Bestjobs: Lucrul de acasă, tot mai căutat la final de an
07 Decembrie 2023
BizLawyerPozițiile remote au atras peste 150.000 de aplicări doar în noiembrie, reprezentând și o oportunitate pentru candidații care doresc să-și suplimenteze veniturile cu două joburi simultan
Spre final de an tot mai mulți candidați români își caută un job remote, care fie să le permită să evite naveta în sezonul rece, fie să le asigure un venit suplimentar. Astfel, pe platforma de recrutare online bestjobs, peste 150.000 de aplicări s-au înregistrat în luna noiembrie la joburi ce presupun munca de la distanță, în timp ce expresiile „remote”, „lucrul la distanță”, „work from home” au strâns în total peste 200.000 de căutări pe platformă.
Un sondaj realizat de bestjobs la jumătatea anului arăta că doar 40% dintre angajați lucrau de la birou, în timp ce mai mult de jumătate dintre ei și-ar fi căutat un job nou care să le ofere mai multă flexibilitate.
„Anul 2023 a fost unul dificil din punct de vedere financiar, iar suplimentarea veniturilor a fost preocuparea principală a angajaților români. Astfel se explică și numărul record de aplicări pe care îl înregistrăm pe bestjobs de la o lună la alta. În apropierea finalului de an, observăm însă un interes tot mai mare pentru joburile remote și o posibilă explicație în acest sens ar putea fi suplimentarea veniturilor prin necesitatea de a avea un job secundar, iar flexibilitatea unui job remote ar putea permite lucrul pentru două locuri de muncă simultan”, spune Ana Vișian, Marketing Manager bestjobs.
Un sondaj realizat de bestjobs la jumătatea anului arăta că doar 40% dintre angajați lucrau de la birou, în timp ce mai mult de jumătate dintre ei și-ar fi căutat un job nou care să le ofere mai multă flexibilitate.
„Anul 2023 a fost unul dificil din punct de vedere financiar, iar suplimentarea veniturilor a fost preocuparea principală a angajaților români. Astfel se explică și numărul record de aplicări pe care îl înregistrăm pe bestjobs de la o lună la alta. În apropierea finalului de an, observăm însă un interes tot mai mare pentru joburile remote și o posibilă explicație în acest sens ar putea fi suplimentarea veniturilor prin necesitatea de a avea un job secundar, iar flexibilitatea unui job remote ar putea permite lucrul pentru două locuri de muncă simultan”, spune Ana Vișian, Marketing Manager bestjobs.
Numărul de joburi disponibile care permit lucrul de acasă în totalitate (full remote) sau parțial (hibrid) a ajuns în luna noiembrie la aproape 13.000. Cele mai multe astfel de oportunități sunt în Vânzări, Call Center, IT și Marketing.
Joburile în Vânzări au atras în ultima lună un număr record de aplicări, de aproape 200.000
Sărbătorile influențează foarte mult tendințele de aplicare ale candidaților români. Astfel, domeniul Vânzărilor, cunoscut pentru activitatea crescută din această perioadă, capătă tot mai mult interes, aproape 200.000 de aplicări fiind făcute pentru roluri în acest sector. Managementul, IT-ul, Financiarul și Call Center-ul rămân și ele în topul preferințelor candidaților români.
Alte joburi care au atras multe căutări în luna noiembrie pe bestjobs au fost cele de „șofer”, cu peste 50.000 de căutări, „contabil” sau „economist”, cu 49.000 de căutări și „inginer”, cu aproape 30.000 de căutări.
În prezent, pe bestjobs sunt disponibile 35.000 de joburi, acoperind toate domeniile și toate nivelurile de experiență.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2538 / 18203 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...