ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Afaceri de 1,076 miliarde de euro pentru Orange România, anul trecut

18 Februarie 2021   |   AGERPRES

La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi, în creştere cu 1%, comparativ cu finalul T4 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, mai mulţi cu 13% de la an la an.

 
 
Cifra de afaceri raportată de Orange România în trimestrul IV din 2020 a ajuns la 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, iar numărul de clienţi ai serviciilor mobile, fixe şi TV s-a majorat cu 1%, până la 10,727 milioane, conform unui comunicat al companiei.

În cursul anului trecut, Orange a continuat dezvoltarea reţelei, iar la 31 decembrie 2020 asigura acoperire 4G pentru 99,2% din populaţie şi 4G+ pentru mai mult de de 65% dintre români, faţă de 53%, la final de 2019. În acest sens, în 2020, un număr de 230.000 de locuitori din 503 de localităţi nou acoperite au primit acces la conectivitate 4G.

"Dacă în 2019 reţeaua Orange 5G era prezentă în 4 oraşe, 2020 a adus conectivitatea 5G în 15 oraşe din România, iar Capitala este 100% acoperită. Dincolo de viteze comparabile cu cele de fibră optică, cu maxime de 1,2 Gbps - de până la 10 ori mai mari decât 4G, reţeaua Orange 5G permite inovaţii tehnologice ce aduc îmbunătăţiri semnificative viitoarelor proiecte de oraşe inteligente, mobilitate, media etc. Dezvoltările la nivel de infrastructură au fost făcute în condiţiile îmbunătăţirii eficienţei energetice, prin ajustarea consumului echipamentelor în funcţie de trafic şi prin folosirea unor soluţii ce reduc cantitatea de curent electric necesar în centrele de date şi în incintele de telecomunicaţii. Aceste acţiuni reprezintă o parte dintre eforturile Orange pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător", se arată în comunicatul operatorului de telecomunicaţii.


Potrivit sursei citate, în intervalul octombrie - decembrie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 304 milioane de euro, în creştere cu 1,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, evoluţia fiind determinată de majorarea vânzărilor de echipamente, înregistrată în contextul în care multe dintre activităţile economice s-au mutat în mediul digital.

Cifra de afaceri totală pentru 2020 s-a ridicat la 1,076 miliarde de euro.

La 31 decembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.727.000 de clienţi, în creştere cu 1%, comparativ cu finalul T4 din 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 403.000 de clienţi, mai mulţi cu 13% de la an la an.

În ceea ce priveşte serviciile pentru companii şi sectorul public, în 2020, Orange a fost partener de digitalizare pentru clienţii din sectorul public şi privat, iar pentru adaptarea activităţii la noile condiţii cele mai cerute soluţii tehnologice au fost de lucru colaborativ, call center şi securitate cibernetică. În acelaşi timp, Orange a răspuns rapid, într-o situaţie de criză, la nevoile spitalelor ori ale şcolilor.

Astfel, compania a livrat peste 180.000 de tablete, pe parcursul anului, în timp ce Fundaţia Orange a investit peste 550.000 euro în educaţie digitală şi a adaptat platforma de învăţare Digitaliada la noile condiţii de învăţare pentru mai mult de 35.000 de elevi, profesori şi părinţi.

Anul trecut, veniturile din servicii IT&C, destinate companiilor, au cunoscut o evoluţie constantă, cu o creştere de 20% faţă de 2019, anunţă compania.

Un alt segment care a înregistrat creşteri a fost cel al serviciilor financiare Orange Money, utilizate în prezent de peste 260.000 de clienţi. Acestea au consemnat un salt de 50%, iar baza de carduri emise s-a dublat în 2020.

Totodată, în perioada octombrie - decembrie 2020, comenzile e-commerce pentru servicii şi achiziţii online sau triplat în comparaţie cu acelaşi interval din 2019. Pe acest segment, Orange România a lansat Yoxo, primul abonament 100% digital, ce a cunoscut o creştere constantă pe parcursul ultimelor luni.

