ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Instituţiile Ministerului Muncii au termen 15 august pentru implementarea comunicării digitale cu cetăţenii

09 Iulie 2020   |   AGERPRES

Ministrul Muncii a subliniat că cetăţenii care doresc să continue să vină la instituţii pentru a transmite actele necesare eliberării unui document vor putea să facă acest lucru.

 
 
Instituţiile din subordinea Ministerului Muncii şi Protecţiei Sociale (MMPS) au termen până la 15 august pentru a implementa un sistem digital de comunicare cu cetăţenii prin care aceştia să facă doar o singură deplasare la instituţie pentru obţinerea documentului solicitat, a transmis ministrul de resort, Violeta Alexandru.

"Cei care au nevoie de serviciile Ministerului Muncii vor face un singur drum, la final - pentru ridicare documente solicitate după confruntarea documentelor trimise prin mijloace electronice cu originalul. Fără alte drumuri, fără stat la cozi, fără a sta aplecat ca să poţi să auzi ce spune angajatul din spatele zidului pe care, până de curând, îl vedeai printr-un mic geam. (...) Aşadar, cei care doresc să comunice electronic cu instituţiile din coordonarea mea, aşa vom proceda. Cât mai comod pentru dânşii pentru că pentru ei muncim. Prin e-mail, fie prin portalurile instituţiilor, vom comunica. Instituţiile din subordinea MMPS au termen până la 15 august să implementeze acest mecanism de comunicare cu cetăţenii. Ordinul este semnat!", a scris Violeta Alexandru pe Facebook.


Sistemul de comunicare digitală implementat la instituţiile subordonate Ministerului Muncii presupune următoarele etape: descărcarea formularului de pe pagina de internet a instituţiei; tipărirea, semnarea şi scanarea formularului, sau completarea formularului online; ataşarea celorlalte documente existente în lista de pe site; trimiterea către instituţie a unui e-mail care conţine toate documentele necesare; procesarea solicitării, de către instituţie; deplasarea unică a solicitantului la instituţie, pentru identificarea acestuia şi predarea documentului solicitat.

Ministrul Muncii a susţinut că în urma implementării acestui sistem, cetăţenii care doresc vor putea să comunice electronic cu instituţiile Ministerului Muncii.

"Digitalizăm, simplificăm şi debirocratizăm la Ministerul Muncii. (...) vă spun că se poate digitaliza şi administraţia publică. Dar la modul real, nu de faţadă. Eu încep la Ministerul Muncii. Va fi o schimbare majoră ce solicit. (...) Cei care vor să meargă pe acest drum, înseamnă că înţeleg că toată lumea s-a schimbat şi că administraţia din România a rămas (mult) în urmă. (...) Drumul spre digitalizare este ireversibil la Ministerul Muncii. Cetăţenii care beneficiază de drepturi şi servicii din partea Caselor de Pensii/Agenţiei pentru Ocuparea Forţei de Muncă/Autorităţii pentru Plăţi şi Inspecţii Sociale, vor putea să comunice electronic cu aceste instituţii. Acesta va fi principalul mijloc de comunicare până la momentul eliberării documentului solicitat", a scris Violeta Alexandru.

Ministrul Muncii a subliniat că cetăţenii care doresc să continue să vină la instituţii pentru a transmite actele necesare eliberării unui document vor putea să facă acest lucru.

