Adobe România crește durata concediului anual la 25 de zile pentru toți angajații
15 Mai 2023
BizLawyerAsistență financiară pentru adopția unui copil, buget pentru activități sportive, contribuții la plata pensiei pilonul 3, asigurare privată de sănătate, inclusiv dentară, atât pentru angajații Adobe, cât și pentru familiile acestora, dar și acțiuni tranzacționabile la bursă sunt doar câteva dintre beneficiile care completează oferta salarială a angajaților Adobe.
Adobe România aduce și promovează un standard ridicat de wellbeing pentru angajați și un pachet superior de beneficii financiare și non-financiare, plasând compania în topul celor mai doriți angajatori din piața locală IT. Astfel, din 2023, angajații Adobe se bucură anual de 25 de zile de concediu plătit.
Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiunile tranzacționabile pe bursă. În plus, există și beneficii non-financiare precum cele de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, oportunitatea de a dezvolta produse inovative, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere, reduceri și beneficii centrate pe wellbeing.
Pe lângă salariile competitive, angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii financiare, precum recompensarea financiară anuală pentru performanță sau acțiunile tranzacționabile pe bursă. În plus, există și beneficii non-financiare precum cele de sănătate, programe de dezvoltare personală și profesională, oportunitatea de a dezvolta produse inovative, experiențe inedite la birou, decont pentru echipamente sau abonamente sportive, zile libere, reduceri și beneficii centrate pe wellbeing.
„Când vine vorba de satisfacția la locul de muncă, salariul rămâne, bineînțeles, un factor extrem de important, dar nu mai este suficient pentru motivarea angajaților, cel puțin într-o industrie competitivă, cum e cea de IT. Nivelul salarial, pachetul de beneficii, oportunitățile de învățare și dezvoltare, dar mai ales, echilibrul între viața personală și profesională, timp liber și flexibilitate sunt elemente centrale în strategia noastră de atragere a talentelor și retenția de personal” declară Cris Radu, Site Leader Adobe România și Vice President of Engineering.
Cel mai prețuit beneficiu: timp liber
Asistență financiară pentru adopția unui copil, buget pentru activități sportive, contribuții la plata pensiei pilonul 3, asigurare privată de sănătate, inclusiv dentară, atât pentru angajații Adobe, cât și pentru familiile acestora, dar și acțiuni tranzacționabile la bursă sunt doar câteva dintre beneficiile care completează oferta salarială a angajaților Adobe.
Iar dacă valoarea beneficiilor financiare extra-salariale poate ajunge la zeci de mii de dolari anual, în funcție de vechime și performanță, cel mai apreciat beneficiu non-financiar oferit de Adobe, care vizează toți angajații companiei, este acordarea zilelor libere suplimentare.
„Acordăm o importanță foarte mare beneficiilor centrate pe wellbeing. Toți angajații beneficiază de un program prin care pot folosi serviciile unui psiholog, pot apela gratuit și la serviciile unui consultant financiar, au acces gratuit la cursuri ori sesiuni de meditație. Desigur, actualizăm constant pachetul de beneficii extrasalariale, în funcție de așteptările angajaților, de context, de nevoi, de dorințe. Dacă în pandemie am gândit ca beneficiu un număr suplimentar de zile libere, anual, la nivelul întregii companii, de anul acesta, am crescut și numărul de zile de concediu de odihnă plătit, la 25 de zile. În plus, zilele libere naționale care cad în zilele de weekend sunt recuperate în zilele de vineri sau luni adiacente acelui weekend”, mai adaugă Cris Radu.
Pe plan local, subsidiara gigantului IT, Adobe România, cel mai mare centru Adobe din Europa axat pe dezvoltarea de produse software, numără peste 1000 de angajați. Creșterea continuă a numărului de angajați, alături de formarea și dezvoltarea echipei reprezintă o preocupare constantă pentru companie și necesară pentru creșterea nivelului de performanță.
În următoarea perioadă, obiectivul companiei este de a-și consolida în România poziția actuală de centru de excelență, oferind angajaților oportunități unice din punct de vedere al carierei, salarizării și beneficiilor extrasalariale.
Pozițiile deschise cuprind toate nivelele de experiență de la entry-level la senior level și management, procesul de recrutare fiind centrat pe specialiști în dezvoltare software în diferite limbaje de programare, respectiv Java, JavaScript, C++ sau Site Reliability Engineering.
