
Adobe România crește durata concediului anual la 25 de zile pentru toți angajații
15 Mai 2023
BizLawyerAsistență financiară pentru adopția unui copil, buget pentru activități sportive, contribuții la plata pensiei pilonul 3, asigurare privată de sănătate, inclusiv dentară, atât pentru angajații Adobe, cât și pentru familiile acestora, dar și acțiuni tranzacționabile la bursă sunt doar câteva dintre beneficiile care completează oferta salarială a angajaților Adobe.
Adobe România aduce și promovează un standard ridicat de wellbeing pentru angajați și un pachet superior de beneficii financiare și non-financiare, plasând compania în topul celor mai doriți angajatori din piața locală IT. Astfel, din 2023, angajații Adobe se bucură anual de 25 de zile de concediu plătit.
Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiunile tranzacționabile pe bursă. În plus, există și beneficii non-financiare precum cele de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, oportunitatea de a dezvolta produse inovative, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere, reduceri și beneficii centrate pe wellbeing.
Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiunile tranzacționabile pe bursă. În plus, există și beneficii non-financiare precum cele de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, oportunitatea de a dezvolta produse inovative, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere, reduceri și beneficii centrate pe wellbeing.
„Când vine vorba de satisfacția la locul de muncă, salariul rămâne, bineînțeles, un factor extrem de important, dar nu mai este suficient pentru motivarea angajaților, cel puțin într-o industrie competitivă, cum e cea de IT. Nivelul salarial, pachetul de beneficii, oportunitățile de învățare și dezvoltare, dar mai ales, echilibrul între viața personală și profesională, timp liber și flexibilitate sunt elemente centrale în strategia noastră de atragere a talentelor și retenția de personal” declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.
Cel mai prețuit beneficiu: timp liber
Asistență financiară pentru adopția unui copil, buget pentru activități sportive, contribuții la plata pensiei pilonul 3, asigurare privată de sănătate, inclusiv dentară, atât pentru angajații Adobe, cât și pentru familiile acestora, dar și acțiuni tranzacționabile la bursă sunt doar câteva dintre beneficiile care completează oferta salarială a angajaților Adobe.
Iar dacă valoarea beneficiilor financiare extra-salariale poate ajunge la zeci de mii de dolari anual, în funcție de vechime și performanță, cel mai apreciat beneficiu non-financiar oferit de Adobe, care vizează toți angajații companiei, este acordarea zilelor libere suplimentare.
„Acordăm o importanță foarte mare beneficiilor centrate pe wellbeing. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar, au acces gratuit la cursuri ori sesiuni de meditație. Desigur, actualizăm constant pachetul de beneficii extrasalariale, în funcție de așteptările angajaților, de context, de nevoi, de dorințe. Dacă în pandemie am gândit ca beneficiu un număr suplimentar de zile libere, anual, la nivelul întregii companii, de anul acesta, am crescut și numărul de zile de concediu de odihnă plătit, la 25 de zile. În plus, zilele libere naționale care cad în zilele de weekend sunt recuperate în zilele de vineri sau luni adiacente acelui weekend”, mai adaugă Cris Radu.
Pe plan local, subsidiara gigantului IT, Adobe România, cel mai mare centru Adobe din Europa axat pe dezvoltarea de produse software, numără peste 1000 de angajați. Creșterea continuă a numărului de angajați, alături de formarea și dezvoltarea echipei reprezintă o preocupare constantă pentru companie și necesară pentru creșterea nivelului de performanță.
În următoarea perioadă, obiectivul companiei este de a-și consolida în România poziția actuală de centru de excelență, oferind angajaților oportunități unice din punct de vedere al carierei, salarizării și beneficiilor extrasalariale.
Pozițiile deschise cuprind toate nivelele de experiență de la entry-level la senior level și management, procesul de recrutare fiind centrat pe specialiști în dezvoltare software în diferite limbaje de programare, respectiv Java, JavaScript, C++ sau Site Reliability Engineering.
