
Rottaprint: Producția de etichete autoadezive pentru produse dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut
26 Martie 2020
BizLawyerVolumul total al comenzilor înregistrate de companie s-a dublat
Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, producția de etichete pentru produsele dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul pandemiei provocate de noul coronavirus.
Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate și panificație au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă față de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianților.
Reprezentanții Rottaprint transmit că monitorizează cu atenție necesitățile de primă urgență din piață în această perioadă și livrează cu prioritate etichete pentru produse din categoria dezinfectanților. Totodată, compania menține o comunicare permanentă cu clienții și partenerii și depune toate eforturile necesare pentru a livra toate celelalte comenzi în timp util. Acest lucru este posibil și datorită procesului de optimizare al producției și a investițiilor făcute pe parcursul anului trecut în utilaje și echipamente, care acum sunt folosite la capacitate maximă.
Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate și panificație au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă față de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianților.
Reprezentanții Rottaprint transmit că monitorizează cu atenție necesitățile de primă urgență din piață în această perioadă și livrează cu prioritate etichete pentru produse din categoria dezinfectanților. Totodată, compania menține o comunicare permanentă cu clienții și partenerii și depune toate eforturile necesare pentru a livra toate celelalte comenzi în timp util. Acest lucru este posibil și datorită procesului de optimizare al producției și a investițiilor făcute pe parcursul anului trecut în utilaje și echipamente, care acum sunt folosite la capacitate maximă.
Pentru a își proteja angajații și a satisface cererea foarte mare din partea clienților în condiții optime și sigure, Rottaprint a introdus o serie de măsuri de igienă suplimentare și de siguranță împotriva răspândirii COVID-19, încă de la sfârșitul lunii februarie, înainte de a fi declarată pandemia, limitând accesul persoanelor străine în companie și implementând politici stricte de predare sau preluare a materiilor prime și a produselor. De asemenea, compania se află într-un proces permanent de comunicare și de susținere internă a beneficiilor respectării regulilor și bunelor practici de prevenție în rândul personalului pentru a putea evita din timp orice posibil risc. Astfel, pe lângă informările regulate, angajații au primit dezinfectante (inclusiv cei care lucrează de acasă), mânuși și măști faciale.
„Aplicăm cu foarte multă responsabilitate măsurile interne de siguranță și, chiar dacă acestea ne consumă mai mult timp pentru a le implementa, mulțumită sistemului nostru de organizare internă Kaizen, operațiunile companiei funcționează în parametrii normali și protejează fiecare membru al echipei Rottaprint. Observăm o creștere semnificativă a solicitărilor pentru anumite produse, în special pentru dezinfectanți și pentru cele alimentare, creștere previzbilă în contextul răspândirii noului coronavirus. Suntem foarte atenți la nevoile clienților în această perioadă și încercăm pe cât posibil să oferim prioritate produselor de maximă necesitate în piață în acest moment pentru a nu se crea dezechilibre și a putea face față cererii. În același timp, facem tot ceea ce este necesar pentru a livra în timp util toate celelalte comenzi, menținând în permanență o comunicare activă cu partenerii noștri”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
De cealaltă parte, potrivit reprezentanților companiei, în această perioadă, cererea pentru produsele promoționale, indiferent că erau adresate unor promoții legate de alimente sau de anumite evenimente, a scăzut substanțial.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 6908 / 8884 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
Cum reușește Băncilă, Diaconu și Asociații să transforme stagiile de practică într-o rampă reală spre avocatura de business: selecție riguroasă, mentorat „buddy” și oportunități concrete de carieră pentru studenții motivați | Miruna Coderie, Avocat: “Este o oportunitate reală de dezvoltare, care poate marca începutul unei cariere solide în domeniul juridic”
Filip & Company a asistat statul român prin Ministerul Finanțelor în contractarea unor plasamente private sub forma de împrumuturi în valoare de peste 2 miliarde de euro | Echipa, coordonată de Alexandra Manciulea (partener)
Clifford Chance a asistat UniCredit Bank și Garanti BBVA la semnarea acordului de până la 60 mil. € cu DRI, pentru finanțarea parcului fotovoltaic de 126 MW de la Văcărești | Echipa multijurisdicțională de avocați a fost coordonată de la București, cu Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Partener) în prim plan
CMS | Join Our Team: Tax Consultant - Tax Department
Drumul spre performanță: experiențe și lecții din anii de Drept | O discuție cu Stelian Vârvea, student care trece în al doilea an la Facultatea de Drept din Iași, despre provocările primului an de studiu și învățămintele ce pot fi transmise viitorilor ”boboci”: ” Dacă ești curios, motivat și vrei să înțelegi cum funcționează lumea, e un drum care te provoacă constant”
Filip & Company a asistat ING Bank și Raiffeisen Bank în acordarea unei finanțări de 70 milioane euro către grupul La Fântâna. Echipa a fost coordonată de Alexandra Manciulea (partener) și Rebecca Marina (counsel) | Tranzacția a fost complexă, multijurisdicțională și finalizată într-un termen scurt
Ce case de avocatură se bat pentru titlul de Law Firm of the Year în România la gala Benchmark Litigation Europe Awards 2025 | Sorina Olaru, Octavian Popescu, Dan Cristea și Cosmin Vasile, printre avocații aflați pe lista scurtă pentru titlul de titlul de Litigator of the Year. Emil Bivolaru (partener NNDKP), nominalizat și la categoria Central & Eastern Europe Litigator of the Year
Clifford Chance Badea a asistat UniCredit la finalizarea fuziunii cu Alpha Bank, care creează al treilea grup bancar după active pe piața locală | Daniel Badea (Managing Partner): „Expertiza vastă pe care o are Clifford Chance la nivel global, dublată de experiența echipei locale, stau la baza unui palmares reprezentativ de tranzacții cu impact în industria financiar-bancară din România”
Finanțele caută avocați pentru litigii arbitrale investiționale internaționale judecate potrivit regulilor de arbitraj UNCITRAL și ICSID | Acorduri-cadru de reprezentare juridică a României semnate, pentru 4 ani, cu cel mult 4 firme pentru fiecare lot
LegiTeam: Lawyer - Dispute Resolution and Employment | GNP Guia Naghi and Partners
ITR EMEA Tax Awards 2025 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații, CMS și Schoenherr concurează pentru titlul ”Firma anului în România în domeniul taxelor”. Popescu & Asociații are două nominalizări în jurisdicția locală și este, alături de NNDKP, pe lista scurtă pentru distincția ”Firma anului în dispute fiscale”. TZA, printre finaliste în competitia pentru ”Transfer Pricing Firm of the Year”
Bondoc & Asociații acordă asistență pentru 5 proiecte eoliene și solare în cadrul celei de-a doua licitații CfD din România | Echipa a fost coordonată de Cosmin Stăvaru (Partener), susținut de Raluca Catargiu (Senior Associate)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...