ING Hubs România oferă angajaților opțiunea de a lucra 4 zile pe săptămână
31 Ianuarie 2023 BizLawyer
• Angajații ING Hubs România pot opta pentru sistemul de lucru de 4 zile pe săptămână începând cu luna ianuarie 2023 • În prezent, compania lucrează în mod de lucru hibrid • ING Hubs România are în prezent o cifră de afaceri de 113M € și aproximativ 1.600 angajați, cu estimarea de a se apropia de pragul de 150M € și de 1.800 oameni până la finele anului 2023 • Atragerea de tinere talente și specialiști IT cu abilități de business, în completarea echipelor existente, devine o prioritate pentru 2023
Adoptarea noului sistem de lucru în cadrul companiei se va face voluntar și gradual, pe parcursul următoarelor luni, pe bază de înscrieri. Noul mod de lucru presupune trecerea de la 5 zile de lucru cu 8 ore/zi la 4 zile de lucru pe săptămână, cu 10 ore/zi, în acord cu legislația în vigoare. De asemenea, angajații au opțiunea de a trece la varianta cu 9 ore de lucru pe zi, timp de 4 zile și 0,5 zile libere pe săptămână. Această schimbare va permite astfel păstrarea a 40 ore de lucru/săptămână aferente unui program de lucru full-time conform Codului Muncii.
„Flexibilitatea reprezintă un principiu important în modul de lucru ING Hubs și una dintre valorile noastre de bază. Opțiunea de a trece la un format cu 4 zile de lucru pe săptămână, cât și modul de lucru hibrid sunt în linie cu filosofia noastră. Decizia de a putea trece la 4 zile de lucru pe săptămână a fost foarte bine primită de colegii noștri și sperăm că va aduce un plus de confort și flexibilitate”, a declarat Marian Ion, CEO ING Hubs România.
Proiectul pilot pentru testarea sistemului cu 4 zile de lucru pe săptămână a implicat 9 echipe din cadrul ING Hubs România și s-a desfășurat pe parcusul a 6 luni. Compania a monitorizat indicatori precum productivitatea, viteza de răspuns în cazul incidentelor, numărul orelor de lucru suplimentare necesare, nivelul de satisfacție a angajaților, moralul acestora și gradul de încărcare.
Modelul de lucru în cadrul companiei va rămâne unul hibrid, în care fiecare echipă în parte își definește interacțiunile, în acord cu nevoile specifice. Astfel, compania oferă angajaților posibilitatea de a lucra de acasă sau de la noul sediu de pe Calea Victoriei, fiecare echipă având libertatea de a-și stabili propriul mod de lucru, îmbinând lucrul la distanță și cel de la birou.
2023 - Planuri de viitor
În 2023, ING Hubs va dezvolta în continuare proiectele din principalele zone ale companiei, precum core banking, managementul datelor, aplicații mobile și produse bancare digitale, cu obiectivul de a oferi servicii complete, integrate.
În atingerea acestui obiectiv, ING Hubs România caută să își întregească echipele cu specialiști care, pe lângă abilitățile tehnice, au o bună înțelegere a domeniului de business și experiență în dezvoltarea de produs.
Pentru anul în curs, compania mai are în plan completarea echipelor existente cu studenți, tineri absolvenți sau specialiști aflați la început de drum în domeniul IT. În acest sens, ING Hubs România va derula o serie de programe de formare intensivă, care vor permite tinerilor să își dezvolte abilitățile de programare alături de specialiști din cadrul organizației. {Dev}School – Java League și International Talent Programme sunt două astfel de programe dedicate celor aflați la început de drum. Programele vor fi remunerate, iar înscrierile vor începe în luna februarie.
Hub-ul de tehnologie din România al ING Group a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 113 milioane de euro (date preliminare) și 1.600 angajați, iar planul pentru 2023 este de a continua creșterea dinamică până la borna de 150 de milioane de euro cifră de afaceri și de a extinde echipa la 1.800 oameni.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 8080 / 20686 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
Victorie Mușat & Asociații pentru o companie membră a Grupului TIU: fapte de concurență neloială săvârșite ocult, sancționate de instanță | Hotărârea setează un reper jurisprudențial în materia concurenței neloiale
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





