ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Rezultate Allianz-Țiriac în S1 2023: creștere pe toate liniile de business și despăgubiri de peste 600 mil. lei

28 Septembrie 2023   |   BizLawyer

• Subscrierile totale au depășit 1,7 mld. lei, plus 11% față de S1 2022 • Creșterea vânzărilor de asigurări facultative și de viață peste avansul înregistrat pe liniile auto • Despăgubirile plătite clienților în creștere cu aproximativ 22%

 
 
Allianz-Țiriac a încheiat primul semestru din 2023 cu o creștere echilibrată a volumului de prime brute subscrise și cu o contribuție semnificativ mai mare asupra asiguraților săi, datorită despăgubirilor plătite în creștere.

Subscrierile totale din asigurări generale și de viață au cumulat 1,7 miliarde de lei la finalul lunii iunie 2023, cu 11% mai mult față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce despăgubirile plătite s-au majorat cu aproape 22%. Peste 600 de milioane de lei s-au întors la asigurați și terți păgubiți prin intermediul despăgubirilor plătite, iar aproximativ 4 miliarde de lei au fost direcționate în rezerve de daună, care garantează plățile viitoare, conform angajamentelor asumate. Sumele din rezerve s-au majorat cu peste 17%.


„Performanța Allianz-Țiriac din prima jumătate a anului 2023 este o validare a eforturilor noastre constante pentru a furniza servicii de calitate. Numărul clienților care aleg să încheie asigurări Allianz-Țiriac și să se bucure de sprijinul nostru în momente dificile este în creștere. Trimestru după trimestru, sumele pe care le întoarcem clienților noștri sunt tot mai consistente, fiind un barometru clar al contribuției noastre în comunitățile din România. Din perspectiva portofoliului, ne mândrim cu o compoziție echilibrată și contribuții semnificative la creștere dinspre toate segmentele de business relevante. Aceste rezultate nu ar fi fost posibile fără încrederea și sprijinul clienților, colegilor și partenerilor noștri, cărora le mulțumim”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO, Allianz-Țiriac Asigurări.

Un volum de business în crestere, atât din perspectiva vânzărilor, cât și a numărului de clienți,  înseamnă o acoperire mai mare împotriva riscurilor și o contribuție în creștere în economie, prin preluarea cheltuielilor financiare în locul asiguraților în cazul producerii pagubelor.

Rezultatele Allianz-Țiriac din prima jumătate a anului sunt pozitive și la nivelul profitabilității. Compania a raportat un rezultat net în valoare de peste 186 milioane de lei, ceea ce permite consolidarea capitalului pentru îndeplinirea planurilor de dezvoltare.

Asigurările de viață, sprint puternic și creștere cu 22% a numărului de clienți

Vânzările de asigurări de viață au crescut cu peste 17% în primul semestru din 2023 și au ajuns să reprezinte 10% din subscrierile totale ale Allianz-Țiriac. Asigurările de viață cresc consecvent ca urmare a atenției sporite atât în zona de produse și servicii, cât și în ceea ce privește distribuția.
La finalul lunii iunie 2023, aproximativ 170.000 de persoane beneficiau de o asigurare de viață Allianz-Țiriac, în creștere cu 22% față de 2022.

Pe segmentul persoanelor fizice, creșteri importante ale subscrierilor s-au remarcat pe segmentul asigurărilor de locuințe, dar și pe segmentul asigurărilor de sănătate.

În ceea ce privește asigurările destinate companiilor, cele mai importante creșteri au fost înregistrate de asigurările de răspundere generală și construcţii montaj, ca urmare a creșterii activității în zona proiectelor de infrastructură.

Din perspectiva ponderii în totalul subscrierilor, asigurările facultative cumulează 47%, fiind în creștere cu peste 12% față de primul semestru din 2022.

Responsabili față de comunitate

Allianz-Țiriac pune umărul la construirea unui viitor mai bun în România nu doar prin produsele și serviciile puse la dispoziția clienților, ci și prin implicarea activă în rezolvarea de probleme în domenii critice ale societății, precum educație, sănătate, mediu sau sport.

În primele 6 luni din 2023 am continuat să susținem accesul copiilor la programe de incluziune socială, educație și performanță sportivă și am contribuit la un viitor sustenabil prin implicarea în activități de împădurire sau donare de sânge.

Am demarat, alături de Fundația Țiriac și Federația de Excelență Sportivă, o nouă ediție a programului Bursele de performanță Allianz-Țiriac prin care susținem cu o bursă lunară 30 de copii, care performează în domenii sportive olimpice. De asemenea, am organizat, în parteneriat cu Fundația Țiriac, a doua ediție a turneului internațional de hochei pentru copii intitulat „Allianz-Țiriac International Trophy”, iar împreună cu Fundația Polisano am sprijini accesul a nouă copii, cu vârste între 3 luni și 18 ani, la operații salvatoare pe inimă, în cadrul unei misiuni umanitare realizate la începtul lunii mai.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3358 / 18216
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...