
Echipa Adobe România are ziua de 15 mai liberă. Sprijinul financiar alocat pentru confortul angajaților a ajuns la 500 $ pe angajat
15 Mai 2020
BizLawyerÎn plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.
![]() |
Cris Radu, Site Leader Adobe România si VP of Engineering Digital Experience |
Cei peste 700 angajați ai Adobe România, cel mai mare centru de dezvoltare și cercetare al Adobe în Europa, au primit ziua de 15 mai liberă din partea companiei.
Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii în semn de mulțumire pentru dedicare și efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă dificilă.
Sprijin financiar și non-financiar extins pentru perioada de work from home
Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250$/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană.
Ziua Internațională a Familiei, sărbătorită pe 15 mai, a fost declarată zi liberă la nivelul întregii companii în semn de mulțumire pentru dedicare și efortul colectiv de a menține performanța la cel mai înalt nivel în produsele dezvoltate în această perioadă dificilă.
Sprijin financiar și non-financiar extins pentru perioada de work from home
Echipa Adobe România, implicată majoritar în cercetare și dezvoltare software pentru produse Adobe cu impact global, lucrează de acasă de la începutul lunii martie, pentru a reduce expunerea angajaților la riscul îmbolnăvirii cu coronavirus. După ce la anunțarea măsurii de work from home toți angajații au primit un fond de 250$/persoană pentru echipamente office pentru acasă, recent fondul fiecărui angajat a fost extins cu încă 250$/persoană.
Sprijinul financiar alocat fiecărui angajat a ajuns astfel la 500 $/persoană, suma putând fi utilizată de angajați pentru orice echipamente sau produse care să le asigure confort în biroul de acasă.
În plus, grija față de angajați se extinde și către arii dincolo de confortul fizic, către echilibrul emoțional. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, iar în cadrul acestui program pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar.
În continuare, principala noastră preocupare este să asigurăm confort și well-being pentru angajații Adobe România. Colegii au dovedit din nou că, puși într-o situație excepțională, se pot adapta, susține și motiva astfel încât să funcționeze în continuare ca o echipă motivată și să performeze în dezvoltarea produselor și serviciilor Adobe globale –declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și VP of Engineering Digital Experience.
În cazul în care vor exista colegi sau membri ai famiilor lor afectați în mod direct de COVID-19, angajații Adobe pot primi 20 de zile suplimentare de concediu plătit.
Dezvoltarea continuă, de acasă
În ultimele două luni, Adobe România a continuat recrutările, iar echipa din București s-a extins cu 25 colegi.
Măsura de a lucra de acasă continuă lunile următoare pentru toți angajații din România, pentru protecția lor și limitarea riscurilor de îmbolnăvire. Întâlnirile zilnice ale echipelor se desfășoară după programul normal, iar performanța angajaților se menține la un nivel foarte înalt, astfel că activitatea companiei se desfășoară fără impedimente.
Urmărim cu mare interes evoluția situației la nivel local, dar și deciziile autorităților. Continuăm lucrul de acasă iar momentan biroul rămâne închis, urmând să evaluăm riscurile și beneficiile revenirii pe măsură ce situația locală și globală se schimbă. Echipa lucrează foarte bine de acasă, asigurăm tot suportul companiei în acest scop, deci nu este necesar să asumăm riscuri ce pot fi eliminate – explică Cris Radu.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 20 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
LegiTeam: CMS CAMERON MCKENNA NABARRO OLSWANG LLP SCP is looking for: Associate | Corporate and M&A Practice Group (2-4 years definitive ̸ qualified lawyer)
LegiTeam: WH Simion & Partners is looking for a Senior Associate
Cum se modelează o carieră în Drept cu programul Erasmus | Povestea Raisei Manolescu, studentă în ultimul an la Iași, dar și o comparație între două sisteme: ”Dacă la noi accentul este pe memorarea multor informații, la universitatea din Coimbra accentul cădea pe un dialog autentic între student și profesor, pe spiritul critic, pe utilizarea unor concepte juridice în situații practice. Am simțit că atitudinea non-formală a profesorilor de la seminare a dus la crearea unui mediu academic mai dinamic”
Filip & Company asistă Adrem în vânzarea a 20% din acțiuni către ROCA Investments. Monica Stătescu (partener): ”Această tranzacție este un exemplu de colaborare strategică între antreprenori români”
Kinstellar și-a relocat birourile în Globalworth Tower, pe fondul extinderii echipei. Cushman & Wakefield Echinox a asistat firma de avocați în acest proiect și în vânzarea fostului sediu din centrul Capitalei
Chambers Global 2025 | RTPR rămâne singura firmă de avocați listată pe prima poziție în ambele arii de practică analizate: Corporate ̸ M&A și Banking & Finance. Filip & Company și Schoenherr sunt în prima bandă în Corporate ̸ M&A. Firmele care au cei mai mulți avocați evidențiați sunt RTPR (9), Filip & Company (7), CMS (5) și Clifford Chance Badea (5)
Cum văd coordonatorii departamentelor juridice din companiile mari industriile în care activează și provocările anului 2025 | Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director Bergenbier SA: ”Echipele noastre colaborează strâns pentru a preveni riscurile ce vin cu toate schimbările legislative. Vom continua acțiunile de conformare la modificările legislative și pe cele de prevenție. Menținem focusul pe strategia de sustenabilitate și continuăm să investim în dezvoltarea echipei”
Înalta Curte de Casație a decis în premieră restituirea TVA aferentă taxei clawback | Victoria obținută de avocații Băncilă, Diaconu și Asociații împreună cu EY România pentru un jucător de top din industria farmaceutică va avea implicații pentru toată industria farmaceutică
Trei ofertanți intră în a doua rundă a vânzării Amethyst Healthcare, lanț paneuropean de radioterapie cu șase clinici în România. Goldman Sachs supraveghează tranzacția
Stratulat Albulescu o recrutează pe Andreea Șerban de la Reff & Asociații, pe poziția de Partener
Practica de protecție a datelor este o componentă strategică a firmei Wolf Theiss, existând o cerere crescătoare în acest domeniu. Viitorul acestei arii este unul promițător, având în vedere majorarea volumului de date prelucrate și evoluțiile tehnologice rapide, spun avocații | Flavius Florea - Counsel: „Un aspect cheie este legat de avansul tehnologic, cum ar fi utilizarea tot mai frecventă a inteligenței artificiale și provocările aferente respectării principiilor GDPR”
Noi promovări în echipa RTPR | Andreea Nedeloiu devine Counsel, alți cinci avocați au terminat stagiatura și vin pe poziția de Associate
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...