World of Hand Tools închiziază spații logistice și de birouri în P3 Bucharest A1. Tranzacția a fost intermediată de JLL România
10 Decembrie 2020
BizLawyerTranzacția presupune 5.850 de metri pătrați de spații logistice și spații de birouri.
P3 Logistic Parks (“P3”) extinde comunitatea P3 Bucharest A1 prin semnarea unui nou contract de închiriere cu World of Hand Tools, parte a holdingului internațional ToolsWorld. Tranzacția presupune 5.850 de metri pătrați de spații logistice și spații de birouri și fost intermediată de JLL România.
Sînziana Pardhan, managing director P3 în România, spune: „În ultimii doi ani un număr de 12 clienți noi s-au alăturat parcului nostru logistic și suntem încântați să extindem comunitatea P3 cu încă un partener puternic precum World of Hand Tools. Le mulțumim că au ales P3 Bucharest A1 ca centru principal pentru operațiunilor lor de distribuție din România. Segmentul de scule și unelte a crescut mult în ultima perioadă, având ca bază apetitului românilor pentru activitățile de tip DIY. Mai mult, anul acesta, când o lume întreagă a facut saltul de la munca de birou către telemuncă, accentul a fost pus pe transformarea locuințelor, grădinilor sau a teraselor în spații care să acomodeze atât din punct de vedere funcțional cât și estetic noul mod de lucru și de viața din această perioadă. Mulțumim, de asemenea, echipei JLL care ne-a fost alături și a finalizat cu succes această tranzacție.”
Sînziana Pardhan, managing director P3 în România, spune: „În ultimii doi ani un număr de 12 clienți noi s-au alăturat parcului nostru logistic și suntem încântați să extindem comunitatea P3 cu încă un partener puternic precum World of Hand Tools. Le mulțumim că au ales P3 Bucharest A1 ca centru principal pentru operațiunilor lor de distribuție din România. Segmentul de scule și unelte a crescut mult în ultima perioadă, având ca bază apetitului românilor pentru activitățile de tip DIY. Mai mult, anul acesta, când o lume întreagă a facut saltul de la munca de birou către telemuncă, accentul a fost pus pe transformarea locuințelor, grădinilor sau a teraselor în spații care să acomodeze atât din punct de vedere funcțional cât și estetic noul mod de lucru și de viața din această perioadă. Mulțumim, de asemenea, echipei JLL care ne-a fost alături și a finalizat cu succes această tranzacție.”
Octavian Siman, managing director World of Hand Tools, declară: „Acum patru ani, în 2016, grupul World of Hand Tools S.R.L. semna primele contracte cu marile lanțuri de retail prezente pe piața din România. Un an mai târziu, în 2017, deschideam primul birou de vânzări aici. Astăzi, la aproximativ patru ani de la primul contact cu piața locală, produsele noastre pot fi găsite în 1500 locații din țară. Ne-am dezvoltat foarte mult la nivel național pe cele trei canale de vânzări IKA, Casic retail și, desigur, cel de vânzări online, în ultimii doi ani. Decizia de a pune bazele unui nou centru de distribuție în România este pasul firesc pentru consolidarea poziției noastre în regiune, iar amplasamentul privilegiat, calitatea spațiilor și facilitățile pe care P3 Bucharest A1 le oferă, nu fac decât să reconfirme că am făcut alegerea corectă.”
Ionuț Grigoraș, consultant Industrial Department JLL Romania, adaugă: ”Această tranzacție este rodul muncii în echipă cu World of Hand Tools, pentru a identifica cea mai bună soluție pentru dezvoltarea afacerii în România. Încrederea pe care clientul nostru ne-a acordat-o în acest proces vine ca urmare a unei bune colaborări pe care am avut-o în ultimii 4 ani. Ne bucurăm să contribuim încă o dată la performanța foarte bună pe care piața logistică și industrială din România a înregistrat-o în acest an. Evoluția pieței are la bază pe de o parte nevoia de spații suplimentare a chiriașilor și pe de altă parte preocuparea acestora de a se muta în spații moderne și construite la cele mai înalte standarde așa cum este proiectul P3 Bucharest A1”.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 5159 / 8447 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...