Numărul utilizatorilor activi My Orange a crescut cu 35% în 2020 faţă de finalul anului trecut, în timp ce numărul de conversaţii cu chatbot-ul Djingo a crescut cu 80% în intervalul de referinţă, notează operatorul de telecomunicaţii.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 4 / 66
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Women Lawyers | Pentru Mateea Codreanu, apartenența la echipa Mușat & Asociații, în care a evoluat până la poziția de Partener, a fost decisivă în formarea sa: ”Este o provocare să începi parcursul avocațial ca avocat stagiar într-o firmă de avocatură lider, dar totodată și o premisă pentru o dezvoltare profesională rapidă”
Liviu Togan părăsește Dentons, unde coordona practica de drept penal și investigații și se alătură din nou firmei Mușat & Asociații, pe poziția de Partner: “Revin în cadrul unei echipe pe care o cunosc și în care am încredere”
LMG Life Sciences Awards EMEA 2025 | Kinstellar, Muşat & Asociaţii, NNDKP și Popescu & Asociații, pe lista scurtă din care va fi aleasă peste câteva zile ”South East Europe Firm of the Year”. Popescu & Asociații concurează cu patru firme internaționale de top pentru titlul de ”White Collar Crime Firm of the Year”, iar unul dintre partenerii săi, Mirel Rădescu, este printre cei patru finaliști la categoria ”White Collar Crime Lawyer of the Year”
Avocații Kinstellar spun că semnalul cel mai pregnant din ultima perioadă e dat de proiectele de reorganizare și apreciază că anul acesta va crește numărul companiilor care fac disponibilizări masive. Clienții sunt interesați de consolidarea politicilor privind prevenirea și combaterea hărțuirii la locul de muncă, precum și de regândirea modului de organizare a muncii, pe fondul unei tendințe de creștere a volumului de cauze privind litigiile de muncă | Activitate intensă în practica de Employment, evidențiată de ghidurile juridice internaționale, cu mandate diverse și o echipă expusă la proiecte cu un caracter multidisciplinar
GNP obține o soluție favorabilă pentru un operator de platformă, ce ar putea să contureze o practică constantă și predictibilă, în baza căreia autoritățile de reglementare naționale vor analiza întinderea răspunderii furnizorilor de servicii intermediare. Problemele juridice ridicate în acest litigiu vizează în principal modul de interpretare și aplicare a reglementărilor din Regimul eCommerce și DSA | Avocații Octavian Adam (Partener), Cristina Badea (Senior Associate) și Alice Moisac (Associate), în prim plan
Rising Stars | Eduard Morariu, unul dintre cei mai buni absolvenți ai generației 2022, a ales să profeseze ca avocat la Filip & Company, unde urmărește să se dezvolte în câteva dintre ramurile mai „nișate” ale Dreptului: „Parcursul meu a presupus implicarea în multe dosare de instanță și arbitraj, unele chiar de importanță națională, cu probleme de drept sensibile, dar și cu echipe de avocați excepționali, care le-au făcut față cu o măiestrie la care nu pot decât să aspir”
Cum lucrează echipele Băncilă, Diaconu și Asociații (EY Law) și Grants & Incentives Avisory (EY), în proiectele care vizează accesarea ajutoarelor de stat, în care au o rată de succes mai mare de 90% | Ramificarea multidisciplinară a expertizei permite echipei să ofere clienților o viziune completă asupra pașilor de parcurs și modului în care pot implementa soluțiile propuse, astfel încât să obțină cele mai mari beneficii. Ce servicii integrate asigură clienților și care sunt strategiile pentru maximizarea șanselor de obținere a fondurilor
OMV Aktiengesellschaft a mers pe mâna avocaților de la ZRVP într-un alt arbitraj ICC cu statul român și a câștigat încă 47 mil. €, plus dobânzi. Pretenții de alte 50 mil. € la orizont, într-o procedură nouă, inițiată în decembrie 2024, în care lucrează deja aceeași echipă de avocați
PNSA susține juridic Turneul Internațional Stradivarius
Premieră juridică în România | Popescu & Asociații obține prima despăgubire integrală pentru expropriere: peste 60 mil. lei pentru Viorelo International. Succesul este rezultatul unei strategii juridice riguroase, elaborate și implementate de o echipă interdisciplinară de specialiști
Premieră pe piața avocaturii din România: NNDKP, desemnată pentru a șaptea oară „Firma de avocatură a anului în România” la gala premiilor Chambers Europe 2025. | Ion Nestor, Co-Managing Partner: ” Această recunoaștere, care vine în anul în care sărbătorim 35 de ani de activitate, reprezintă încă o confirmare a poziției de top pe care NNDKP o ocupă pe piața avocaturii din România și validează munca, performanța și rezultatele excelente obținute de întreaga echipă”
Țuca Zbârcea & Asociații a adus la București 100 de avocați din 33 de țări
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...