Rolurile deschise pot fi consultate pe pagina Cariers, actualizată constant cu cele mai recente posturi disponibile la Adobe, iar beneficiile angajaților Adobe România sunt detaliate aici.
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() ![]() |
Articol 5686 / 19466 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
![]() |

BREAKING NEWS
ESENTIAL
INTERVIURI ESENȚIALE | Portofoliul de investigații internaționale a crescut semnificativ în cadrul biroului Clifford Chance din București în ultimii ani, devenind o adevărată carte de vizită pentru practica din Romania. De vorbă cu Daniel Badea (Managing Partner) și Sabina Crângașu Huțanu (Counsel), despre modul în care funcționează o echipă de avocați români de top, implicată în mod constant în cele mai complexe litigii și investigații de anvergură din Europa
Women in Business Law EMEA Awards 2025 | CMS câștigă titlul de de “Firma anului în România”. Un avocat in-house local, desemnat ”General Counsel of the Year” pentru regiune
LegiTeam: Atorney at Law (0 - 2 years) - Dispute Resolution | Reff & Associates
Tranzacție rară pe piața românească | Cum au lucrat avocații Legal Ground în proiectul legat de achiziția unor obligațiuni ‘tokenizate’, înregistrate și tranzacționate prin sistemul blockchain. Mihai Dudoiu (Partener): ”Pe lângă aspectele comune unor proiecte de finanțare ‘clasice’, a fost necesară integrarea unei componente de fintech. Arhitectura juridică a trebuit adaptată unui cadru relativ nou și încă în formare din punct de vedere normativ”
Clifford Chance a asistat băncile în legătură cu emisiunea record de 1,5 miliarde RON a Băncii Transilvania, prima sa emisiune de obligațiuni sustenabile denominată în lei. Proiect coordonat din București, cu avocați din Londra în echipă
BizLawyer îi prezintă pe avocații care au devenit parteneri în ultimele runde de promovări | Corina Roman, avocat format în câteva firme mari, spune că a regăsit „cu drag”, la BACIU PARTNERS, aceeași preocupare pentru knowledge și dedicare față de mandatele primite de la clienți. “Nu am crezut niciodată că voi lucra într-un proiect cu sateliți, dar iată că aici am avut această ocazie. Și mi-a plăcut enorm, pentru că m-a scos din zona de confort. Acum, datorită acelei experiențe, știm mai multe și putem explora și acest tip de proiecte la nivel de echipă”
Employment | Pe parcursul ultimului an, s-a remarcat o preocupare crescută din partea angajatorilor pentru „descifrarea” obligațiilor tot mai complexe care le revin în temeiul legislației de dată recentă, spun avocații specializați în Dreptul Muncii de la PNSA. De vorbă cu Ioana Cazacu, coordonatoarea practicii, despre noutățile din legislația muncii, solicitările clienților și mandatele complexe în care a fost implicată echipa
BRD coordonează un club loan de 190 mil. € pentru NE Property BV. Avocații CMS au consiliat consorțiul bancar în această finanțare
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Cine sunt campionii pieței locale evidențiați în ultimul clasament IP Stars 2025 | Baciu Partners are cele mai multe recomandări în prima bandă din domeniul mărcilor. ZRVP și Dincă & Speciac sunt pe primul palier al performanței, urmate de Mușat & Asociații și NNDKP
CMS își consolidează echipa din România prin promovarea a șapte avocați | Horea Popescu, managing partner CMS România: ”Aceste promovări reflectă nu doar calitatea muncii lor, ci și energia și dedicarea cu care aduc rezultate remarcabile clienților noștri și ne poziționează perfect pentru a ne continua creșterea și dezvoltarea competențelor”
LegiTeam | Mitel & Asociații recrutează avocat cu experiență (Litigii și Soluționare a Disputelor)
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...