ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

McDonald’s va investi 2 mil. E până la finalul anului pentru modernizarea și digitalizarea restaurantelor din țară

26 Octombrie 2021   |   BizLawyer

La nivel național, 59 de restaurante McDonald’s au deja integrat sistemul digital, iar fiecare restaurant nou este dotat cu sistemul digital pentru o experiență actuală, simplificată și în condiții de siguranță.

 
 
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s din România, va investi peste 2 milioane de euro până la finalul anului 2021, pentru  remodelarea și introducerea sistemului digital Experience of the Future în mai multe restaurante din țară. Anul acesta, compania a investit deja peste 1,2 milioane de euro în modernizarea și digitalizarea a trei restaurante din București și a altor două din Cluj-Napoca, urmând ca până la finalul anului încă trei restaurante să beneficieze de noul sistem digital. Investițiile sunt parte a strategiei de dezvoltare a companiei, pentru a le oferi clienților facilități inovatoare și acces la cele mai noi tehnologii.

„Digitalizarea pentru îmbunătăţirea experienţei clienților reprezintă una dintre prioritățile noastre de business, de aceea continuăm să aducem inovațiile digitale în cât mai multe dintre unitățile noastre. Astfel, facem pași importanți către simplitate, rapiditate și siguranță în procesele noastre, pentru ca cei care trec pragul restaurantelor McDonald’s să beneficieze de o experiență la superlativ. Până la finalul anului, peste 70% din rețeaua noastră va integra noul sistem digital”, a declarat Paul Drăgan, director general Premier Restaurants România.


Printre cele mai recent modernizate restaurante se numără restaurantele din Otopeni, Rahova și Băneasa Mall. Toate cele trei restaurante dispun de  kiosk-uri pentru comandă, cel mai modern sistem de pregătire a produselor și tehnologie pentru servirea clienților la mese, acolo unde restaurantul are mese proprii. De asemenea, unitățile McDonald’s din Otopeni și Rahova includ și spații speciale destinate comenzilor de livrare la domiciliu.

Sistemul digital Experience of the Future este inovația adusă de McDonald’s în restaurante, prin care procesul unei comenzi este mai simplu și mai rapid. Imediat după ce clientul face comanda prin intermediul kioskului, aceasta este înregistrată, trimisă la bucătărie și pregătită pe loc. Mai mult decât atât, kiosk-urile de comandă le oferă clienților posibilitatea de a-și alege produsele preferate din meniu, pe care le pot personaliza și achita în funcție de preferințe prin plata contactless, cu cardul bancar, sau cash, la casa de marcat. De asemenea, acestea permit scanarea rapidă și contactless a ofertelor din aplicația McDonald’s pentru mobil, precum și a codului QR prin care clienții pot acumula punctele de loialitate aferente fiecărei comenzi.

În plus, sistemul digital răspunde provocărilor sanitare generate de pandemia de COVID-19, astfel că interacțiunea dintre client și personal este limitată și sigură. De asemenea, toate restaurantele McDonald’s respectă toate măsurile de Siguranță+, respectiv angajații McDonald’s poartă mască de protecție și mănuși de unică folosință, întâmpină clienții oferindu-le soluții de igienizare pentru mâini, curăță, în permanență, toate suprafețele din restaurante, încurajează clienții să respecte indicațiile distanțării sociale și plata contactless cu cardul bancar.

La nivel național, 59 de restaurante McDonald’s au deja integrat sistemul digital, iar fiecare restaurant nou este dotat cu sistemul digital pentru o experiență actuală, simplificată și în condiții de siguranță.

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 3356 / 8455
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...