ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Facturarea şi contabilitatea online, printre facilităţile digitale cele mai apreciate de PFA-urile din România

08 Noiembrie 2023   |   Agerpres

Pentru a susţine una dintre cele mai dinamice categorii de firme - segmentul persoanelor fizice autorizate (PFA), Visa a identificat unele dintre cele mai stringente nevoi ale acestora astfel încât să le pună la dispoziţie instrumentele digitale de care au nevoie în vederea creşterii şi dezvoltării afacerii.

 
 
Facturarea online şi contabilitatea online sunt printre facilităţile digitale cele mai apreciate de PFA-urile din România, susţine Visa.
 
Conform unui studiu recent realizat de Visa cu privire la nevoile IMM-urilor, facilităţile pe care PFA-urile din România le consideră ca fiind cele mai utile sunt cardul pentru combustibil (73% dintre respondenţi), plăţile în timp real (72%), cardurile virtuale (71%), serviciile de e-facturare (68%), serviciile de contabilitate online (65%) şi serviciile medicale (64%). Primele două beneficii din punct de vedere al unicităţii, menţionate de cele mai multe PFA-uri, au fost serviciile de e-facturare şi cele de contabilitate online. Beneficiile unice sunt cele considerate speciale, deosebite de cele la care au acces micile companii.
 
Educaţia financiară şi consolidarea competenţelor digitale ale întreprinderilor mici şi mijlocii şi ale consumatorilor se numără printre priorităţile Visa la nivel global. Visa s-a angajat să sprijine peste opt milioane de IMM-uri din Europa, ajutându-le să îşi dezvolte capacităţile digitale, oferind diverse opţiuni de plată care îmbunătăţesc experienţa clienţilor şi care permit micilor afaceri să acceseze clienţi mai mulţi, facilitându-le astfel dezvoltarea şi integrarea în noua economie digitală.
 
Pentru a susţine una dintre cele mai dinamice categorii de firme - segmentul persoanelor fizice autorizate (PFA), Visa a identificat unele dintre cele mai stringente nevoi ale acestora astfel încât să le pună la dispoziţie instrumentele digitale de care au nevoie în vederea creşterii şi dezvoltării afacerii.
 
Reprezentând cel mai simplu tip de societate comercială, PFA-urile constituie forma de organizare preferată de micii întreprinzători, an de an numărul de entităţi nou înfiinţate crescând substanţial. Astfel, numai în primele opt luni din 2023 au fost înfiinţate 26.865 de PFA-uri, cu aproape 30% mai multe faţă de aceeaşi perioadă din 2022 .
 
Pentru a răspunde acestor nevoi ale PFA-urilor şi a le sprijini în procesul de creştere prin digitalizare, Visa a lansat în România un pachet de beneficii asociate cardurilor de business, care se adresează exclusiv acestui segment de companii. Beneficiile sunt oferite în colaborare cu trei parteneri care dezvoltă servicii dedicate IMM-urilor în general sau PFA-urilor în mod special: Smartbill (una dintre cele mai cunoscute şi utilizate platforme online de facturare, gestiune şi contabilitate), SOLO (platformă ce oferă PFA-urilor un serviciu complet de administrare a businessului, de la facturare, contabilitate până la depunerea declaraţiilor) şi reţeaua de clinici Regina Maria.
 
În perioada 1 noiembrie 2023 - 30 aprilie 2024, PFA-urile care utilizează carduri business Visa vor avea acces la discounturi la serviciile de bază oferite de cele trei firme partenere. Noile facilităţi constau în reduceri de 50% la modulul de facturare online al Smartbill, la abonamentul SOLO timp de 6 luni şi la toate abonamentele din cadrul reţelei de clinici Regina Maria.
 
"PFA-urile şi, per ansamblu, întreprinderile mici şi mijlocii reprezintă pilonul de susţinere al fiecărei economii, acestea având, atât în Europa, cât şi în România, o pondere semnificativă în totalul afacerilor. Prin ofertele adresate în premieră segmentului PFA dorim să ajutăm aceste firme să se dezvolte şi totodată să depăşească mai uşor dificultăţile generate de turbulenţele economice cu care se confruntă în ultimul timp", a spus Claudia Cruceru, business development lead pentru România, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia la Visa.
 
Cardurile business emise de instituţiile financiare sub sigla Visa reprezintă un instrument modern de plată care oferă acces direct la contul curent al companiei şi avantajul unei securităţi sporite prin diversele tehnologii concepute de Visa şi oferite instituţiilor financiare, cum ar fi tokenizarea tranzacţiilor şi posibilitatea de a efectua refuzuri la plata asigurată prin protocoalele Visa.
 
Visa Inc. (NYSE:V) este o companie care activează în domeniul plăţilor digitale, facilitând tranzacţii de plată între consumatori, comercianţi, instituţii financiare şi entităţi guvernamentale din peste 200 de ţări şi teritorii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2116 / 17417
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Țuca Zbârcea & Asociații asistă fondatorii lanțului de retail „La Cocoș” în tranzacția cu BERD, Morphosis Capital Fund II și CEECAT Capital. Dragoș Apostol (Partener) a coordonat echipa
RTPR a asistat cu succes Bookster în conflictul juridic cu editurile | Partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu, în echipa care a solicitat intervenția Consiliului Concurenței și a susținut firma în fața autorității. Prof. Lucian Mihai a condus echipa implicată în demersurile în instanță
Cariere în Drept | De vorbă cu Mihaela Scorpan, româncă de peste Prut care a studiat Dreptul la Iași, fiind printre cei mai buni studenți ai generației sale, cu media finală 9.67: ”Am observat că există un procent ridicat de abandon în rândul studenților din cauza lipsei motivației sau a incapacității de a asimila cu succes volumul mare de informații. Un student nemotivat care depune efortul minim, cel de a promova examenul, nu își va găsi niciodată pârghiile potrivite care să-l propulseze spre succesul profesional”
Bondoc și Asociații SCA a asistat cu succes unul dintre cei mai mari furnizori de servicii medicale din România într-un litigiu de valoare mare declanșat ca urmare a unui control CNAS
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat AFI Europe în achiziția Bucharest Financial Plaza de la IMMOFINANZ. Echipa a fost coordonată de Florian Nițu (Managing Partner)
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
Activitate dinamică pentru echipa de Energie & Resurse Naturale de la NNDKP, a cărei performanță este evidențiată de ghidurile juridice internaționale | Avocații au primit mandate de la clienți activi pe toate segmentele din acest domeniu, dar spun că se menține un interes crescut pentru proiecte ‘verzi’, în special de energie solară și eoliană. Oportunități semnificative de investiții vor apărea în sectorul offshore
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat Nokian Tyres în obținerea ajutorului de stat în valoare de 99,5 mil. € pentru noua fabrică de la Oradea
Clifford Chance a asistat Erste Group și BCR în finanțarea dezvoltării unui proiect eolian onshore de 99,2 MW achiziționat de Nala Renewables de la OX2. Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Counsel), în prim plan
CMS asistă Nala Renewables la achiziția unui portofoliu de proiecte eoliene de 99,2 MW în România. Echipa multidisciplinară a fost condusă de Ramona Dulamea (Energy Counsel), sub supravegherea Variniei Radu (Energy Partner). Asistență pe parcursul întregului proces al tranzacției și cu privire la finanțarea proiectului
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...