Universitatea din Bucureşti propune candidaţilor cinci noi programe de licenţă şi master la admiterea de toamnă
09 Septembrie 2021
AgerpresPotrivit sursei citate, două dintre specializările nou acreditate propun viitorilor studenţi şi masteranzi cursuri în limbile engleză şi germană.
Universitatea din Bucureşti propune candidaţilor cinci noi programe de licenţă şi master pentru admiterea de toamnă, care are loc în perioada 1-20 septembrie 2021, informează un comunicat de presă al instituţiei de învăţământ superior.
Potrivit sursei citate, două dintre specializările nou acreditate propun viitorilor studenţi şi masteranzi cursuri în limbile engleză şi germană.
Cele cinci programe de licenţă şi masterat se desfăşoară în cadrul facultăţilor de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei (licenţă - Ştiinţe cognitive, în limba engleză), Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării (master - Modă, publicitate, consum), Administraţie şi Afaceri (licenţă - Administrarea afacerilor, la Focşani), Drept (master - Drept economic european, în limba germană) şi Teologie Ortodoxă "Justinian Patriarhul" (master - Spiritualitate creştină şi viaţă sănătoasă).
Astfel, Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei a Universităţii din Bucureşti scoate la concurs, pentru anul universitar 2021-2022, un număr de 60 de locuri pentru noua specializare Ştiinţe cognitive, ale cărei cursuri şi seminare vor fi susţinute în limba engleză. Programul propune viitorilor săi studenţi cursuri din domenii academice tradiţionale precum psihologie, ştiinţe cognitive, lingvistică, filosofie şi neuroştiinţe.
Admiterea pentru unul dintre cele 60 de locuri - dintre care 5 la buget - se realizează online în perioada 9-16 septembrie 2021 pe baza unui dosar şi a unui eseu motivaţional redactat în limba engleză.
Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării a Universităţii din Bucureşti propune candidaţilor, prin noul program masteral Modă, publicitate, consum o direcţie multidisciplinară, cercetarea modei şi a fenomenului impus de aceasta presupunând multiple abordări, atât sociologice, istorice, artistice, cât şi comunicaţionale. Noul program va aduce în faţa masteranzilor cadre didactice de la trei facultăţi ale UB - Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, Facultatea de Istorie şi Facultatea de Administraţie şi Afaceri.
"Admiterea pentru cele 14 locuri bugetate şi pentru cele 36 de locuri cu taxă se realizează online, pe platforma disponibilă aici, în perioada 1-12 septembrie 2021, şi constă într-o probă scrisă (eseu motivaţional) şi o probă orală (prezentarea eseului motivaţional)", se arată în comunicat.
De asemenea, Facultatea de Administraţie şi Afaceri a Universităţii din Bucureşti scoate la concurs, pentru anul universitar 2021-2022, la Focşani, un număr de 75 de locuri pentru noua specializare, Administrarea Afacerilor. "Programul urmăreşte să creeze viitori specialişti cu multiple competenţe în domeniul afacerilor mici şi mijlocii, care să contribuie la crearea unui nou statut al omului de afaceri, în general, şi al antreprenorului, în special, ca principali actori ai sistemului economic concurenţial", afirmă sursa citată.
Şi Facultatea de Drept a Universităţii din Bucureşti organizează, începând cu anul 2021-2022, programul de master internaţionalizat Drept economic european, în limba germană. Programul se va desfăşura în colaborare cu Facultatea de Drept a Universităţii din Wurzburg şi va reuni cadre didactice prestigioase ale universităţii partenere, ale Facultăţii de Drept a Universităţii din Bucureşti, dar şi ale altor universităţi din România şi Germania.
În acest an universitar, admiterea pentru cele 50 de locuri scoase la concurs - dintre care 5 la buget - va fi organizată sub forma unei probe de competenţă lingvistică (examen oral în limba germană) ce va fi notată cu admis/respins, urmată de un concurs de dosare.
Totodată, Facultatea de Teologie Ortodoxă "Justinian Patriarhul" a Universităţii din Bucureşti propune candidaţilor pentru sesiunea de admitere septembrie 2021 noul program de master Spiritualitate creştină şi viaţă sănătoasă, care are în vedere formarea de specialişti interesaţi de dialogul dintre medicină şi spiritualitatea creştină. "Programul întăreşte colaborarea academică dintre Universitatea din Bucureşti şi Universitatea de Medicină şi Farmacie "Carol Davila" din Bucureşti, astfel că o parte dintre cursurile programului masteral vor fi susţinute de cadre didactice de la UMF", mai susţine aceeaşi sursă.
Înscrierile au loc în perioada 1-12 septembrie 2021, urmând ca examenul (sub formă de interviu) să se desfăşoare în data de 15 septembrie 2021.
UB aminteşte că cele mai multe dintre facultăţile Universităţii din Bucureşti oferă viitorilor studenţi, masteranzi şi doctoranzi un proces online de înscriere şi admitere, precum şi posibilitatea de achitare online a taxei de înscriere pe platforma www.po.unibuc.ro.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 56 / 144 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Băiculescu & Asociații continuă extinderea. Alți doi avocați se alătură firmei, întărind departamentele de Drept Penal și Litigii | Vasile Băiculescu (Managing Partner): ”Fundația unei societăți de avocatură este formată din echipe solide, orientate spre soluții și dedicare pentru client. Continuăm să creștem pentru a oferi un serviciu de calitate”
Insolvență ̸ Restructurare | În spatele scenei, alături de echipa NNDKP, într-o discuție cu trei dintre coordonatorii acestui segment de practică ce a generat venituri de cca. 11 % din total, anul trecut. Debt-recovery rămâne în continuare o parte importantă din activitatea echipei. Focusul tinde să migreze spre procedurile de pre-insolvență, iar componenta de turnaround și restructurare crește în mod constant. Numărul procedurilor de insolvență va crește cu 10-12% în următorii doi ani, estimează avocații
Bondoc și Asociații obține o clarificare importantă la ÎCCJ cu privire la stabilirea competenței pentru soluționarea litigiilor în legătură cu încheierea contractelor finanțate din fonduri alocate prin PNRR, de către beneficiari privați care nu au obligația aplicării procedurilor de achiziție publică
Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistență juridică în legătură cu obținerea unei facilități de credit în valoare de 29,5 mil. € de către o societate parte a Weerts Group
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...