Ce instrumente te ajută pentru a lucra de acasă
12 Martie 2020 George Bărcun, CEO SoftVenture
Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.
| |
Uneori, munca de acasă îți poate ajuta firma să reziste unei perioade dificile. Să lucrezi și să fii parte dintr-o echipă poate deveni o mare provocare, pentru care există însă soluții. Pentru a obține cele mai bune rezultate pentru business-ul tău în această perioadă complicată, iată câteva aplicații online care îți vor ajuta echipa să continue să lucreze.
Comunicare și project management
Orice organizație care decide că trebuie să abordeze ”work-from-home” va avea nevoie de câteva instrumente pentru comunicare și managementul proiectelor. De multe ori, comunicarea între membrii echipei poate deveni un ”călcâi al lui Ahile”, însă instrumentele tech pot veni în ajutor pentru a reuși membrii echipei să interacționeze și să înțeleagă corect task-urile pe care le au de finalizat. Dacă de obicei folosiți telefonul pentru a comunica, acum instrumente precum Skype sau Google Meet pot deveni ajutoare de nădejde – ambele permit share de ecran și chat, astfel încât comunicare să se facă cât mai ușor. În plus, dacă ai nevoie de instrumente mai complexe, poți alege Slack, care permite creare de grupuri și liste de subiecte. Pentru project management, Asana sau Jira sunt cele mai cunoscute tool-uri internaționale.
Comunicare și project management
Orice organizație care decide că trebuie să abordeze ”work-from-home” va avea nevoie de câteva instrumente pentru comunicare și managementul proiectelor. De multe ori, comunicarea între membrii echipei poate deveni un ”călcâi al lui Ahile”, însă instrumentele tech pot veni în ajutor pentru a reuși membrii echipei să interacționeze și să înțeleagă corect task-urile pe care le au de finalizat. Dacă de obicei folosiți telefonul pentru a comunica, acum instrumente precum Skype sau Google Meet pot deveni ajutoare de nădejde – ambele permit share de ecran și chat, astfel încât comunicare să se facă cât mai ușor. În plus, dacă ai nevoie de instrumente mai complexe, poți alege Slack, care permite creare de grupuri și liste de subiecte. Pentru project management, Asana sau Jira sunt cele mai cunoscute tool-uri internaționale.
Management și share de documente
Fiecare echipă lucrează cu documente în diverse moduri – de la creare de contracte, la pregătire de oferte și prezentări, iar munca remote poate afecta fluxul de lucru cu documente în companie. Există însă multe instrumente online care pot veni în ajutor – platforme precum Google (Drive / Docs / Sheets) sau Microsoft (OneDrive/Sharepoint sau Office 365) oferă o paletă largă de posibilități de a crea, edita și share-ui documente, care pot fi utilizate de întreaga echipă. Pentru a-ți transforma documentele din companie în template-uri pe care le pot folosi toți membrii echipei, poți folosi Koala Docs, un add-in de Microsoft Word, pe care îl poți adăuga rapid online. Daca ai nevoie de mai multe functionalităti, gen versionare sau fluxuri de documente, poți folosi cu succes soluții dedicate de document management, de genul M-Files, Sharepoint, OpenText etc.
Ședințe și întâlniri remote
În contextul limitării deplasărilor, instrumentele online de organizare de întâlniri sunt ideale pentru orice profesionist. Mulți dintre noi utilizăm deja Skype sau WhatsApp, însă pentru întâlnirile complexe, unde e nevoie de mai multe persoane și de funcționalități precum accesul la ecranul celui care prezintă, instrumente precum Google Meet și Skype sunt ușor de folosit și foarte la îndemână.
Managementul timpului și urmărirea taskurilor
Lucrul remote necesită și un plus de atenție la managementul timpului și a taskurilor. Pentru aceasta multe dintre instrumentele online de project management au și funcționalități de time-tracking. Pentru avocați, soluția ideală pentru a urmări timpii petrecuți pe fiecare proiect și client este KeyVision PRO, care oferă și un timer, care ajută la înregistrarea timpilor în timp ce taskul este executat.
Alte instrumente utile pentru lucrul de acasă
Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.
Există o întreagă pleiadă de aplicații de mobil care vă pot ajuta. Vă recommend, de exemplu TinyScanner, care ruleaza pe iOS și Android, și care vă transforma telefonul într-un scanner capabil, cu rezultate excelente.