"Pentru cetăţenii care doresc să aplice pentru dreptul lor prin transmiterea documentelor la ghişeu, bineînţeles că vor putea face acest lucru în continuare. Mă interesează să oferim cât mai multe oportunităţi de comunicare cetăţenilor, fără a le restrânge pe cele existente. Le mulţumesc colegilor din instituţii, cetăţenilor şi experţilor în domeniu care au avut un cuvânt de spus în finalizarea ordinului. Un singur drum pentru serviciile de la Ministerul Muncii!", a menţionat Violeta Alexandru.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 7977 / 8832
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
Popovici Nițu Stoica & Asociații a asistat AFI Europe în achiziția Bucharest Financial Plaza de la IMMOFINANZ. Echipa a fost coordonată de Florian Nițu (Managing Partner)
Deloitte România și Reff & Asociații au asistat Nokian Tyres în obținerea ajutorului de stat în valoare de 99,5 mil. € pentru noua fabrică de la Oradea
Activitate dinamică pentru echipa de Energie & Resurse Naturale de la NNDKP, a cărei performanță este evidențiată de ghidurile juridice internaționale | Avocații au primit mandate de la clienți activi pe toate segmentele din acest domeniu, dar spun că se menține un interes crescut pentru proiecte ‘verzi’, în special de energie solară și eoliană. Oportunități semnificative de investiții vor apărea în sectorul offshore
LegiTeam: Experienced Lawyer Employment | Reff & Associates
Clifford Chance a asistat Erste Group și BCR în finanțarea dezvoltării unui proiect eolian onshore de 99,2 MW achiziționat de Nala Renewables de la OX2. Nadia Badea (Partener) și Andreea Șișman (Counsel), în prim plan
CMS asistă Nala Renewables la achiziția unui portofoliu de proiecte eoliene de 99,2 MW în România. Echipa multidisciplinară a fost condusă de Ramona Dulamea (Energy Counsel), sub supravegherea Variniei Radu (Energy Partner). Asistență pe parcursul întregului proces al tranzacției și cu privire la finanțarea proiectului
INTERVIU | Cosmin Vasile, singurul avocat român evidențiat ca Thought Leader atât în practica de Arbitration, cât și de Commercial Litigation, în Who’s Who Legal ̸ Lexology: ”Avem șansa să fim implicați într-un număr foarte mare de arbitraje internaționale, de la comerciale la investiționale, dar și în numeroase arbitraje domestice. Pe de altă parte, reputația firmei noastre de litigatori excepționali ne dă șansa să gestionăm numeroase proiecte semnificative ca miză, sonoritate a părților implicate și care au o componentă internațională”
ITR EMEA Tax Awards 2024 | Băncilă Diaconu și Asociații, Popescu & Asociații și Țuca Zbarcea & Asociații concurează pentru titlul de firma anului în România în domeniul taxelor. Popescu & Asociații și Țuca Zbârcea au câte trei nominalizări în jurisdicția locală, iar NNDKP este pe lista scurtă pentru distincția de firma anului în dispute fiscale
A nouăsprezecea ediție a Școlii de vară la NNDKP | Internship-ul include, pe lângă componenta practică, o serie de training-uri generale care facilitează integrarea în firmă și mai multe cursuri de specialitate. Ce trebuie să știe tinerii aflați la început de drum care vor să se alăture uneia dintre cele mai performante echipe de avocați și care sunt așteptările NNDKP legate de viitorii profesioniști care vor contribui la succesul firmei
Avocații din practica de Energie & Resurse Naturale de la Wolf Theiss lucrează în proiectele Doicești și Cernavodă, cele mai mari din domeniul energiei nucleare. Adina Aurel (Counsel): ”Ceea ce ne-a atras la aceste proiecte este în primul rând inovaţia tehnologică în domeniul energiei nucleare” | Cele mai multe solicitări au fost pentru producerea energiei electrice din surse regenerabile, dar volume de muncă mari au avut și mandatele din alte segmente ale practicii
Băiculescu & Asociații își consolidează echipa | Horațiu Pătrașcu, fost judecător la Înalta Curte de Casație și Justiție se alătură pe poziția de Counsel și va coordona practica de Contencios Administrativ și Fiscal
Cariere în Drept | Andrea Roxana Chihaia, printre cei mai buni zece absolvenți ai generației sale, acum stagiară, a intrat în profesie cu emoție și entuziasm. Ea spune că performanța nu se întreține singură, ci trebuie susținută. ”Trebuie să începem ca societate să credem în tineri, în potențialul lor și să le oferim oportunități pe măsură”
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...