ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

TEILOR a înregistrat în România vânzări de 124 mil. lei în S1 2022. Cerceii cu diamante și inelul cu diamante, cele mai căutate bijuterii

14 Septembrie 2022   |   BizLawyer

Comportamentul consumatorilor și cererea au fluctuat în primele șase luni ale anului 2022, în contextul reluării călătoriilor, al războiului, inflației și al creșterii ratelor dobânzilor.

 
 
TEILOR, lanțul de magazine de bijuterii de lux, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, raportează pentru România, în primul semestru din 2022, vânzări în valoare de 124 de milioane de lei, în creștere cu 44% față de aceeași perioadă a anului trecut, când a înregistrat vânzări de 86 de milioane de lei. De asemenea, numărul de produse vândute a crescut cu 13% față de primul semestru din 2021.

„Evoluția pozitivă a vânzărilor TEILOR din prima jumătate a anului 2022 demonstrează o revenire a situației pre-pandemice, în care se manifestă o apetență a clienților pentru produsele de lux, chiar dacă este ponderată de instabilitatea geopolitică și economică. Această creștere a fost susținută și de extinderea rețelei TEILOR din România în ultimul an, ceea ce a oferit unui număr mai mare de clienți acces la produsele noastre. Cu toate acestea, rămânem rezervați în ceea ce privește potențialele creșteri din a doua jumătate a anului din cauza impactului negativ al inflației galopante asupra consumatorilor. Pentru a rezolva această problemă, am lansat recent, la nivel local, o soluție de tipul buy now, pay later, care permite clienților să cumpere produse în rate fără dobândă. Am observat că există o cerere în creștere pentru astfel de modele de plată în piețele din America de Nord și Europa de Vest și suntem încrezători că va fi apreciată de clienții noștri din România,” a declarat Willy Dicu, CEO al TEILOR.


Comportamentul consumatorilor și cererea au fluctuat în primele șase luni ale anului 2022, în contextul reluării călătoriilor, al războiului, inflației și al creșterii ratelor dobânzilor. Cu toate acestea, în prima jumătate a anului 2022, principalul articol vândut a continuat să fie reprezentat de inelul de logodnă, care a însumat vânzări mai mari cu 23% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, verighetele au înregistrat un avans semnificativ, de 34%, datorită creșterii numărului de nunți din vara anului 2022. Cele mai vândute produse în prima parte a anului 2022 au fost verighetele cu diamante și inelele de logodnă cu microsetting, urmate de inelele solitaire.

Cerceii cu diamante și inelul cu diamante au rămas cele mai căutate bijuterii, înregistrând creșteri de două cifre față de anul trecut. Cea mai notabilă creștere, de 82%, a fost la brățările tennis cu diamante, una dintre cele mai importante tendințe în materie de bijuterii în ultimii ani. În plus, TEILOR a remarcat că tot mai mulți români aleg brățările de aur sau din platină sau pandantivele drept cadou pentru a marca momente importante, precum zile de naștere sau aniversări.

În prima jumătate a anului 2022, TEILOR a continuat să își consolideze poziția de brand de bijuterii de lux pe piața locală și europeană prin campanii cu ambasadori locali în Polonia și Bulgaria, precum și prin dezvoltarea unei strategii de poziționare a brandului ca primă alegere a consumatorilor pe segmentele inelelor de logodnă și a verighetelor. În plus, TEILOR a fost prezent prin mai multe colaborări la premiere pe covorul roșu, inclusiv la evenimente internaționale precum Festivalul de Film de la Cannes.

„Ne menținem poziția de lider de piață în România și în continuare urmărim să fim prima opțiune a clienților în ceea ce privește achiziționarea de bijuterii de lux. În prezent, ne axăm pe introducerea experienței unice TEILOR către clienții din celelalte țări în care ne desfășurăm activitatea. Astfel, în urma unor investiții de peste 2 milioane de euro în transformarea digitală și a succesului înregistrat prin implementarea noilor platforme de eCommerce din România și Ungaria, avem în plan ca până la sfârșitul lunii septembrie să lansăm platforme similare și pentru piețele din Polonia și Bulgaria,” a adăugat Willy Dicu.

