucrează nucleul interdisciplinar capabil să gestioneze simultan riscuri, calendar și cerințe, să anticipeze blocaje și să ofere siguranță clienților, într-o piață volatilă, dar încă plină de oportunități
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Filip & Company a oferit asistență juridică la înființarea Bursei Internaționale a Moldovei
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
PNSA, consultanții Five Elms Capital în runda de finanţare serie B a companiei Digitail Inc. | Echipă pluridisciplinară extinsă, coordonată de Florian Nițu (Partener M&A) și Diana Dobra (Managing Associate)
VIDEO-INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS Romania și Head of CEE Corporate M&A: De când coordonez practica de fuziuni și achiziții în CEE, este pentru prima dată când numărul tranzacțiilor din România este cel mai mare din regiune după primele nouă luni. A fost un an interesant din perspectiva private equity, însă investitorii strategici rămân în continuare cei de bază. Toate ariile de practică au fost foarte ocupate, dar finanțările și departamentul de Banking, cu mandate ce însumează 3 miliarde euro, ”poartă coroana” anul acesta
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Într-un an cu investigații mai tehnice și presiune pe termene, DLA Piper România așază practica de Concurență pe trei piloni - oameni, metodă, ritm, astfel încât proiectarea strategiilor, controlul probelor și continuitatea între faze să producă cele mai bune rezultate | De vorbă cu membrii unei echipe sudate, condusă de lideri cu experiență și antrenată pe industrii sensibile, despre prudență juridică și curaj tactic, cooperare internă și rigoare probatorie, bazate pe înțelegerea fină a mediului de business și utilizarea tehnologiei ca multiplicator de acuratețe
CMS, alături de Buildcom EOOD la achiziția Argus în România. Echipă pluridisciplinară, cu Rodica Manea (Corporate M&A) și Cristina Reichmann în prim plan
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...