![ZRP](/banners/zrvp_bigad03.gif)
Lensa investește 45.000 euro la Cluj-Napoca, în primul său magazin pentru brandul propriu Polarizen
23 Iulie 2019
BizLawyerPână la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.
Lensa, unul dintre cele mai cunoscute branduri de optică din România, se extinde și în afara Bucureștiului și deschide primul său showroom la Cluj-Napoca. Acesta este dedicat în exclusivitate brand-ului propriu, Polarizen, și a presupus o investiție inițială de 45.000 euro.
Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere. Acestea sunt create special pentru Lensa, în funcție de tendințele fiecărui sezon. Produsele au un preț mediu de vânzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați. Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.
Lensa a lansat brandul Polarizen în anul 2017, iar sub umbrela acestuia se regăsesc numeroase modele de ochelari de soare și rame pentru ochelari de vedere. Acestea sunt create special pentru Lensa, în funcție de tendințele fiecărui sezon. Produsele au un preț mediu de vânzare de 30 de euro, iar magazinul din Cluj-Napoca prezintă peste 450 de produse, expuse într-un spațiu de 87 metri pătrați. Până la finalul anului, antreprenorii din spatele brandului Lensa estimează vânzări de peste 100.000 euro pentru magazinul Polarizen.
“Clujul este orașul care aduce cei mai mulți clienți pentru Lensa, după București, astfel că deschiderea magazinului aici a fost un pas natural. Am mers pe această formulă de monobrand pentru că noi credem cu tărie în dezvoltarea acestui concept în România și suntem siguri că românii apreciază mixul dintre calitatea și design-ul produselor Polarizen. Showroom-ul din Cluj-Napoca este doar prima etapă, pentru că în următoarele 12 luni plănuim să deschidem showroom-uri și în Timișoara, Iași, Constanța și Brașov.”, spune Daniel Crăciun, CEO Lensa.
Pentru design-ul interior al magazinului, echipa de arhitecți a ales Japandi, unul dintre cele mai noi trenduri internaționale în domeniu, ce îmbină vibe-ul modern scandinav cu elementele chic ale stilului japonez. Magazinul din Cluj-Napoca își așteaptă primii vizitatori cu reduceri de până la 40%.
Brandul Lensa a fost creat de către Daniel Crăciun, în 2013, cu o investiție de 500 de euro, fiind centrat pe vânzarea lentilelor de contact colorate. În 2015 intră în business și Florin Niță, iar brandul se dezvoltă exponențial, ajungând în 2018 la o cifră de afaceri de peste 3,1 milioane de euro. Acum Lensa are cel mai mare showroom de optică din România (în București, cu peste 520 mp și 1.500 de modele expuse) și un magazin online ce aduce peste trei sferturi din vânzările anuale ale brandului.
Lensa este primul dealer autorizat Ray Ban din România, iar cele mai vândute branduri de ochelari sunt Polarizen, Polaroid, Ray Ban și Hawkers. În oferta retailer-ului se regăsesc totodată și mărci premium, precum Dior, Balenciaga, Givenchy, Balmain, Celine, Moschino sau Marc Jacobs.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 7651 / 8512 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
![](/banners/musatad01.gif)
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Cei mai buni avocaţi în domeniul mărcilor, remarcați de WTR 1000, ediția 2025 | Baciu Partners, Răzvan Dincă & Asociaţii și Ratza & Ratza sunt lideri pe segmentele analizate, o bună expunere pentru TZA, Mușat, Schoenherr, ZRVP și NNDKP. Cum arată elita profesioniștilor din domeniu și ce spun clienții despre aceștia
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Promovări la Voicu & Asociații | Roxana Neguțu devine Senior Partner, noi poziții ocupate în cadrul Firmei
Filip & Company asistă eMAG şi HeyBlu în achiziția a 100% din acțiunile Orange Money IFN SA. Echipa, coordonată de Alina Stancu Bîrsan (partener) și Rebecca Marina (counsel)
Academia Română, reprezentată de Popescu & Asociații, obține o victorie semnificativă într-un proiect complex de retrocedare | Echipa coordonată de Octavian POPESCU (Managing Partner), Andreea MIHALACHE (Partner) și Ana Maria BULEA-CIURARU (Associate) stabilește un precedent important în protejarea bunurilor de importanță națională
O nouă echipă de coordonare la Filip & Company | Cristina Filip și Alexandru Bîrsan, co-Managing Partners, au un mandat de 4 ani. Mai mulți parteneri devin manageri sau co-manageri ai departamentelor firmei
VIDEO | Dicționar de arbitraj: Intervenția instanței în arbitraj (Powered by ZRVP)
Mușat & Asociații promovează șapte avocați în ariile fuziuni și achiziții, litigii și arbitraj, drept bancar și financiar, piețe de capital și achiziții publice
RTPR, alături de Integral Capital Group la investiția în Embryos. Echipa de proiect, coordonată de Costin Tărăcilă (Managing Partner) și Marina Fechetă-Giurgică (Senior Associate)
CMS asistă grupul M Core cu privire la achiziția portofoliului de centre comerciale (Strip Malls) din România de la MAS Plc. Roxana Frățilă (partener) și Mircea Moraru (senior counsel), au coordonat avocații care au acoperit aspectele tranzacționale, iar Ana Radnev (partner) și Alina Tihan (senior counsel) au condus echipa de drept bancar
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...