Grupul Supernova investește până la 40 mil. € în modernizarea centrelor comerciale achiziționate în București, Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin
01 August 2022
B. S.Lucrările de modernizare se află deja în desfășurare în Drobeta Turnu Severin și Bacău, urmând ca până la sfârșitul lui 2023 să fie demarate și finalizate inclusiv în Constanța și București.
Grupul Austriac Supernova, una dintre cele mai importante companii private de imobiliare axate pe proprietăți de retail de top din Europa Centrală și de Est, investește până la 40 de milioane de euro în modernizarea centrelor comerciale achiziționate la sfârșitul anului trecut în București, Constanța, Bacău și Drobeta Turnu Severin.
Lucrările de modernizare se află deja în desfășurare în Drobeta Turnu Severin și Bacău, urmând ca până la sfârșitul lui 2023 să fie demarate și finalizate inclusiv în Constanța și București.
„În urmă cu mai puțin de un an, încheiam cu succes această tranzacție importantă pentru noi, deopotrivă prin valoarea ei strategică, cât și prin felul în care ne oferă oportunitatea de a face ceea ce știm cel mai bine: dezvoltarea inteligentă, cu respect și angajament față de mediu. Suntem fideli viziunii noastre, astfel că în doar câteva săptămâni vom prezenta locuitorilor din Drobeta Turnu Severin noul centru comercial Supernova, complet renovat și modernizat. Mai mult decât atât, suntem nerăbdători ca, până la finalul anului următor, și mai mulți consumatori români să se bucure de ceea ce am planificat pentru ei: lucrări esențiale de infrastructură internă, lucrări de modernizare și optimizare a spațiilor, servicii de o calitate mai bună, noi branduri și facilități – toate adaptate la nevoile lor reale și actuale și aliniate noilor tendințe din retail”, a spus Frank Philipp Albert, fondator și CEO Supernova Group.
Lucrările de modernizare se află deja în desfășurare în Drobeta Turnu Severin și Bacău, urmând ca până la sfârșitul lui 2023 să fie demarate și finalizate inclusiv în Constanța și București.
„În urmă cu mai puțin de un an, încheiam cu succes această tranzacție importantă pentru noi, deopotrivă prin valoarea ei strategică, cât și prin felul în care ne oferă oportunitatea de a face ceea ce știm cel mai bine: dezvoltarea inteligentă, cu respect și angajament față de mediu. Suntem fideli viziunii noastre, astfel că în doar câteva săptămâni vom prezenta locuitorilor din Drobeta Turnu Severin noul centru comercial Supernova, complet renovat și modernizat. Mai mult decât atât, suntem nerăbdători ca, până la finalul anului următor, și mai mulți consumatori români să se bucure de ceea ce am planificat pentru ei: lucrări esențiale de infrastructură internă, lucrări de modernizare și optimizare a spațiilor, servicii de o calitate mai bună, noi branduri și facilități – toate adaptate la nevoile lor reale și actuale și aliniate noilor tendințe din retail”, a spus Frank Philipp Albert, fondator și CEO Supernova Group.
După achiziția de la Grupurile Louis Delhaize și Galimmo a celor șase centre cu o suprafață totală de aproximativ 140.000 de metri pătrați, primele centre care au intrat în procesul de rebranding sunt Cora Drobeta Turnu Severin și Cora Bacău. În timp ce lucrările aflate în desfășurare la Drobeta Turnu Severin se vor finaliza în luna august, la Bacău, acestea au loc în două etape ce se vor încheia în 2023. La finalul acestora, locuitorii din zonă se vor bucura de o parcare renovată, precum și de diversificarea ofertei centrului comercial prin includerea de noi branduri.
Până la sfârșitul lui 2023, toate cele șase centre comerciale vor avea spații renovate și modernizate, cu facilități și oferte îmbunătățite, sub denumirea de centre comerciale Supernova. Cora va rămâne, ca și până acum, principalul chiriaș pe zona alimentară, continuând să ofere consumatorilor o gamă variată și largă de produse. Mai mult decât atât, pe fondul noului context generat de pandemia de COVID-19 și a deciziei Cora de a-și reduce suprafața magazinelor, Supernova va prelua administrarea zonelor eliberate în centrele aflate în proprietatea sa: București Cora Alexandriei, București Cora Lujerului, București Cora Pantelimon și Cora Brătianu (Constanța). Cu acest prilej, grupul austriac va completa portofoliul deja existent prin adăugarea de noi branduri ce vor spori diversitatea și atractivitatea centrelor comerciale atât în orașe, cât și în regiunile adiacente.
Intrarea Grupului Supernova în România datează din noiembrie 2020, odată cu preluarea Jupiter City Shopping Center din Pitești, devenit Supernova Pitești în aprilie 2022. Pe lângă noua identitate, centrul comercial a fost renovat, modernizat și extins până la o suprafață închiriabilă de 53.000 de metri pătrați, ajungând să găzduiască peste 70 de chiriași și noi magazine, întărind poziția acestuia ca una dintre cele mai importante destinații de cumpărături din județul Argeș și din regiune.
Grupul Austriac Supernova este o companie internațională axată pe dezvoltarea și gestionarea proprietăților imobiliare comerciale din Austria, Slovenia, Croația și România. Pe lângă acestea, Grupul Supernova este activ și în Germania, Slovacia și Serbia. Portofoliul actual al Grupului cuprinde 77 de proprietăți cu o valoare brută de 1,7 miliarde EUR. Supernova depune eforturi mari pentru a crește calitatea serviciilor, a ofertei și a întregii infrastructuri. În ultimii ani, compania a făcut investiții considerabile în activitățile sale de marketing și a construit aceeași identitate vizuală pentru toate centrele - brandul Supernova. Obiectivul general al companiei este dezvoltarea inteligentă și achizițiile strategice, evoluția și, în același timp, investițiile în piețele în creștere și în sursele regenerabile de energie.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2081 / 8458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...