ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

betahaus intră pe piața din România și deschide un spațiu de coworking în centrul Bucureștiului

28 Februarie 2024   |   BizLawyer

Amplasat pe două etaje în clădirea Premium Plaza, cu o capacitate de peste 170 de locuri, betahaus Victoriei oferă condiții exclusive în 2024 pentru primii săi membri.

 
 
betahaus, una dintre mărcile care au făcut pionierat în domeniul spațiilor de coworking din Europa, cu locații în Berlin, Hamburg, Barcelona și Sofia, anunță deschiderea primului său spațiu din România.

Continuând parteneriatul strategic cu Grupul GTC, unul dintre principalii investitori și dezvoltatori imobiliari din regiunile CEE și SEE, betahaus lansează un spațiu de coworking profesional complet echipat în centrul Bucureștiului, în zona Piața Victoriei. Amplasat pe două etaje în clădirea Premium Plaza, cu o capacitate de peste 170 de locuri, betahaus Victoriei oferă condiții exclusive în 2024 pentru primii săi membri.

Decizia privind deschiderea spațiului de coworking din București are la bază succesul celor două  locații de coworking din Sofia deschise anul trecut. Aceste spații dinamice, situate în două dintre cele mai mari districte de afaceri din Sofia și ocupând o suprafață totală de 3000 mp, sunt deținute de Grupul GTC și operate de betahaus. Printre clienții Betahaus Sofia se numără unele dintre cele mai importante companii din Bulgaria, respectiv KBC Global Services, Telefonica Tech și Solar Edge.


La locația sa din Piața Victoriei, situată pe strada Dr. Iacob Felix nr. 63-69, betahaus a creat, fără îndoială, cel mai avansat și elegant spațiu pe care îl deține în prezent. Este mobilat conform celor mai înalte standarde de birou și gestionat cu cea mai recentă infrastructură IT, control acces și soluții de securitate. Printre facilitățile principale se numără recepția disponibilă pe tot parcursul programului, sălile de conferințe, cabinele telefonice, imprimanta de clasă business, bucătăriile complet echipate și dotate cu cafea și ceai de înaltă calitate, precum și spațiile pentru evenimente.

"Cea mai recentă completare a rețelei noastră globale de spații de coworking este una specială. Bucureștiul ne-a impresionat și suntem foarte fericiți să deschidem prima noastră locație în acest oraș vibrant. Suntem recunoscători GTC pentru că ne oferă oportunitatea de a intra pe piață și așteptăm cu nerăbdare să explorăm potențialul acestui oraș în anii următori", a declarat Metodi Terziev, CEO betahaus.  

"Suntem onorați să găzduim betahaus în Premium Plaza și astfel să susținem extinderea conceptului lor de coworking creativ în România. Deschiderea betahaus Victoriei marchează o nouă etapă în colaborarea noastră, bazată pe succesul pe care l-am avut împreună la Sofia și pe viziunea noastră de a dezvolta spații de lucru care inspiră și încurajează afacerile și profesioniștii din toate industriile. Suntem încrezători că betahaus Victoriei va oferi o experiență distinctivă și valoroasă comunității de afaceri din București, va stimula creativitatea și munca în echipă și se va transforma rapid într-un centru pentru dezvoltarea talentelor, performanței și antreprenoriatului", a declarat Ziv Gigi, Director Executiv al GTC în SEE.

betahaus este una dintre primele companii pentru spații de coworking din Europa, cu locații în Berlin, Barcelona, Hamburg, Sofia și București. Fondată în 2009 în Berlin, betahaus a devenit un loc unde oamenii puteau schimba mediul tradițional de birou. Comunitatea este o combinație de startup-uri disruptive, agenții digitale și de marketing, companii globale de tehnologie, reprezentanți corporativi, designeri, arhitecți și alți freelanceri. Printre membrii cei mai distinși ai comunității globale betahaus se numără companii precum Rakuten Viber, KBC Global Services, Omio, Vimeo, Telefonica Tech, Coursera, Siemens, Office RnD, Rambus, thyssenkrupp, Orderbird, ZAYO și altele.

Grupul GTC este principalul investitor și dezvoltator imobiliar axat pe Polonia și capitalele din Europa Centrală și de Est. Începând din 1994, GTC a dezvoltat 81 de proprietăți moderne de birouri și retail, cu o suprafață totală de peste 1,4 milioane de metri pătrați în Europa Centrală și de Est. GTC gestionează în prezent în mod activ un portofoliu imobiliar de 46 de clădiri comerciale care oferă aproximativ 753.000 de metri pătrați de spații de birouri și retail închiriabile în Polonia, Ungaria, România, Serbia, Croația și Bulgaria. GTC S.A. este listată la Bursa de Valori din Varșovia și cotată la Bursa de Valori din Johannesburg.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 586 / 8449
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...