Mega Image, investiții de peste 25 mil. € în reamenajarea și modernizarea magazinelor și depozitelor
08 Februarie 2024
BizLawyerInvestiția face parte dintr-un proces amplu care se va continua și în următorii ani, pentru a consolida măsurile de siguranță și îmbunătățirea experienței la cumpărături
Mega Image a demarat un amplu proces de reamenajare și modernizare a magazinelor și depozitelor care a atins deja o investiție de 25 de milioane de euro. Investiția face parte dintr-un proces amplu care se va continua și în următorii ani, pentru a consolida măsurile de siguranță și îmbunătățirea experienței la cumpărături.
Astfel, deja 140 de unități au trecut prin procese de reamenajare, cu investiții ample concretizate în echipamente noi, în procese automatizate care să monitorizeze în mod continuu activitatea operațională a fiecărei unități, cât și în instruirea personalului.
„Vom continua să colaborăm cu autoritățile pentru a oferi clienților cele mai bune produse şi servicii. Precizăm că revizuim periodic procedurile, cât și frecvența operațiunilor de mentenanță și igienizare, astfel încât produsele comercializate în magazinele noastre să fie sigure și de calitate. Îi asigurăm pe clienții noștri că am implementat măsuri de siguranță sanitară și alimentară suplimentare, pentru o experiență la cumpărături cât mai sigură și mai plăcută”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
Astfel, deja 140 de unități au trecut prin procese de reamenajare, cu investiții ample concretizate în echipamente noi, în procese automatizate care să monitorizeze în mod continuu activitatea operațională a fiecărei unități, cât și în instruirea personalului.
„Vom continua să colaborăm cu autoritățile pentru a oferi clienților cele mai bune produse şi servicii. Precizăm că revizuim periodic procedurile, cât și frecvența operațiunilor de mentenanță și igienizare, astfel încât produsele comercializate în magazinele noastre să fie sigure și de calitate. Îi asigurăm pe clienții noștri că am implementat măsuri de siguranță sanitară și alimentară suplimentare, pentru o experiență la cumpărături cât mai sigură și mai plăcută”, spune Mircea Moga, CEO Mega Image.
Astfel, compania rezolvă punctual orice situație semnalată, aplică imediat recomandările venite din partea autorităților și impune ori de câte ori este nevoie măsuri suplimentare de îmbunătățire a experienței la cumpărături.
Procesele de siguranță sunt completate de acțiuni proprii de control intern, precum auditarea magazinelor de către specialiști în domeniu, certificarea de către organisme abilitate, acțiuni care au dus la îmbunătățiri vizibile în toate magazinele.
Mega Image are parteneriate locale solide, susține producătorii și fermierii români printr-o colaborare de tradiție și va continua procesele de auditare riguroasă pentru a-i susține în continuare și pentru a aduce pe rafturile magazinelor produse românești la standarde ridicate de calitate.
Programul „Gusturi românești de la gospodari” se dezvoltă anual, ajungând în prezent la peste 300 de producători de legume și fructe. Mega Image activează ca un catalizator al comunităților agricole locale, oferind producătorilor o variantă sustenabilă de a cultiva și a vinde fructe și legume locale, oferind o afacere la cheie și sprijin continuu, pe perioada desfășurării activității.
Programul pune accent pe gustul autentic, siguranța și calitatea produselor și oferă cele mai bune fructe și legume de sezon, cultivate local, într-un mod prietenos cu mediul. Mega Image se implică în tot procesul de producție: de la analizare sol, asigurare semințe, îngrășăminte, biostimulatori și alte produse destinate combaterii biologice a bolilor și dăunătorilor la plante, până la analiza lunară a legumelor, iar prin intermediul
inginerilor horticultori din echipa Mega Image se oferă producătorilor consiliere pas cu pas, începând cu planificarea culturilor până la recoltare.
Toate legumele și fructele sunt analizate constant în laboratoare specializate pe toată perioada culturii și înainte de a ajunge la raft în magazine, iar în plin sezon, pentru produsele incluse în program, sunt sistate importurile, iar în magazine clienții vor găsi exclusiv produsele românești.
În 2023, programul a înregistrat rezultate relevante, cu peste 28.600 de tone de legume și fructe livrate de producători direct în magazine. În categoria legume, recordul a fost înregistrat de cartofi, cu 6500 de tone, și de tomate, cu 2800 de tone. Fructele cu cele mai bune rezultate au fost merele, cu peste 2900 de tone, pepeni cu peste 2400 tone, dar și cireșe și fructe moi, însumând peste 830 de tone.
Mai mult, în rețeaua Mega Image sunt activi peste 15.000 de angajați români, compania fiind unul dintre cei mai mari angajatori din țară, iar prin planul ambițios de deschideri de magazine vor fi create permanent noi locuri de muncă. Și în 2024 compania și-a menținut titlul de Top Employer, pentru al doilea an consecutiv, ceea ce confirmă implicarea continuă în a oferi condiții cât mai bune la locul de muncă, în zona de instruire continuă și performanță.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2032 / 18268 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Filip & Company asistă Credit Europe Bank România în fuziunea transfrontalieră cu Credit Europe Bank NV | Partenerele Alexandra Manciulea și Eliza Baias au coordonat echipa. Modificarea semnificativă a cadrului legislativ pe parcursul pregătirii acestei fuziuni a adăugat complexitate proiectului, spun avocații
Primele mișcări pe piața muncii din avocatură | Băncilă Diaconu & Asociații recrutează un partener de la Stratulat Albulescu și un fost Head of Legal din sectorul bancar se alătură firmei Rizoiu & Asociații
Filip & Company a asistat grupul Qemetica în vânzarea activelor aferente producției de sodă calcinată și silicați de sodiu din România. Partenerii Alexandru Bîrsan și Eliza Baias au coordonat echipele
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...