Webhelp România vrea să preia o companie ce-i va completa paleta de servicii. În 2019, cifra de afaceri locală va crește cu 10 mil. €
28 Ianuarie 2019
T. S.Astfel, după un 2018 în care a confirmat tendinţa generală de creştere a grupului, cu o majorare a cifrei de afaceri locale cu 2 milioane de euro, Webhelp România îşi va extinde operaţiunile în 2019.
Webhelp România are ca obiectiv pentru 2019 majorarea cifrei de afaceri locale cu 10 milioane de euro, după ce, în 2018, aceasta a crescut cu 2 milioane euro, conform unui comunicat remis spre publicare.
"Dacă ar trebui să descriu 2018 într-un singur cuvânt, acela ar fi, cu siguranţă, spectaculos. Abordarea unui nou model de business ne-a permis să extindem portofoliul de clienţi locali cu 10% şi să susţinem eficientizarea activităţii a doi dintre clienţii noştri istorici prin abordarea serviciului client dintr-o perspectivă 100% digitală. Achiziţiile şi fuziunile realizate de către grupul internaţional în ultimele 12 luni ne permit acum să repoziţionăm România pe harta operaţiunilor Webhelp", a declarat Raluca Leonte, CEO Webhelp România.
"Dacă ar trebui să descriu 2018 într-un singur cuvânt, acela ar fi, cu siguranţă, spectaculos. Abordarea unui nou model de business ne-a permis să extindem portofoliul de clienţi locali cu 10% şi să susţinem eficientizarea activităţii a doi dintre clienţii noştri istorici prin abordarea serviciului client dintr-o perspectivă 100% digitală. Achiziţiile şi fuziunile realizate de către grupul internaţional în ultimele 12 luni ne permit acum să repoziţionăm România pe harta operaţiunilor Webhelp", a declarat Raluca Leonte, CEO Webhelp România.
Astfel, după un 2018 în care a confirmat tendinţa generală de creştere a grupului, cu o majorare a cifrei de afaceri locale cu 2 milioane de euro, Webhelp România îşi va extinde operaţiunile în 2019.
Dacă în anii anteriori cifra de afaceri a filialei locale era realizată exclusiv pe fondul unei dezvoltări organice, în 2019, Webhelp România se va concentra şi pe achiziţia unei companii ce va completa paleta de servicii oferite în acest moment. Odată cu creşterea numărului de angajaţi cu circa 500 de persoane, se estimează şi majorarea cifrei de afaceri cu 10 milioane euro, de cinci ori mai mult faţă de anul anterior.
"Urmărim să ne acompaniem clienţii printr-o ofertă 360, care poate servi toate departamentele, de la marketing şi financiar, la customer service etc. În parteneriatul cu noi, clienţii se pot concentra pe dezvoltarea activitătii lor principale, în timp ce, împreună, creăm oportunităţi pentru comunităţile în care ne desfăşurăm activitatea", a adăugat Raluca Leonte.
În portofoliul filialei româneşti vor fi păstrate serviciile complexe, cu valoare adăugată mare, digitale şi multilingve, precum Market Data Research şi Invoice & Credit Control, iar activităţile pur tranzacţionale sunt transferate, treptat, către destinaţiile low-cost din grup. Astfel, activitatea de 100 FTEs lansată pentru cea mai mare companie aeriană low-cost din lume, la Iaşi, contribuie la consolidarea centrului din Moldova.
Printre principalele provocări pentru 2019 se numără cele legate de mediul economic şi legislativ.
"Modificările realizate anul trecut în legislaţia fiscală au influenţat puternic percepţia investitorilor privind evoluţia economică a României de anul acesta. Dacă la acestea adăugăm o rată ridicată a fluctuaţiei de personal într-un domeniu cum este cel în care activăm, este evident că modelele de business vor suferi modificări importante, astfel încât să poată susţine o creştere a cifrei de afaceri, fără a depinde direct de numărul de resurse umane, prin orientarea către servicii cu valoare adăugată mare", a spus Raluca Leonte.
Webhelp România are 2.000 de angajaţi şi este prezentă în patru oraşe (Bucureşti, Ploieşti, Galaţi şi Iaşi) şi are o puternică bază de selecţie pentru tinerele talente, cu reprezentanţi în majoritatea structurilor de management din cele 35 de ţări ale grupului. Portofoliul de clienţi ai filialei locale numără nu mai puţin de 31 de nume, precum: Samsung, Sephora, Bouygues Telecom, Orange, Vodafone, NN şi Eurostar.
Webhelp este cel mai mare furnizor de servicii BPO (Business Process Outsourcing) la nivel european şi deţine 140 centre de operaţiuni, în 35 de ţări, şi peste 50.000 de angajaţi.
Compania a inaugurat, anul trecut, 11 noi centre de operaţiuni şi a fuzionat şi achiziţionat şase noi companii (IQ-to-Link, Runway, OEE, Technofix, Meddomed & Meded, Sellbytel).
Grupul Webhelp furnizează, la nivel global, servicii dedicate relaţiilor cu clienţii pentru peste 600 de companii, lideri în domenii de activitate precum telecom, retail, călătorii, modă, auto, logistică sau comerţ electronic. Amazon, Easy Jet, Bouygues Telecom, Vodafone sau Marc Jacobs sunt doar câţiva dintre clienţii grupului.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 8371 / 8458 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...