În 2022, TEILOR a deschis șase magazine, dintre care trei în România – în București, Iași și Piatra Neamț – și câte unul în Polonia, Cehia și Ungaria. Până la finalul acestui an, compania vizează inaugurarea altor două magazine noi, care vor dezvolta rețeaua TEILOR până la 64 de magazine, dintre care 51 de magazine în România și 13 magazine internaționale, în Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Pe lângă magazinele fizice, TEILOR operează, în prezent, cinci platforme online – teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.bg și teilor.pl.

Având în vedere contextul economic, politic și social extern, precum și specificul pieței și de nevoia de poziționare a brandului, TEILOR se va concentra între 2022 și 2024 pe consolidarea prezenței pe piețele existente, prin intermediul a peste 60 de magazine în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia. Începând cu anul 2025, TEILOR va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând a deschide între patru și șase magazine noi pe an în locații premium plus.

TEILOR este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 24 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, TEILOR deține 62 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl și teilor.bg. Colecțiile TEILOR includ bijuterii din aur, precum și bijuterii încrustate cu diamante și pietre prețioase adaptate dorințelor clienților.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6579 / 17468
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Bulboacă & Asociații is looking for an Associate | Corporate ̸ M&A
Mergermarket - League Tables of Legal Advisors (S1 2024) | Piața de M&A a continuat să se redreseze în primul semestru și a înregistrat creșteri de 17% la nivel global și de 33% pe piețele emergente. CMS, printre primele în clasamentul global și în Europa. Schoenherr și Wolf Theiss, număr mare de tranzacții asistate în Europa Centrală și de Est
Reff & Asociații și Deloitte România au asistat Helinick, lider pe piața de sisteme de siguranță și de securitate pentru clădiri, în vânzarea către Convergint, unul dintre cei mai mari jucători globali în domeniu
Clifford Chance Badea a asistat Nofar Energy în achiziția companiei de proiect care dezvoltă un parc fotovoltaic de 160 MW în județul Giurgiu. Nadia Badea (Partener) a coordonat echipa formată din avocați cu experiență aprofundată din practica de Energy ̸ M&A
Bondoc & Asociatii oferă consultanță unui investitor irlandez în legătură cu achiziția unui proiect eolian de 40 MW in Romania
Baciu Partners, Mușat & Asociaţii și Răzvan Dincă & Asociaţii, pe lista scurtă pentru distincția de ‘Firma anului în domeniul mărcilor în România’ la gala Global IP Awards 2024, desfășurată la Londra. Ce spun ghidurile juridice despre activitatea firmelor
Țuca Zbârcea & Asociații asistă fondatorii lanțului de retail „La Cocoș” în tranzacția cu BERD, Morphosis Capital Fund II și CEECAT Capital. Dragoș Apostol (Partener) a coordonat echipa
RTPR a asistat cu succes Bookster în conflictul juridic cu editurile | Partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu, în echipa care a solicitat intervenția Consiliului Concurenței și a susținut firma în fața autorității. Prof. Lucian Mihai a condus echipa implicată în demersurile în instanță
Cariere în Drept | De vorbă cu Mihaela Scorpan, româncă de peste Prut care a studiat Dreptul la Iași, fiind printre cei mai buni studenți ai generației sale, cu media finală 9.67: ”Am observat că există un procent ridicat de abandon în rândul studenților din cauza lipsei motivației sau a incapacității de a asimila cu succes volumul mare de informații. Un student nemotivat care depune efortul minim, cel de a promova examenul, nu își va găsi niciodată pârghiile potrivite care să-l propulseze spre succesul profesional”
Bondoc și Asociații SCA a asistat cu succes unul dintre cei mai mari furnizori de servicii medicale din România într-un litigiu de valoare mare declanșat ca urmare a unui control CNAS
Mușat & Asociații intră în arbitrajul ICSID inițiat de bulgarii de la Eurohold și va lupta, de partea statului român, cu Pinsent Masons și DGKV. Reclamanții și-au ales un arbitru din Anglia
Activitate dinamică pentru echipa de Energie & Resurse Naturale de la NNDKP, a cărei performanță este evidențiată de ghidurile juridice internaționale | Avocații au primit mandate de la clienți activi pe toate segmentele din acest domeniu, dar spun că se menține un interes crescut pentru proiecte ‘verzi’, în special de energie solară și eoliană. Oportunități semnificative de investiții vor apărea în sectorul offshore
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...