
Ce instrumente te ajută pentru a lucra de acasă
12 Martie 2020
George Bărcun, CEO SoftVentureTehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.
![]() |
Uneori, munca de acasă îți poate ajuta firma să reziste unei perioade dificile. Să lucrezi și să fii parte dintr-o echipă poate deveni o mare provocare, pentru care există însă soluții. Pentru a obține cele mai bune rezultate pentru business-ul tău în această perioadă complicată, iată câteva aplicații online care îți vor ajuta echipa să continue să lucreze.
Comunicare și project management
Orice organizație care decide că trebuie să abordeze ”work-from-home” va avea nevoie de câteva instrumente pentru comunicare și managementul proiectelor. De multe ori, comunicarea între membrii echipei poate deveni un ”călcâi al lui Ahile”, însă instrumentele tech pot veni în ajutor pentru a reuși membrii echipei să interacționeze și să înțeleagă corect task-urile pe care le au de finalizat. Dacă de obicei folosiți telefonul pentru a comunica, acum instrumente precum Skype sau Google Meet pot deveni ajutoare de nădejde – ambele permit share de ecran și chat, astfel încât comunicare să se facă cât mai ușor. În plus, dacă ai nevoie de instrumente mai complexe, poți alege Slack, care permite creare de grupuri și liste de subiecte. Pentru project management, Asana sau Jira sunt cele mai cunoscute tool-uri internaționale.
Comunicare și project management
Orice organizație care decide că trebuie să abordeze ”work-from-home” va avea nevoie de câteva instrumente pentru comunicare și managementul proiectelor. De multe ori, comunicarea între membrii echipei poate deveni un ”călcâi al lui Ahile”, însă instrumentele tech pot veni în ajutor pentru a reuși membrii echipei să interacționeze și să înțeleagă corect task-urile pe care le au de finalizat. Dacă de obicei folosiți telefonul pentru a comunica, acum instrumente precum Skype sau Google Meet pot deveni ajutoare de nădejde – ambele permit share de ecran și chat, astfel încât comunicare să se facă cât mai ușor. În plus, dacă ai nevoie de instrumente mai complexe, poți alege Slack, care permite creare de grupuri și liste de subiecte. Pentru project management, Asana sau Jira sunt cele mai cunoscute tool-uri internaționale.
Management și share de documente
Fiecare echipă lucrează cu documente în diverse moduri – de la creare de contracte, la pregătire de oferte și prezentări, iar munca remote poate afecta fluxul de lucru cu documente în companie. Există însă multe instrumente online care pot veni în ajutor – platforme precum Google (Drive / Docs / Sheets) sau Microsoft (OneDrive/Sharepoint sau Office 365) oferă o paletă largă de posibilități de a crea, edita și share-ui documente, care pot fi utilizate de întreaga echipă. Pentru a-ți transforma documentele din companie în template-uri pe care le pot folosi toți membrii echipei, poți folosi Koala Docs, un add-in de Microsoft Word, pe care îl poți adăuga rapid online. Daca ai nevoie de mai multe functionalităti, gen versionare sau fluxuri de documente, poți folosi cu succes soluții dedicate de document management, de genul M-Files, Sharepoint, OpenText etc.
Ședințe și întâlniri remote
În contextul limitării deplasărilor, instrumentele online de organizare de întâlniri sunt ideale pentru orice profesionist. Mulți dintre noi utilizăm deja Skype sau WhatsApp, însă pentru întâlnirile complexe, unde e nevoie de mai multe persoane și de funcționalități precum accesul la ecranul celui care prezintă, instrumente precum Google Meet și Skype sunt ușor de folosit și foarte la îndemână.
Managementul timpului și urmărirea taskurilor
Lucrul remote necesită și un plus de atenție la managementul timpului și a taskurilor. Pentru aceasta multe dintre instrumentele online de project management au și funcționalități de time-tracking. Pentru avocați, soluția ideală pentru a urmări timpii petrecuți pe fiecare proiect și client este KeyVision PRO, care oferă și un timer, care ajută la înregistrarea timpilor în timp ce taskul este executat.
