ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Rottaprint: Producția de etichete autoadezive pentru produse dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut

26 Martie 2020   |   BizLawyer

Volumul total al comenzilor înregistrate de companie s-a dublat

 
 
Potrivit Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România, producția de etichete pentru produsele dezinfectante a crescut de 4 ori față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul pandemiei provocate de noul coronavirus.

Din datele centralizate de companie, comenzile pentru anumite produse din industria alimentară precum preparate din carne, lactate și panificație au crescut semnificativ. În ansamblu, compania a înregistrat dublări ale volumului total de comenzi în această perioadă față de perioada similară din 2019, pe fondul cererii accelerate din partea comercianților.

Reprezentanții Rottaprint transmit că monitorizează cu atenție necesitățile de primă urgență din piață în această perioadă și livrează cu prioritate etichete pentru produse din categoria dezinfectanților. Totodată, compania menține o comunicare permanentă cu clienții și partenerii și depune toate eforturile necesare pentru a livra toate celelalte comenzi în timp util. Acest lucru este posibil și datorită procesului de optimizare al producției și a investițiilor făcute pe parcursul anului trecut în utilaje și echipamente, care acum sunt folosite la capacitate maximă.


Pentru a își proteja angajații și a satisface cererea foarte mare din partea clienților în condiții optime și sigure, Rottaprint a introdus o serie de măsuri de igienă suplimentare și  de siguranță împotriva răspândirii COVID-19, încă de la sfârșitul lunii februarie, înainte de a fi declarată pandemia, limitând accesul persoanelor străine în companie și implementând politici stricte de predare sau preluare a materiilor prime și a produselor. De asemenea, compania se află într-un proces permanent de comunicare și de susținere internă a beneficiilor respectării regulilor și bunelor practici de prevenție în rândul personalului pentru a putea evita din timp orice posibil risc. Astfel, pe lângă informările regulate, angajații au primit dezinfectante (inclusiv cei care lucrează de acasă), mânuși și măști faciale.

„Aplicăm cu foarte multă responsabilitate măsurile interne de siguranță și, chiar dacă acestea ne consumă mai mult timp pentru a le implementa, mulțumită sistemului nostru de organizare internă Kaizen, operațiunile companiei funcționează în parametrii normali și protejează fiecare membru al echipei Rottaprint. Observăm o creștere semnificativă a solicitărilor pentru anumite produse, în special pentru dezinfectanți și pentru cele alimentare, creștere previzbilă în contextul răspândirii noului coronavirus. Suntem foarte atenți la nevoile clienților în această perioadă și încercăm pe cât posibil să oferim prioritate produselor de maximă necesitate în piață în acest moment pentru a nu se crea dezechilibre și a putea face față cererii.  În același timp, facem tot ceea ce este necesar pentru a livra în timp util toate celelalte comenzi, menținând în permanență o comunicare activă cu partenerii noștri”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.  

De cealaltă parte, potrivit reprezentanților companiei, în această perioadă, cererea pentru produsele promoționale, indiferent că erau adresate unor promoții legate de alimente sau de anumite evenimente, a scăzut substanțial. 

 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 6215 / 8191
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Băiculescu & Asociații își consolidează echipa | Horațiu Pătrașcu, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție se alătură pe poziția de Counsel și va coordona practica de Contencios Administrativ și Fiscal
Cariere în Drept | Andrea Roxana Chihaia, printre cei mai buni zece absolvenți ai generației sale, acum stagiară, a intrat în profesie cu emoție și entuziasm. Ea spune că performanța nu se întreține singură, ci trebuie susținută. ”Trebuie să începem ca societate să credem în tineri, în potențialul lor și să le oferim oportunități pe măsură”
A nouăsprezecea ediție a Școlii de vară la NNDKP | Internship-ul include, pe lângă componenta practică, o serie de training-uri generale care facilitează integrarea în firmă și mai multe cursuri de specialitate. Ce trebuie să știe tinerii aflați la început de drum care vor să se alăture uneia dintre cele mai performante echipe de avocați și care sunt așteptările NNDKP legate de viitorii profesioniști care vor contribui la succesul firmei
RTPR și Schoenherr, alături de Romcim la achiziția Tehno World. Vânzătorul a lucrat cu avocații PNSA
CMS asistă INVL în finanțarea de 24 milioane EUR acordată de BERD și Eiffel pentru construcția unei centrale solare în România
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
RTPR a asistat Grupul Evryo la vânzarea portofoliului de energie regenerabilă către PPC Group. Echipa de avocați a fost coordonată de Roxana Ionescu (Partner) și Cezara Urzică (Senior Associate)
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
Promovări la Schoenherr & Asociații: Nora Olah devine local partner, alți trei avocați fac un pas înainte în carieră | Sebastian Guțiu (managing partner): ”Avocații promovați sunt specializați în domenii în care activitatea firmei s-a intensificat în ultimii ani. Fiecare dintre ei este un specialist confirmat în domeniul său de activitate”
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
Ana-Maria Baciu este singurul avocat din România nominalizat pentru premiul ‘Regulatory Lawyer or In-House Counsel of the Year’ acordat în cadrul Global Regulatory Awards 2024
NNDKP a asistat AAylex One în legătură cu o finanțare de 20 de milioane de euro acordată de CEC Bank și Alpha Bank Romania | Valentin Voinescu (Partener) și Cătălina Dan (Asociat Senior), în prim plan
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...