Lidl:Cel mai mic venit mediu lunar realizat de un vânzător va fi de 4.400 de lei brut în 2021
23 Februarie 2021
AGERPRESLidl extinde şi anul acesta pachetul de beneficii oferit angajaţilor cu alte tipuri de bonusuri.
Cel mai mic venit mediu lunar realizat de un vânzător la Lidl România va fi de 4.400 de lei brut (aproximativ 2.700 de lei net), în anul financiar 2021, sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paşte şi de Crăciun, precum şi alte tipuri de bonusuri şi sporuri, potrivit unui comunicat.
"Acest lucru înseamnă o creştere a veniturilor peste media de creştere anuală în retailul de profil. În plus, toate categoriile de angajaţi vor beneficia de o diversificare a pachetului de beneficii. Angajaţii Lidl se bucură, în primii ani de colaborare, de creşteri salariale anuale garantate. Astfel, în 2021, un vânzător aflat în al patrulea an de la angajare va câştiga un venit mediu lunar de cel puţin 5.100 de lei brut", se menţionează în comunicat.
"Acest lucru înseamnă o creştere a veniturilor peste media de creştere anuală în retailul de profil. În plus, toate categoriile de angajaţi vor beneficia de o diversificare a pachetului de beneficii. Angajaţii Lidl se bucură, în primii ani de colaborare, de creşteri salariale anuale garantate. Astfel, în 2021, un vânzător aflat în al patrulea an de la angajare va câştiga un venit mediu lunar de cel puţin 5.100 de lei brut", se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, Lidl extinde şi anul acesta pachetul de beneficii oferit angajaţilor cu alte tipuri de bonusuri. În plus, compania creşte valoarea nominală a tichetelor de masă oferite tuturor categoriilor de angajaţi, la 20 de lei pe zi lucrătoare, şi dublează sporul pentru lucrul în zilele de weekend, pentru angajaţii din magazine şi depozite.
Potrivit companiei, pe lângă asigurarea de sănătate privată, începând de anul trecut, angajaţii beneficiază de o asigurare de viaţă valabilă oriunde în lume, care acoperă atât cazurile de accident, cele de îmbolnăvire, dar şi servicii speciale care au acoperire şi în cazul îmbolnăvirii ca urmare a infectării cu virusul SARS-CoV-2.
"Numărul de zile de concediu acordate creşte progresiv în primii ani de activitate în companie, ajungând astfel la un număr maxim de 27 de zile de concediu. Începând de anul trecut, fiecare membru al echipei se bucură de o zi liberă cu ocazia zilei de naştere. În plus, Lidl este primul retailer din România care a implementat, începând cu decembrie 2013, politica de a oferi două zile libere angajaţilor din magazine cu ocazia sărbătorilor de Crăciun, respectiv Paşte", se mai arată în comunicat.
Potrivit sursei citate, orice angajat din magazine, depozite sau sediile administrative are posibilitatea de a-şi dezvolta cariera şi poate fi promovat pe poziţii de management.
Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 9.000 de membri activi, care îşi desfăşoară activitatea în toate judeţele ţării.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 3 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...