Alte instrumente utile pentru lucrul de acasă
Tehnologia ne oferă multe posibilități de a ne eficientiza munca, chiar și de acasă.
Există o întreagă pleiadă de aplicații de mobil care vă pot ajuta. Vă recommend, de exemplu TinyScanner, care ruleaza pe iOS și Android, și care vă transforma telefonul într-un scanner capabil, cu rezultate excelente.
De asemenea, puteți să redirectați apelurile de pe fix pe mobil, inclusiv faxurile pot ajunge în inbox-ul email-ului, astfel încat sunteți total deconectați fizic de birou.
La final, dar cea mai importantă cerință dintre toate, aveți nevoie de un laptop și o conexiune bună de internet.
Ai și alte intrumente pe care le folosești? Împărtășește-le cu noi!
.jpg)
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6744 / 8642 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Promovări în echipa Filip & Company: Andreea Bănică și Alin Grapă ajung pe poziția de Counsel, alți patru avocați urcă în ierarhie | Cristina Filip, co-managing partner: ”Prin aceste promovari consolidăm fundamentele organizației printr-o noua generație de avocați excepționali”
Răsturnare de situație: doar trei case locale de avocați rămân în topul global al celor mai bune 100 de firme implicate în arbitraje internaționale | Filip & Company intră în top, iar două firme cu un trecut bogat în domeniul arbitrajelor și prezență constantă în ghidurile de profil au părăsit clasamentul. ZRVP și LDDP rămân pilonii prezenței românești în GAR 100, ediția 2025
“ICC Arbitration Breakfast in Romania” – eveniment privind arbitrajul ICC, 14 mai 2025, București
LegiTeam: Atorney at Law | Dispute Resolution for commercial ̸ administrative litigation and arbitration | Reff & Associates
NNDKP a asistat MedLife cu privire la majorarea limitei unui credit sindicalizat cu 50 milioane EUR. Ce avocați au fost în echipa de proiect
Schoenherr a asistat Verbund cu privire la achiziția unui proiect eolian de 272 MW de la Monsson. Echipa a fost coordonată de Monica Cojocaru (partner)
BACIU PARTNERS câștigă premiul ‘Firma de Copyright & Design a Anului în România’ la gala Managing IP EMEA Awards 2025, desfășurată la Londra. Andreea Bende (Partener), premiată ca ‘Practicianul Anului în România’ | Ana-Maria Baciu, Managing Partner: ”Este o reconfirmare a faptului că principiile pe care le integrăm în fiecare proiect creează în mod constant valoare tangibilă, vizibilă și demnă de recunoaștere”
CMS România își mărește echipa în România prin cooptarea strategică a unui senior counsel și lansează practica de Apărare | Horea Popescu (Managing Partner): „Cristian Băcanu se remarcă printr-o combinație unică de experiență juridică, leadership în sectorul public și viziune internațională, ceea ce îl recomandă ca un membru valoros al echipei noastre”
LegiTeam: POPESCU & ASOCIAȚII recrutează avocați stagiari (București)
Cei mai buni litigatori din România, văzuți de Chambers Europe 2025 | Cine sunt practicienii apreciați de clienți în practica de Dispute Resolution și ce spun clienții despre aceștia. Nouă avocați români sunt evidențiați în practica de arbitraj
LegiTeam: Zamfirescu Racoţi Vasile & Partners recrutează avocat definitiv dreptul muncii | Consultanță
Trei avocați români de la Bondoc & Asociații, Filip & Company și DLA Piper sunt considerați ‘Eminent Practitioners’ în practica de fuziuni și achiziții. Clasamentul Chambers Europe 2025, cu cei mai buni avocați de Corporate ̸ M&A din România
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...