
Investiţie de aproape 17 milioane de lei în cel mai mare proiect de digitalizare la Poşta Română
24 Ianuarie 2024
AGERPRESPoşta Română a iniţiat marţi, în SICAP, procedura de achiziţie privind "Implementarea unui sistem informatic de tip ERP", prin anunţ de participare. Termenul limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2024, ora 15:00.
Poşta Română a demarat procedura de achiziţie pentru un sistem de planificare a resurselor întreprinderii (ERP), această mişcare strategică marcând încă un pas semnificativ în evoluţia digitală a companiei şi reprezintă un angajament ferm pentru îmbunătăţirea continuă a eficienţei operaţionale şi a serviciilor oferite.
"Compania Naţională 'Poşta Română' trece prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat atât activitatea zilnică a salariaţilor, cât şi a clienţilor noştri va deveni în sfârşit o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poşta Română îşi gestionează procesele interne, aducându-ne mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienţi care ne trec pragul. Acest sistem va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariaţi", se arată într-un comunicat al CNPR, remis AGERPRES.
"Compania Naţională 'Poşta Română' trece prin cel mai mare proces de digitalizare din istoria sa. Modernizarea proceselor birocratice care au îngreunat atât activitatea zilnică a salariaţilor, cât şi a clienţilor noştri va deveni în sfârşit o realitate. Implementarea sistemului ERP va transforma radical modul în care Poşta Română îşi gestionează procesele interne, aducându-ne mult mai aproape de rezolvarea rapidă a nevoilor celor aproape 8 milioane de clienţi care ne trec pragul. Acest sistem va reduce semnificativ timpul şi efortul necesar pentru activităţile administrative, fiind un ajutor în plus pentru cei aproximativ 21.000 de salariaţi", se arată într-un comunicat al CNPR, remis AGERPRES.
Reprezentanţii companiei spun că realizarea acestui proiect nu a fost lipsită de provocări.
"Poşta Română a navigat printr-un proces birocratic extensiv pentru a asigura conformitatea cu toate reglementările şi standardele naţionale şi europene. Eforturile susţinute ale echipei noastre demonstrează angajamentul continuu de a opera într-un mod transparent şi responsabil", se mai spune în comunicat.
Practic, Poşta Română a iniţiat marţi, în SICAP, procedura de achiziţie privind "Implementarea unui sistem informatic de tip ERP", prin anunţ de participare. Termenul limită de depunere a ofertelor este 4 martie 2024, ora 15:00.
Valoarea totală estimată pentru această procedură este de 16,75 milioane de lei.
"Această achiziţie este esenţială revigorării instituţionale a Poştei Române. Implementarea unui sistem integrat de tip ERP va contribui, atât la modernizarea infrastructurii tehnologice a companiei, cât şi la redefinirea modului prin care contribuim la economia digitală a României. Nu ne vom opri aici", a declarat Valentin Ştefan, directorul general al companiei.
Operatorii economici vor putea descărca toată documentaţia necesară participării la licitaţie, accesând secţiunea "Anunţuri şi licitaţii publice - Proceduri în desfăşurare".
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 3376 / 19461 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...