TAROM a început implementarea măsurii privind restructurarea personalului
31 Iulie 2021 Agerpres
Măsura de restructurare a personalului face parte dintr-un plan complex de măsuri definite cu scopul de a redresa compania. Acest plan a fost notificat, pe 28 mai 2021, către Comisia Europeană în vederea obţinerii unui ajutor de stat pentru restructurare.
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române TAROM desfăşoară, începând de vineri, etapa fazei de implementare a măsurii de restructurare a personalului, acţiune care a fost demarată în luna februarie a acestui an şi care reprezintă o componentă esenţială a planului de redresare a companiei.
Conform unui comunicat remis AGERPRES, în cadrul măsurii de restructurare a personalului a fost elaborată şi aprobată o nouă organigramă care corespunde volumului de activitate curent şi estimat pentru anii următori, fiind concepută pentru a reduce costurile şi a asigura o distribuire eficientă a activităţilor la nivelul companiei. Această măsură afectează un număr de 241 de posturi din structura curentă.
"Astfel, este necesară iniţierea măsurii privind concedierea colectivă, cu respectarea procedurilor legale, în perioada imediat următoare fiind planificate consultări cu partenerii sociali. Angajaţii vizaţi de concedierea colectivă vor fi departajaţi pe baza unor criterii transparente, echitabile, comunicate tuturor celor implicaţi, evaluările
acestora fiind organizate cu furnizori externi. În egală măsură, TAROM va derula toate demersurile prevăzute de reglementările în vigoare pentru a minimiza impactul programului de concediere colectivă, urmând a fi demarat un nou program de plecări voluntare. De asemenea, pentru ocuparea posturilor vacante disponibile vor avea loc concursuri interne, care vor fi anunţate tuturor celor interesaţi, conform procedurilor aplicabile", se menţionează în comunicat.
Măsura de restructurare a personalului face parte dintr-un plan complex de măsuri definite cu scopul de a redresa compania. Acest plan a fost notificat, pe 28 mai 2021, către Comisia Europeană în vederea obţinerii unui ajutor de stat pentru restructurare.
"Competiţia comercială acerbă în domeniul aviatic ne impune menţinerea unui standard ridicat al siguranţei şi serviciilor pe care le oferim pasagerilor. În acest sens, TAROM le mulţumeşte tuturor angajaţilor săi, apreciind profesionalismul şi dăruirea de care aceştia au dat dovadă, mai ales în ultima perioadă, o perioada care s-a dovedit a fi extrem de dificila pentru întreaga industrie aviatică globală", precizează reprezentanţii companiei.
Conform unui comunicat remis AGERPRES, în cadrul măsurii de restructurare a personalului a fost elaborată şi aprobată o nouă organigramă care corespunde volumului de activitate curent şi estimat pentru anii următori, fiind concepută pentru a reduce costurile şi a asigura o distribuire eficientă a activităţilor la nivelul companiei. Această măsură afectează un număr de 241 de posturi din structura curentă.
"Astfel, este necesară iniţierea măsurii privind concedierea colectivă, cu respectarea procedurilor legale, în perioada imediat următoare fiind planificate consultări cu partenerii sociali. Angajaţii vizaţi de concedierea colectivă vor fi departajaţi pe baza unor criterii transparente, echitabile, comunicate tuturor celor implicaţi, evaluările
acestora fiind organizate cu furnizori externi. În egală măsură, TAROM va derula toate demersurile prevăzute de reglementările în vigoare pentru a minimiza impactul programului de concediere colectivă, urmând a fi demarat un nou program de plecări voluntare. De asemenea, pentru ocuparea posturilor vacante disponibile vor avea loc concursuri interne, care vor fi anunţate tuturor celor interesaţi, conform procedurilor aplicabile", se menţionează în comunicat.
Măsura de restructurare a personalului face parte dintr-un plan complex de măsuri definite cu scopul de a redresa compania. Acest plan a fost notificat, pe 28 mai 2021, către Comisia Europeană în vederea obţinerii unui ajutor de stat pentru restructurare.
"Competiţia comercială acerbă în domeniul aviatic ne impune menţinerea unui standard ridicat al siguranţei şi serviciilor pe care le oferim pasagerilor. În acest sens, TAROM le mulţumeşte tuturor angajaţilor săi, apreciind profesionalismul şi dăruirea de care aceştia au dat dovadă, mai ales în ultima perioadă, o perioada care s-a dovedit a fi extrem de dificila pentru întreaga industrie aviatică globală", precizează reprezentanţii companiei.
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
| Articol 4436 / 9066 | Următorul articol |
| Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Victorie Mușat & Asociații pentru o companie membră a Grupului TIU: fapte de concurență neloială săvârșite ocult, sancționate de instanță | Hotărârea setează un reper jurisprudențial în materia concurenței neloiale
Bondoc & Asociații a asistat ENGIE în achiziția unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene din România. De cealaltă parte, Schoenherr a stat alături de Greenvolt Power pe tot parcursul tranzacției, care a implicat o structură contractuală complexă și multiple considerente de reglementare. Echipele, coordonate de Monica Iancu și Monica Cojocaru
Cea mai mare fuziune din istoria avocaturii de business: Hogan Lovells și Cadwalader, Wickersham & Taft au anunțat intenția de a se combina într-o singură firmă
Apreciată constant de ghidurile juridice internaționale pentru mandatele sofisticate, practica de Capital Markets a CMS România a devenit, prin consistență și profunzime, unul dintre pilonii reputației firmei pe piața locală și un reper important în rețeaua sa regională | De vorbă cu Cristina Reichmann (Partener) despre disciplina pregătirii pentru bursă, finețea aplicării regulilor de piață și forța unei echipe care lucrează articulat, cu roluri clare și obiective aliniate
PNSA a asistat Grupul Société Générale în finalizarea vânzării BRD Pensii. Echipa, coordonată de Silviu Stoica (Avocat Asociat) și Florian Nițu (Avocat Asociat Coordonator)
NNDKP, parte din echipa juridică internațională care a asistat Metinvest în achiziția ArcelorMittal Iași
Mușat & Asociații obține o nouă victorie definitivă pentru NUROL într-un proiect strategic de infrastructură rutieră
Record de promovări la Țuca Zbârcea & Asociații: trei noi parteneri și alte 16 numiri interne | Florentin Țuca, Managing Partner: ”Această serie de promovări, una dintre cele mai extinse din istoria noastră, coincide cu aniversarea a 20 de ani de la fondarea firmei, un moment ce reconfirmă valoarea, profesionalismul și dăruirea întregii noastre echipe”
Filip & Company a organizat în parteneriat cu Asociația Studenților în Drept cea de-a zecea ediție a Concursului de negocieri simulate „Teodora Tudose”
MAXIM ̸ Asociații asistă EMSIL TECHTRANS în tranzacția imobiliară încheiată cu METSO pentru o proprietate industrială din Oradea
Mitel & Asociații dezvoltă o practică de litigii construită în jurul unui nucleu de avocați cu mare experiență, capabilă să ducă la capăt mandate complexe cu impact financiar și reputațional major, într-o piață în care disputele devin tot mai tehnice și mai dure | De vorbă cu Magda Dima (Partener) despre cum se construiește strategia, se evaluează riscurile și se formează generația nouă de litigatori
Echipa de Concurență a RTPR îmbină experiența cu precizia operațională, într-o formulă remarcată în Legal 500 și Chambers | De vorbă cu partenerii Valentin Berea și Roxana Ionescu despre modul de lucru care privilegiază consistența și rigoarea, cu rezultate ce confirmă profesionalismul și anvergura practicii
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...









RSS





