ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

ARC Consulting a semnat un contract de consultanță în recrutare și selecție pentru board-ul AMEPIP, în valoare de 81.000 lei

09 Ianuarie 2025   |   BizLawyer

Procedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de Comisia numită conform legii în acest sens.

 
 
ARC Consulting, o companie antreprenorială românească specializată în diagnoză organizațională, consultanță în management și servicii de recrutare pentru manageri și membri ai consiliilor de administrație, anunță semnarea unui contract de consultanță pentru recrutarea și selecția board-ului AMEPIP, în valoare de 81.000 lei (circa 16.000 euro) plus TVA.

”Contractul are o durată ceva mai mare decât pare la prima vedere și vom asigura și o perioadă de garanție, așa cum este normal în astfel de acorduri. Fiind o achiziție făcută prin SEAP, valoarea contractului este publică și este de 81.000 lei plus TVA, preț care include atât asistarea Comisiei pentru recrutarea și selecția președintelui și a vicepreședinților AMEPIP, precum și costurile din perioada de garanție”, a declarat Elena Căprar, HR Business Partner al ARC Consulting.


Condițiile necesare pentru a candida la funcția de președinte sau vicepreședinte al Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanțelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP) sunt menționate în HG 617/2023, privind organizarea și funcționarea acestei instituții de stat. Este vorba despre condiții generale: cetățenia română, o stare bună de sănătate sau cunoașterea unei limbi de circulație internațională, dar și despre condiții specifice, cum ar fi vechimea de cel puțin 10 ani de experiență profesională în domeniul economic sau financiar, management sau juridic, dintre care cel puțin șapte ani în funcții de conducere executivă, în societăți cu capital privat, în întreprinderi publice sau în funcții de conducere în administrația publică, perioadă în care candidatul a exercitat atribuții de conducere sau supraveghere asupra unor întreprinderi publice.

”În cadrul proiectului cu AMEPIP avem două obiective. Primul este să arătăm că putem acorda suport profesionist, de calitate, pentru recrutare și selecție la orice nivel. Apoi, ținem foarte mult la corectitudinea procesului, pentru a sprijini Comisia de selecție în propunerea celor mai potriviți candidați astfel încât să evităm o nouă situație neplăcută în relația cu oficialii Comisiei Europene. În calitate de expert independent, asistăm Comisia constituită conform normelor legale și ne îndeplinim sarcinile stipulate în aceleași norme și în contract”, a mai spus HR Business Partner-ul ARC Consulting.

”Avem un calendar asumat la semnarea contractului, în elaborarea căruia s-a ținut cont de toate prevederile legale și de necesitatea ca întreg procesul să fie transparent. Desigur, Comisia de recrutare și selecție are rolul principal, iar noi intenționăm să respectăm aceste termene”, a detaliat Elena Căprar.

Procedurile de recrutare și selecție vor fi realizate de Comisia numită conform legii în acest sens. ARC Consulting, în calitate de expert independent, va asista Comisia și va derula, conform prevederilor legale, activități precum elaborarea metodologiei de selecție, elaborarea anunțurilor, a criteriilor de evaluare, a planului de interviu etc..

”Comisia Europeană ne cere să fim atenți la respectarea legislației românești, iar criteriile legate de experiența necesară candidaților pentru pozițiile de președinte și vicepreședinți sunt stipulate în norma legală și nu este loc de interpretare. Apartenența politică a candidaților nu este trecută la avantajele sau dezavantajele ce pot fi asociate cu un candidat. Odată ce sunt întrunite condițiile de eligibilitate, orice persoană poate intra în fazele următoare de evaluare și selecție”, a adăugat HR Business Partner-ul ARC Consulting.

ARC Consulting are o activitate de 20 de ani în zona de guvernanță corporativă, iar portofoliul său de clienți include companii de top din sectoare variate, precum IT, sectorul public și servicii financiare, alături de mari jucători din industrie.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 5 / 18239
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...