![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Facturarea şi contabilitatea online, printre facilităţile digitale cele mai apreciate de PFA-urile din România
08 Noiembrie 2023
AgerpresPentru a susţine una dintre cele mai dinamice categorii de firme - segmentul persoanelor fizice autorizate (PFA), Visa a identificat unele dintre cele mai stringente nevoi ale acestora astfel încât să le pună la dispoziţie instrumentele digitale de care au nevoie în vederea creşterii şi dezvoltării afacerii.
Facturarea online şi contabilitatea online sunt printre facilităţile digitale cele mai apreciate de PFA-urile din România, susţine Visa.
Conform unui studiu recent realizat de Visa cu privire la nevoile IMM-urilor, facilităţile pe care PFA-urile din România le consideră ca fiind cele mai utile sunt cardul pentru combustibil (73% dintre respondenţi), plăţile în timp real (72%), cardurile virtuale (71%), serviciile de e-facturare (68%), serviciile de contabilitate online (65%) şi serviciile medicale (64%). Primele două beneficii din punct de vedere al unicităţii, menţionate de cele mai multe PFA-uri, au fost serviciile de e-facturare şi cele de contabilitate online. Beneficiile unice sunt cele considerate speciale, deosebite de cele la care au acces micile companii.
Educaţia financiară şi consolidarea competenţelor digitale ale întreprinderilor mici şi mijlocii şi ale consumatorilor se numără printre priorităţile Visa la nivel global. Visa s-a angajat să sprijine peste opt milioane de IMM-uri din Europa, ajutându-le să îşi dezvolte capacităţile digitale, oferind diverse opţiuni de plată care îmbunătăţesc experienţa clienţilor şi care permit micilor afaceri să acceseze clienţi mai mulţi, facilitându-le astfel dezvoltarea şi integrarea în noua economie digitală.
Pentru a susţine una dintre cele mai dinamice categorii de firme - segmentul persoanelor fizice autorizate (PFA), Visa a identificat unele dintre cele mai stringente nevoi ale acestora astfel încât să le pună la dispoziţie instrumentele digitale de care au nevoie în vederea creşterii şi dezvoltării afacerii.
Reprezentând cel mai simplu tip de societate comercială, PFA-urile constituie forma de organizare preferată de micii întreprinzători, an de an numărul de entităţi nou înfiinţate crescând substanţial. Astfel, numai în primele opt luni din 2023 au fost înfiinţate 26.865 de PFA-uri, cu aproape 30% mai multe faţă de aceeaşi perioadă din 2022 .
Pentru a răspunde acestor nevoi ale PFA-urilor şi a le sprijini în procesul de creştere prin digitalizare, Visa a lansat în România un pachet de beneficii asociate cardurilor de business, care se adresează exclusiv acestui segment de companii. Beneficiile sunt oferite în colaborare cu trei parteneri care dezvoltă servicii dedicate IMM-urilor în general sau PFA-urilor în mod special: Smartbill (una dintre cele mai cunoscute şi utilizate platforme online de facturare, gestiune şi contabilitate), SOLO (platformă ce oferă PFA-urilor un serviciu complet de administrare a businessului, de la facturare, contabilitate până la depunerea declaraţiilor) şi reţeaua de clinici Regina Maria.
În perioada 1 noiembrie 2023 - 30 aprilie 2024, PFA-urile care utilizează carduri business Visa vor avea acces la discounturi la serviciile de bază oferite de cele trei firme partenere. Noile facilităţi constau în reduceri de 50% la modulul de facturare online al Smartbill, la abonamentul SOLO timp de 6 luni şi la toate abonamentele din cadrul reţelei de clinici Regina Maria.
"PFA-urile şi, per ansamblu, întreprinderile mici şi mijlocii reprezintă pilonul de susţinere al fiecărei economii, acestea având, atât în Europa, cât şi în România, o pondere semnificativă în totalul afacerilor. Prin ofertele adresate în premieră segmentului PFA dorim să ajutăm aceste firme să se dezvolte şi totodată să depăşească mai uşor dificultăţile generate de turbulenţele economice cu care se confruntă în ultimul timp", a spus Claudia Cruceru, business development lead pentru România, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia la Visa.
Cardurile business emise de instituţiile financiare sub sigla Visa reprezintă un instrument modern de plată care oferă acces direct la contul curent al companiei şi avantajul unei securităţi sporite prin diversele tehnologii concepute de Visa şi oferite instituţiilor financiare, cum ar fi tokenizarea tranzacţiilor şi posibilitatea de a efectua refuzuri la plata asigurată prin protocoalele Visa.
Visa Inc. (NYSE:V) este o companie care activează în domeniul plăţilor digitale, facilitând tranzacţii de plată între consumatori, comercianţi, instituţii financiare şi entităţi guvernamentale din peste 200 de ţări şi teritorii.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3133 / 18434 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...