ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Carrefour România anunță noua conducere a departamentelor de Property și Expansiune

17 Martie 2022   |   BizLawyer

● Mihai Tomescu deține funcția de Director Expansiune Hypermarket, fiind responsabil cu gestionarea expansiunii pentru formatul hypermarket; ● În paralel, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei în calitate de Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, cât și pentru Sediu și Depozite, având în coordonare portofoliul imobiliar al Carrefour România și implementarea strategiei de extindere pentru formatele medii și mici.

 
 
Carrefour România își consolidează echipele de Property și Expansiune, în contextul în care susținerea amprentei fizice rămâne un obiectiv strategic și în 2022, ca pilon al modelului omnichannel. Astfel, cele două departamente sunt conduse de Mihai Tomescu, în calitate de Director Expansiune Hypermarket, precum și de Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco, dar și Sediu și Depozite. Alături de echipele lor, Mihai și Bogdan gestionează implementarea strategiei de extindere, respectiv portofoliul imobiliar al companiei și se află sub coordonarea directă a Julien Munch, CEO-ul Carrefour România.

De la intrarea pe piața locală în anul 2001, când a deschis primul hypermarket din România, Carrefour a implementat un plan de dezvoltare în regim multiformat, continuând să deschidă magazine de tip hypermarket, supermarket, express și Supeco, brandul său de discount. Astfel, retailerul a ajuns la finalul anului trecut la o prezență de 365 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 108 magazine de proximitate în format Express, cât și 26 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă.


„Consolidarea prezenței Carrefour la nivel național prin toate formatele de magazin, într-un mod adaptat continuu la contextul de piață, rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esențială din strategia noastră omnichannel. Iar pentru o strategie puternică de gestionare a activelor imobiliare și a planului de expansiune, avem nevoie de o echipă puternică pe segmentul de property. Sunt încrezător că Mihai și Bogdan vor duce viziunea noastră mai departe. Le mulțumesc că ne sunt alături și le doresc mult succes în toate proiectele!”, a declarat Julien Munch, CEO Carrefour România.

Anterior, Mihai Tomescu a lucrat timp de patru ani la Rompetrol Downstream, unde a coordonat deschiderea a peste 20 de stații de alimentare de mari dimensiuni, cât și peste 150 de stații Rompetrol Express, în calitate de Manager Dezvoltare. Mihai s-a alăturat Carrefour România în anul 2011, în calitate de Manager Dezvoltare, de-a lungul anilor având o contribuție esențială la expansiunea locală și fiind implicat în deschiderea a peste 22 de hypermarketuri. Din poziția de Director Expansiune Hypermarket, Mihai este responsabil de extinderea la nivel național a magazinelor Carrefour în formate mari. De altfel, el a coordonat ultimele deschideri de hypermarketuri Carrefour în Bârlad (30 noiembrie 2021) și Ploiești Democrației (1 decembrie 2021).

Mai mult, Bogdan Jigman s-a alăturat echipei Carrefour România începând cu 1 martie 2022. Cu o experiență de peste 25 de ani în domenii precum leasing, property, management-ul activelor și expansiune, Bogdan a preluat rolul de Director Property & Expansiune pentru Supermarket, Express, Supeco, Sediu și Depozite, fiind responsabil cu extinderea magazinelor Carrefour în formatele medii și mici, cât și coordonarea activităților imobiliare conexe activității retailerului. Anterior, Bogdan a fost, timp de aproape 6 ani, CEO-ul GTC Romania, important investitor și dezvoltator imobiliar, cu filiale în Europa Centrală și de Est, iar în prealabil a acumulat experiență în domeniul property asociat industriei de retail.

În Carrefour România lucrează în prezent peste 17.000 de angajați în cele peste 360 de magazine multi-format: hipermarket, supermarket, discounter, proximitate, în online, în depozite și la sediu. În calitate de angajator important pe piața locală de retail, Carrefour România creează pârghii ca angajații săi să se dezvolte profesional. O astfel de inițiativă este Școala de Lideri, un proiect dezvoltat în parteneriat cu Academia de Studii Economice din București ce a fost lansat în septembrie 2021, care formează liderii de mâine, ca ambasadori ai companiei, oferindu-le, printre altele, oportunitatea de a fi mentorați de profesori recunoscuți din ASE în domenii-cheie precum Leadership, Comunicare, Controlul Financiar, Finanțe, Excelență Operațională, Managementul Proiectelor, Strategie Digitală sau Managementul Schimbării.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2962 / 8780
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Țuca Zbârcea & Asociații câștigă pentru Silcotub un litigiu major privind recalcularea prețului energiei electrice în lumina Ordonanței de urgență nr. 27 ̸ 2022
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
NNDKP, alături de Grupul PetStar, în finanțarea de 50 mil. € obținută de la UniCredit Bank. PCF Investment Banking a acționat în calitate de aranjor exclusiv
Filip & Company a asistat Banca Transilvania în prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile în lei în valoare de 1,5 miliarde de lei. Alexandru Bîrsan (managing partener) a coordonat echipa
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
Women Lawyers | Din vorbă în vorbă cu Andreea Mihalache, Partener în cadrul firmei Popescu & Asociații, profesionist reputat, cu aproape 30 de ani de experiență ca avocat litigant la cel mai înalt nivel: ”Dincolo de oportunitatea de a lucra la dosare complexe, am și sprijinul unei echipe unite, ceea ce face ca fiecare provocare să fie o oportunitate de învățare și evoluție profesională”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
Kinstellar asistă Special Flanges pe toate aspectele, tranzacționale și de taxe, în achiziția producătorului industrial român Vilmar SA, cu o echipă pluridisciplinară coordonată de Zsuzsa Csiki (Partener, Co-Head of Corporate M&A) | Skadden, Simmons&Simmons și alte două firme de avocați din România au fost de o parte și de alta în această tranzacție
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...