Afaceri de 1,076 miliarde de euro pentru Orange România, anul trecut
18 Februarie 2021
AGERPRESLa 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi, în creştere cu 1%, comparativ cu finalul T4 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, mai mulţi cu 13% de la an la an.
Cifra de afaceri raportată de Orange România în trimestrul IV din 2020 a ajuns la 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, iar numărul de clienţi ai serviciilor mobile, fixe şi TV s-a majorat cu 1%, până la 10,727 milioane, conform unui comunicat al companiei.
În cursul anului trecut, Orange a continuat dezvoltarea reţelei, iar la 31 decembrie 2020 asigura acoperire 4G pentru 99,2% din populaţie şi 4G+ pentru mai mult de de 65% dintre români, faţă de 53%, la final de 2019. În acest sens, în 2020, un număr de 230.000 de locuitori din 503 de localităţi nou acoperite au primit acces la conectivitate 4G.
"Dacă în 2019 reţeaua Orange 5G era prezentă în 4 oraşe, 2020 a adus conectivitatea 5G în 15 oraşe din România, iar Capitala este 100% acoperită. Dincolo de viteze comparabile cu cele de fibră optică, cu maxime de 1,2 Gbps - de până la 10 ori mai mari decât 4G, reţeaua Orange 5G permite inovaţii tehnologice ce aduc îmbunătăţiri semnificative viitoarelor proiecte de oraşe inteligente, mobilitate, media etc. Dezvoltările la nivel de infrastructură au fost făcute în condiţiile îmbunătăţirii eficienţei energetice, prin ajustarea consumului echipamentelor în funcţie de trafic şi prin folosirea unor soluţii ce reduc cantitatea de curent electric necesar în centrele de date şi în incintele de telecomunicaţii. Aceste acţiuni reprezintă o parte dintre eforturile Orange pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător", se arată în comunicatul operatorului de telecomunicaţii.
În cursul anului trecut, Orange a continuat dezvoltarea reţelei, iar la 31 decembrie 2020 asigura acoperire 4G pentru 99,2% din populaţie şi 4G+ pentru mai mult de de 65% dintre români, faţă de 53%, la final de 2019. În acest sens, în 2020, un număr de 230.000 de locuitori din 503 de localităţi nou acoperite au primit acces la conectivitate 4G.
"Dacă în 2019 reţeaua Orange 5G era prezentă în 4 oraşe, 2020 a adus conectivitatea 5G în 15 oraşe din România, iar Capitala este 100% acoperită. Dincolo de viteze comparabile cu cele de fibră optică, cu maxime de 1,2 Gbps - de până la 10 ori mai mari decât 4G, reţeaua Orange 5G permite inovaţii tehnologice ce aduc îmbunătăţiri semnificative viitoarelor proiecte de oraşe inteligente, mobilitate, media etc. Dezvoltările la nivel de infrastructură au fost făcute în condiţiile îmbunătăţirii eficienţei energetice, prin ajustarea consumului echipamentelor în funcţie de trafic şi prin folosirea unor soluţii ce reduc cantitatea de curent electric necesar în centrele de date şi în incintele de telecomunicaţii. Aceste acţiuni reprezintă o parte dintre eforturile Orange pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător", se arată în comunicatul operatorului de telecomunicaţii.
Potrivit sursei citate, în intervalul octombrie - decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, evoluţia fiind determinată de majorarea vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital.
Cifra de afaceri totală pentru 2020 s-a ridicat la 1,076 miliarde de euro.
La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi, în creştere cu 1%, comparativ cu finalul T4 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, mai mulţi cu 13% de la an la an.
În ceea ce priveşte serviciile pentru companii şi sectorul public, în 2020, Orange a fost partener de digitalizare pentru clienţii din sectorul public şi privat, iar pentru adaptarea activităţii la noile condiţii cele mai cerute soluţii tehnologice au fost de lucru colaborativ, call center şi securitate cibernetică. În acelaşi timp, Orange a răspuns rapid, într-o situaţie de criză, la nevoile spitalelor ori ale şcolilor.
Astfel, compania a livrat peste 180.000 de tablete, pe parcursul anului, în timp ce Fundaţia Orange a investit peste 550.000 euro în educaţie digitală şi a adaptat platforma de învăţare Digitaliada la noile condiţii de învăţare pentru mai mult de 35.000 de elevi, profesori şi părinţi.
Anul trecut, veniturile din servicii IT&C, destinate companiilor, au cunoscut o evoluţie constantă, cu o creştere de 20% faţă de 2019, anunţă compania.
Un alt segment care a înregistrat creşteri a fost cel al serviciilor financiare Orange Money, utilizate în prezent de peste 260.000 de clienţi. Acestea au consemnat un salt de 50%, iar baza de carduri emise s-a dublat în 2020.
Totodată, în perioada octombrie - decembrie 2020, comenzile e-commerce pentru servicii şi achiziţii online sau triplat în comparaţie cu acelaşi interval din 2019. Pe acest segment, Orange România a lansat Yoxo, primul abonament 100% digital, ce a cunoscut o creştere constantă pe parcursul ultimelor luni.
Numărul utilizatorilor activi My Orange a crescut cu 35% în 2020 faţă de finalul anului trecut, în timp ce numărul de conversaţii cu chatbot-ul Djingo a crescut cu 80% în intervalul de referinţă, notează operatorul de telecomunicaţii.
Publicitate pe BizLawyer? |
Articol 4 / 66 | Următorul articol |
Publicitate pe BizLawyer? |
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
Citeste pe SeeNews Digital Network
-
BizBanker
-
BizLeader
- in curand...
-
SeeNews
in curand...