De asemenea, puteți să redirectați apelurile de pe fix pe mobil, inclusiv faxurile pot ajunge în inbox-ul email-ului, astfel încat sunteți total deconectați fizic de birou.
La final, dar cea mai importantă cerință dintre toate, aveți nevoie de un laptop și o conexiune bună de internet.
Ai și alte intrumente pe care le folosești? Împărtășește-le cu noi!
După mai bine de 10 ani în care s-a implicat în dezvoltarea unor aplicații de tip enterprise și raportări financiare destinate instituțiilor financiare din Germania, Italia sau Grecia, George Bărcun (foto), fondatorul SoftVenture, a identificat o nișă pe piața software-ului pentru firme de avocatură. A lansat KeyVision, un instrument de business intelligence folosit astăzi de peste 2500 de utilizatori, și a investit sume mari în cercetare/dezvoltare, scopul final fiind acela de a îngloba cât mai mult know-how într-un singur produs și de a dezvolta proactiv noi functionalități, care să răspundă nevoilor firmelor de avocatură.| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 7118 / 9016 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Patru firme de avocați, în proiectul prin care Banca Transilvania a finalizat cu succes cea mai mare emisiune de obligaţiuni AT 1 din Europa Centrală şi de Est
Kinstellar a asistat Lidl în achiziția unui teren situat în incinta fostei platforme industriale Aversa din București. Victor Constantinescu (Partner) și Sandra Gheorghe (Senior Associate), în prim plan
GNP obține o nouă soluție favorabilă definitivă la Înalta Curte de Casație și Justiție prin care a fost anulată o decizie de sancționare emisă de Consiliul Concurenței | Reper jurisprudențial care impune un standard de analiză mai riguros în litigiile de concurență
PNSA asistă Rex Concepts în obținerea unor linii de finanțare de la Bank Pekao pentru dezvoltarea rețelelor Burger King și Popeyes | Echipa de proiect a fost coordonată de partenerul Silviu Stoica, alături de Ioana Lazăr (Senior Associate) și Crina Stan (Associate)
Băncilă, Diaconu și Asociații a asistat asociații Mamaia Resort Hotels în vânzarea părților lor sociale către Steaua de Mare Hotels & Resorts
Fiscalitate ̸ Litigii Fiscale - Practica de Taxe a Kinstellar funcționează ca un „hub” integrat între drept, fiscalitate și finanțe, ce conturează un parcurs procedural previzibil, din faza de control al documentelor până la soluțiile finale ale instanței. Clienții beneficiază de pregătire proactivă, probatoriu robust și o echipă calibrată pentru litigii sofisticate | De vorbă cu Theodor Artenie (Counsel) și Raluca Botea (Counsel) despre tendințele ultimului an, prevenție, timing și modul de lucru al unei echipe recunoscute de directoarele internaționale
Schoenherr asistă Allianz-Țiriac Asigurări în vânzarea unei clădiri de birouri către Primavera Development. Echipa, coordonată de Mădălina Mitan (partner)
Clifford Chance Badea a asistat Aukera Energy în obținerea unei finanțări de 60 mil. € pentru primul său proiect de stocare a energiei pe bază de baterii din România
LegiTeam: GNP Guia Naghi and Partners — Corporate | M&A Associate (2–4 years)
Primul pas real spre avocatura de business | În culisele programului de practică juridică organizat de Țuca Zbârcea & Asociații, o adevărată școală de formare și începutul unui dialog profesional. Cursanții implicați în program au apreciat comunicarea continuă și proiectele în care au fost implicați și ar recomanda această experiență altor studenți. Avocații-mentori spun că experiența de practică autentică oferă prilejul de a înțelege care sunt valorile ce definesc profesia
Clifford Chance Badea a asistat consorțiul de bănci de investiții în legătură cu emisiunea de obligațiuni de 600 milioane Euro lansată de DIGI România
Cum arată, din interior, practica de Concurență de la 360Competition într-un an cu FDI intens, investigații tot mai tehnice și o presiune procedurală care schimbă regulile jocului | De vorba cu Adrian Șter (Managing Partner) despre axele de lucru care definesc practica, evaluarea corectă a riscului şi „linia de apărare” oferită clienţilor. Modelul senior-led bazat pe echipe compacte, rapiditate în decizii şi claritate în recomandări, arată de ce un boutique specializat e chemat frecvent acolo unde mandatele devin prea complicate pentru abordări standard
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





