ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

TEILOR a înregistrat în România vânzări de 124 mil. lei în S1 2022. Cerceii cu diamante și inelul cu diamante, cele mai căutate bijuterii

14 Septembrie 2022   |   BizLawyer

Comportamentul consumatorilor și cererea au fluctuat în primele șase luni ale anului 2022, în contextul reluării călătoriilor, al războiului, inflației și al creșterii ratelor dobânzilor.

 
 
TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, raportează pentru România, în primul semestru din 2022, vânzări în valoare de 124 de milioane de lei, în creștere cu 44% față de aceeași perioadă a anului trecut, când a înregistrat vânzări de 86 de milioane de lei. De asemenea, numărul de produse vândute a crescut cu 13% față de primul semestru din 2021.

„Evoluția pozitivă a vânzărilor TEILOR din prima jumătate a anului 2022 demonstrează o revenire a situației pre-pandemice, în care se manifestă o apetență a clienților pentru produsele de lux, chiar dacă este ponderată de instabilitatea geopolitică și economică. Această creștere a fost susținută și de extinderea rețelei TEILOR din România în ultimul an, ceea ce a oferit unui număr mai mare de clienți acces la produsele noastre. Cu toate acestea, rămânem rezervați în ceea ce privește potențialele creșteri din a doua jumătate a anului din cauza impactului negativ al inflației galopante asupra consumatorilor. Pentru a rezolva această problemă, am lansat recent, la nivel local, o soluție de tipul buy now, pay later, care permite clienților să cumpere produse în rate fără dobândă. Am observat că există o cerere în creștere pentru astfel de modele de plată în piețele din America de Nord și Europa de Vest și suntem încrezători că va fi apreciată de clienții noștri din România,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.


Comportamentul consumatorilor și cererea au fluctuat în primele șase luni ale anului 2022, în contextul reluării călătoriilor, al războiului, inflației și al creșterii ratelor dobânzilor. Cu toate acestea, în prima jumătate a anului 2022, principalul articol vândut a continuat să fie reprezentat de inelul de logodnă, care a însumat vânzări mai mari cu 23% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, verighetele au înregistrat un avans semnificativ, de 34%, datorită creșterii numărului de nunți din vara anului 2022. Cele mai vândute produse în prima parte a anului 2022 au fost verighetele cu diamante și inelele de logodnă cu microsetting, urmate de inelele solitaire.

Cerceii cu diamante și inelul cu diamante au rămas cele mai căutate bijuterii, înregistrând creșteri de două cifre față de anul trecut. Cea mai notabilă creștere, de 82%, a fost la brățările tennis cu diamante, una dintre cele mai importante tendințe în materie de bijuterii în ultimii ani. În plus, TEILOR a remarcat că tot mai mulți români aleg brățările de aur sau din platină sau pandantivele drept cadou pentru a marca momente importante, precum zile de naștere sau aniversări.

În prima jumătate a anului 2022, TEILOR a continuat să își consolideze poziția de brand de bijuterii de lux pe piața locală și europeană prin campanii cu ambasadori locali în Polonia și Bulgaria, precum și prin dezvoltarea unei strategii de poziționare a brandului ca primă alegere a consumatorilor pe segmentele inelelor de logodnă și a verighetelor. În plus, TEILOR a fost prezent prin mai multe colaborări la premiere pe covorul roșu, inclusiv la evenimente internaționale precum Festivalul de Film de la Cannes.

„Ne menținem poziția de lider de piață în România și în continuare urmărim să fim prima opțiune a clienților în ceea ce privește achiziționarea de bijuterii de lux. În prezent, ne axăm pe introducerea experienței unice TEILOR către clienții din celelalte țări în care ne desfășurăm activitatea. Astfel, în urma unor investiții de peste 2 milioane de euro în transformarea digitală și a succesului înregistrat prin implementarea noilor platforme de eCommerce din România și Ungaria, avem în plan ca până la sfârșitul lunii septembrie să lansăm platforme similare și pentru piețele din Polonia și Bulgaria,” a adăugat Willy Dicu.

În 2022, TEILOR a deschis șase magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – și câte unul în Polonia, Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta rețeaua TEILOR până la 64 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 13 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.

Având în vedere contextul economic, politic și social extern, precum și specificul pieței și de nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 și 2024 pe consolidarea prezenței pe piețele existente, prin intermediul a peste 60 de magazine în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând a deschide între patru și șase magazine noi pe an în locații premium plus.

TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, TEILOR deține 62 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6025 / 16914
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Alătură-te echipei de avocați Mitel & Asociații!
Schoenherr a asistat Piraeus Bank în legătură cu vânzarea participației sale într-un portofoliu de credite neperformante de 400 mil. € către APS. Partenerul Matei Florea a coordonat echipa implicată în Proiectul Delta, cel mai mare portofoliu de NPL tranzacţionat în România în ultimii 4 ani
Senior Lawyer Employment | Reff & Associates
BACIU PARTNERS: Rafinarea serviciilor juridice oferite într-o manieră integrată pentru o realitate în continuă schimbare | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: “Am coordonat mereu echipe de avocați atipice, și acum am decis să creștem tempo-ul: suntem pregătiți să facem modul nostru de a gândi și de a pune în practică lucrurile să se reflecte clar, fără obstacole, în toate inițiativele în care suntem implicați”
Filip & Company a asistat grupul Digi la contractarea unui două împrumuturi în valoare peste 117 mil. € și, respectiv, de 50 mil. €
Proiectul parcului fotovoltaic de la Ovidiu face un pas înainte. MPR|Partners a fost alături de EnPower Energy pentru coordonarea procedurii de obținere a acordului de construire, cu o echipă de avocați coordonată de Gelu Maravela (partener fondator) și Dana Rădulescu (partener)
Finanțele au demarat procedura de selecție a firmelor de avocați pentru un proiect ce presupune asistență consistentă în baza dreptului englez. Contract pe 3 ani, tarife orare de cca. 1.900 lei
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Alexandru Berea, General counsel la BCR: ”Prin colaborare putem genera schimbări semnificative nu doar în interiorul profesiei noastre, ci și în societate in general. Prin natura muncii noastre, nu numai că răspundem la nevoile imediate ale societății, dar suntem și arhitecți ai viitorului acesteia, contribuind la definirea și modelarea unui cadru normativ care să orienteze comportamentul și deciziile individuale și colective pe termen lung”
Rebecca Marina, counsel în cadrul firmei Filip & Company după ultima rundă de promovări: “Am găsit aici oameni care îmi împărtășesc principiile și valorile de viață și care mi-au devenit prieteni și mentori sau pentru care eu am devenit mentor mai târziu. Orice promovare vine cu responsabilități și noi roluri în echipă”
Patru case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Cum sunt prezentate în GAR 100 (2024), ce mandate au avut și ce spun clienții despre avocați și prestațiile acestora. TZA, ZRVP, LDDP și SP asistă clienți în arbitraje cu pretenții de 15,7 miliarde de dolari
Kinstellar a asistat BIG Mega Renewable Energy cu privire la finanțarea de 92 mil. € cu BERD și OTP Bank pentru construcția și operarea Parcului Eolian Urleasca
Răzvan Gheorghiu-Testa, fondator al Țuca Zbârcea & Asociații, inclus în „Top 50 Cei Mai Influenți Oameni de pe Piața Imobiliară din România”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...