ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Deloitte România își consolidează echipa de management prin promovarea a cinci manageri seniori în roluri de directori

15 Octombrie 2019   |   BizLawyer

”Suntem încrezători că abilitățile și entuziasmul lor vor consolida practica noastră și vor aduce un suflu proaspăt în cadrul echipei de management”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.

 
 
Deloitte România își consolidează echipa de management prin promovarea a cinci manageri seniori în roluri de directori în practica de fiscalitate, de audit și servicii conexe, de consultanță financiară și de consultanță în managementul riscului, ca urmare a performanțelor lor în deservirea clienților, în dezvoltarea profesională a echipelor și în creșterea businessului. Astfel, Alexandra Bunea-Oprișescu a fost numită Director Taxe, Oana Nicula și Răzvan Ungureanu, Directori Audit și Asigurări, Iulia Bratu, Director Fuziuni și Achiziții, și Elena Grigore, Director Consultanță de Risc.

„În activitatea noastră, directorii au un rol esențial în consolidarea expertizei și a echipelor, în livrarea proiectelor și în consolidarea relațiilor cu clienții. Este o mare satisfacție să felicit noi colegi care ajung în astfel de poziții cheie și să le mulțumesc pentru angajamentul față de valorile Deloitte de a crea un impact pozitiv prin ceea ce facem pentru clienții, pentru colegii noștri și pentru comunitatea de afaceri. Suntem încrezători că abilitățile și entuziasmul lor vor consolida practica noastră și vor aduce un suflu proaspăt în cadrul echipei de management”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte România și Moldova.


Alexandra Bunea-Oprișescu are o experiență de 11 ani în domeniul prețurilor de transfer. Ea oferă servicii de consultanță către clienți locali și internaționali care activează în industria serviciilor financiare, precum și în industriile telecomunicațiilor, media, tehnologie și prelucrătoare. Domeniile sale de expertiză sunt consultanța fiscală, restructurarea afacerilor din perspectiva prețurilor de transfer, acordurile de preț în avans, due-diligence și litigiile privind prețurile de transfer. Alexandra este consultant fiscal certificat și deține o diplomă de licență în economie, o diplomă postuniversitară în contabilitate și fiscalitate și un certificat ADIT în domeniul prețurilor de transfer.

Pe parcursul celor 12 ani de experiență în domeniul auditului financiar, Oana Nicula a coordonat proiecte pentru clienți din domeniul energiei, bunurilor de larg consum, distribuție, producție și al comerțului cu amănuntul. Ea este implicată în auditarea situațiilor financiare întocmite în conformitate cu standardele românești de contabilitate și cu standardele internaționale de raportare financiară, precum și în alte proiecte, precum consultanță legată de aspecte contabile complexe și alte servicii de asigurare. Oana este licențiată în economie și este membră ACCA, CAFR, CECCAR și ASPAAS.

Răzvan Ungureanu are 11 ani de experiență în audit și cunoaște în detaliu mediul economic local. A fost implicat în diferite proiecte precum misiuni de proceduri convenite, misiuni de asigurare limitată, audituri și revizuiri ale situațiilor financiare. Răzvan este specializat în sectorul energiei și al utilităților, în domeniul produselor de larg consum și al industriei de prelucrare. El deservește clienți locali și companii multinaționale, raportând atât în conformitate cu standardele internaționale de raportare financiară, cât și cu standardele de contabilitate din România. Răzvan este licențiat în economie, membru ACCA, CAFR, CECCAR și ASPAAS.

Cu o experiență de 15 ani în domeniul fuziunilor și achizițiilor (M&A), Iulia Bratu are o experiență solidă în coordonarea de tranzacții complexe și competitive pentru companii din industrii variate, precum energie, retail, farmaceutice și servicii financiare. Ea este unul dintre cei mai respectați consultanți M&A, conform clasamentului Mergermarket pentru România. Pe parcursul carierei sale, Iulia a contribuit la încheierea unor tranzacții de renume precum vânzarea Fabryo către Akzo Nobel NV, vânzarea Farmexim și Help Net către Phoenix, vânzarea Animax către TRG și vânzarea participațiilor E.ON și OMV Petrom din compania de distribuție a gazelor Congaz către GDF Suez.

Elena Grigore are 11 de experiență în analiza riscului de credit și a reglementării industriei bancare. Ea a supravegheat atât realizarea și revizuirea metodologiilor IFRS9 pentru bănci din România, Serbia și Bulgaria, cât și dezvoltarea, testarea și validarea a numeroase modele interne pentru sisteme avansate. Ea a contribuit la implementarea sistemului Basel III pentru bănci din Republica Moldova și a coordonat dezvoltarea instrumentului Business Model pentru Banca Națională a Republicii Macedonia de Nord. Elena este licențiată în matematică și are o diplomă de master în statistici aplicate și optimizare.

Deloitte
furnizează la nivel global servicii de audit, consultanță, servicii juridice, consultanță financiară și managementul riscului, servicii de consultanță fiscală și alte servicii adiacente către clienți din sectorul public și privat provenind din industrii variate. Patru din cinci companii prezente în topul Fortune Global 500® sunt clienți Deloitte, prin intermediul rețelei sale globale de firme membre care activează în peste 150 de țări și teritorii, oferind resurse internaționale, perspective locale și servicii de cea mai înaltă calitate pentru a aborda provocări de business complexe. Obiectivul Deloitte este să creeze un impact vizibil în societate cu ajutorul celor 312.000 de profesioniști ai săi.
Deloitte România este una dintre cele mai mari companii de servicii profesionale din țara noastră și oferă, în cooperare cu Reff & Asociații SCA, servicii de audit, de consultanță fiscală, servicii juridice, de consultanță în management și consultanță financiară, servicii de managementul riscului, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, precum și alte servicii adiacente, prin intermediul a peste 1.700 de profesioniști.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7208 / 8442
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...