Insolvența Nordis Management: termenele stabilite în procedură
16 Octombrie 2024
BizLawyerÎn următoarea perioadă CITR va notifica toți creditorii, va analiza toate declarațiile de creanță ce se vor înscrie în termenul precizat, va demara inventarierea și evaluarea întregului patrimoniu, va analiza cauzele și împrejurările care au determinat ajungerea în insolvență și va lua toate măsurile prevăzute de lege pentru această etapă.
CITR a fost numit recent administrator judiciar provizoriu de către Tribunalul București în dosarul privind deschiderea procedurii de insolvență a Nordis Management SRL. În acest moment procedura se află în etapa primelor măsuri din perioada de observație, respectiv cea de notificare a tuturor creditorilor, întocmirea tabelului preliminar al creditorilor, inventarierea și evaluarea bunurilor companiei. Având în vedere interesul public pentru această procedură de insolvență și impactul acesteia în piața imobiliară, CITR va asigura transparența pe parcursul întregii proceduri, comunicând periodic informațiile relevante. Primele termene stabilite de instanță în dosarul de insolvență al companiei sunt următoarele:
► Termenul limită pentru depunerea declarațiilor de creanță este data de 21.11.2024.
► Termenul limită pentru depunerea declarațiilor de creanță este data de 21.11.2024.
► Termenul limită pentru verificarea creanțelor, întocmirea, afișarea și comunicarea tabelului preliminar al creanțelor este 11.12.2024.
► Contestațiile la tabelul preliminar pot fi depuse în termen de 7 zile de la publicarea acestuia în Buletinul Procedurilor de Insolvență.
► Termenul pentru afișarea tabelului definitiv al creanțelor este de 06.01.2025.
► Termenul limită de depunere a opozițiilor la deschiderea procedurii este de 10 zile de la primirea notificării de deschidere a procedurii.
► Prima Adunare a creditorilor va avea loc la data de 16.12.2024.
În următoarea perioadă CITR va notifica toți creditorii, va analiza toate declarațiile de creanță ce se vor înscrie în termenul precizat, va demara inventarierea și evaluarea întregului patrimoniu, va analiza cauzele și împrejurările care au determinat ajungerea în insolvență și va lua toate măsurile prevăzute de lege pentru această etapă.
În același timp CITR va acționa cu celeritate în ceea ce privește analiza viabilității activității și a tuturor proiectelor în derulare pentru a identifica condițiile în care este posibilă redresarea companiei. Având în vedere diferitele stadii ale dezvoltării proiectelor și nevoia finalizării lor pentru a identifica șanse de recuperare a creanțelor, CITR analizează de asemenea și toate opțiunile viabile de a atrage capital. În acest sens, CITR inițiază un dialog transparent cu toate părțile implicate și va explora toate scenariile care maximizează șansele de continuare a proiectelor începute.
Creditorii Nordis Management SRL au dreptul de a formula declarații de creanță. Acestea vor fi depuse obligatoriu în două exemplare, din care unul la Registratura Tribunalului București, Secția a VII – a civilă, la dosarul nr. 13403/3/2024, iar unul la adresa administratorului judiciar din loc. București, str. Gara Herăstrău , nr. 4, clădirea A, et. 3, jud. Sector 2.
Persoanele care au o relație contractuală cu Nordis Management SRL și doresc să se adreseze administratorului judiciar pot trimite solicitări în scris la adresa de mail nordis@citr.ro. Actualizări vor fi publicate și pe pagina dedicată acestui proiect:
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 260 / 18033 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mergermarket - League Tables of Legal Advisors (Q3 2024) | Piața de M&A a continuat să se redreseze în primele nouă luni și a înregistrat creșteri de 18,8% la nivel global și de 23% în Europa. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
UniCredit Bank a încheiat cu succes cea mai mare emisiune a sa pe piaţa locală de obligațiuni corporative negarantate, în valoare de 750 mil. lei. Clifford Chance Badea a asigurat consultanța juridică
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Laura Rudnyanszky, Global Regulatory Lead – Accenture, profesionist al Dreptului antrenat în proiecte complexe, care coordonează azi o echipă de avocați în reglementări globale: ”În carieră, îmi respect clienții și echipa, tratând fiecare provocare cu profesionalism și empatie. Aspirația mea este să ocup o poziție de conducere în cadrul unei organizații care valorizează inovația și responsabilitatea socială, unde să pot influența pozitiv modul în care se practică dreptul și cum se integrează tehnologia în procesele juridice”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Andreea Zvâc, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Wolf Theiss, despre mediul în care s-a împlinit profesional, implicare și valori: “În avocatură ai posibilitatea de a fi creativ și nu te plictisești niciodată. Pentru o evoluție sustenabilă și coerentă a unui avocat, munca și pasiunea ar trebui să fie pe primul loc”
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...