P3 Logistic Parks a încheiat tranzacții pentru aproximativ 113.500 m2 în 2021
19 Ianuarie 2022
BizLawyerDin totalul tranzacțiilor încheiate de companie în 2021, peste 80% (>91.000 m2) sunt contracte de închiriere pe termen lung, restul fiind contracte noi sau prelungiri pe termen scurt.
P3 Logistic Parks (P3) anunță bilanțul activității de leasing pentru anul 2021, în România. Pe baza cererii generate de evoluția organică pozitivă a sectoarelor de retail, transport și logistică, dar și datorită facilităților multiple disponible în cadrul P3 Bucharest A1, dezvoltatorul a încheiat anul trecut tranzacții pentru aproximativ 113.500 de metri pătrați de spații logistice și de birouri.
Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: „Ultimele 12 luni s-au arătat efervescente atât pentru noi ca și companie, cât și pentru sectorul nostru de activitate. Rezultate activității de leasing pentru 2021 arată foarte bine, chiar peste estimările inițiale. Totodată, continuăm să vedem o intensificare a cererii și a dinamicii închirierilor, mai ales la KM 13, A1. Aceste rezultate sunt generate, în principal, de creșterea puternică înregistrată de industriile de retail și logistică, precum și de dezvoltarea de noi centre regionale care vin să deservească nu doar România, ci și alte țări din regiune. În acest context, suntem optimiști cu privire la evoluția business-ului pe plan local în 2022. Și perspectivele de dezvoltare pe termen lung se arată promițătoare, în special dacă discutăm despre cei aproximativ 100.000 de metri pătrați disponibili pentru extinderea viitoare a P3 Bucharest A1.”
Sînziana Pardhan, Managing Director P3 în România, spune: „Ultimele 12 luni s-au arătat efervescente atât pentru noi ca și companie, cât și pentru sectorul nostru de activitate. Rezultate activității de leasing pentru 2021 arată foarte bine, chiar peste estimările inițiale. Totodată, continuăm să vedem o intensificare a cererii și a dinamicii închirierilor, mai ales la KM 13, A1. Aceste rezultate sunt generate, în principal, de creșterea puternică înregistrată de industriile de retail și logistică, precum și de dezvoltarea de noi centre regionale care vin să deservească nu doar România, ci și alte țări din regiune. În acest context, suntem optimiști cu privire la evoluția business-ului pe plan local în 2022. Și perspectivele de dezvoltare pe termen lung se arată promițătoare, în special dacă discutăm despre cei aproximativ 100.000 de metri pătrați disponibili pentru extinderea viitoare a P3 Bucharest A1.”
Din totalul tranzacțiilor încheiate de companie în 2021, peste 80% (>91.000 m2) sunt contracte de închiriere pe termen lung, restul fiind contracte noi sau prelungiri pe termen scurt. Mare parte din activitatea de închiriere a fost generată de cereri de la chiriașii existenți, care fie și-au prelungit pe termen lung contractele (32.400 m2), fie au ales să își extindă suprafața depozitelor existente (32.200). Aceste rezultate confirmă locația premium a parcului, precum și serviciile de înaltă clasă oferite de dezvoltator. Pe parcursul anului trecut, P3 Bucharest A1 a primit în comunitatea sa locală patru noi chiriași care ocupă împreună o suprafață consolidată de aproximativ 23.000 de metri pătrați și a devenit principalul hub de distribuție al retailerului internațional Número Uno pentru regiunea Europei Centrale și Est, bucurându-se, totodată, de o rată de retenție a clienților de 100%. Mai mult, în luna decembrie, dezvoltatorul a primit standardul Very Good BREEAM-In-Use pentru toate clădirile logistice existente în cadrul P3 Bucharest A1, atingându-și astfel obiectivele de sustenabilitate pentru România.
P3 este conștientă că întreaga lume se confruntă cu o urgență climatică. În acest sens, compania continuă să caute în mod activ modalități de a reduce impactul generat asupra mediului și consumul de energie, rămânând, în același timp, aproape de nevoile chiriașilor săi. Adițional certificării BREEAM In-Use, dezvoltatorul își propune să implementeze o serie de măsuri care vizează eficiența energetică, aliniindu-se astfel obiectivelor globale de a atinge neutralitatea din punct de vedere al amprentei de carbon. Pe plan local, din punct de vedere al sustenabilității, P3 a instalat de curând cea de a treia stație de încarcare pentru vehicule electrice, pretabilă atât pentru alimentarea mașinilor de putere mai mare, cât și pentru van-uri, și are în plan continuarea proiectului de înverzire a parcului, început în 2021. Pe viitor, dezvoltatorul prevede și instalarea de panouri solare pentru prepararea apei calde. În ceea ce privește planurile de business pe termen lung, compania continuă să caute noi oportunități pentru dezvoltarea de viitoare proiecte industriale moderne.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 2916 / 8447 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...