Rolurile deschise pot fi consultate pe pagina Cariers, actualizată constant cu cele mai recente posturi disponibile la Adobe, iar beneficiile angajaților Adobe România sunt detaliate aici.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4235 / 18015 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
BeeFast primește o nouă finanțare în valoare de 450.000 USD pentru extinderea internațională și dezvoltare. Avocații Baciu Partners, în tranzacție, cu o echipă coordonată de Corina Roman (Partener)
LegiTeam: Lawyer - Corporate M&A | Reff & Associates
Managing Partner | Din vorbă în vorbă cu Vasile Băiculescu, unul dintre avocații noii generații și coordonator al firmei Băiculescu & Asociații, despre managementul unei firme de avocatură, strategii de creștere și performanță: ”Planul strategic trebuie să fie aliniat cu valorile și viziunea echipei, astfel încât strategia de dezvoltare să pornească din interiorul firmei și să fie susținută de expertiza externă. De-a lungul timpului, am colaborat frecvent cu experți din diverse domenii pentru a ne asigura că adoptăm cele mai bune practici”
LegiTeam | MITEL & ASOCIAȚII recrutează avocat cu experiență (Real Estate)
(VIDEO) INTERVIURI ESENȚIALE | Horea Popescu, Managing Partner CMS România: ”Am avut privilegiul de a fi implicați în câteva dintre tranzacțiile esențiale din economie. Cifrele arată foarte bine, am învățat ce trebuie să facem pentru a merge odată cu curentul, dar și împotriva acestuia, când este cazul”
LegiTeam: Voicu & Asociații is looking for business lawyers
2024 a fost un an aglomerat pentru Departamentul juridic al Farmexim & Help Net | De vorbă cu Mihaela Scărlătescu, Head of Legal and Compliance Director despre actele normative cu impact în activitatea companiei, modificările legislative așteptate și proiectele interesante în care a fost implicată echipa de avocați interni
GDPR | Echipa Mitel & Asociații a fost implicată în mai multe proiecte complexe, printre cele mai solicitante fiind cele legate de tranzacții de tip M&A, dezvoltarea unor aplicații și implementarea unor soluții de conformitate la scară largă, în industrii cu volume mari de date cu caracter personal. Mădălina Mitel, Partener: ”Anticipăm o creștere semnificativă a cererii pentru servicii de consultanță în domenii emergente precum AI, procese automatizate și date biometrice, pe măsură ce reglementările devin mai stricte și aplicarea normelor devine mai riguroasă”
Cine sunt și cum gândesc profesioniștii evidențiați de Legal 500 în GC Powerlist Romania | De vorbă cu Iulian Gânju, Head of Legal - Iulius Group: „Mi-a plăcut foarte mult această zonă de ‘in-house’ deoarece presupune o centrare pe respectarea legislației și corectitudine în procesele de business, idee care rezonează foarte mult și cu principiile și valorile la care mă raportez în fiecare zi”
GDPR | Avocații specializați în practica de Data Protection de la Reff & Asociații - Deloitte Legal spun că preocuparea pentru conformare excedează domeniul protecției datelor. Silvia Axinescu, Senior Managing Associate: ”Abordăm fiecare proiect într-o manieră holistică și recunoaștem că protecția datelor, deși foarte importantă, este doar o piesă a puzzle-ului”
GDPR | Respectarea legislației în domeniu pare că este mai degrabă formală, lipsind măsurile concrete capabile să asigure o protecție adecvată volumului foarte mare de date prelucrate, spun avocații D&B David și Baias. Daniel Vinerean, coordonatorul practicii de Protecția Datelor: De cele mai multe ori este mai ieftin sa plătești o amendă de până la 3.000 € decât să stabilești un plan concret, să achiziționezi tehnologie sau să angajezi un consultant capabil să conceapă și să implementeze măsuri adecvate
Arbitrajul ICSID cerut de Petrochemical Holding GmbH, legat de rafinări RAFO din Onești, a ajuns la final | Statul român așteaptă decizia, după ce Tribunalul a declarat închisă procedura în litigiul în care pretențiile se ridică la cca. 836 milioane USD. Ce onorarii au fost plătite firmelor de avocați care au asigurat apărarea
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...