ZRP
Tuca Zbarcea & Asociatii

Agroland a investit 150.000 € în deschiderea celui mai mare magazin din rețea, în Timișoara

13 August 2020   |   BizLawyer

Conceptul Agroland MEGA este unic în România și se referă la magazine agricole cu o suprafață mai mare cu 300% decât media acestei piețe * Acesta este a cincea unitate Agroland MEGA și cea mai mare inaugurată până acum * Vânzările prognozate pentru primul an de activitate sunt estimate la 500.000 euro * În următorii patru ani, deschiderea de noi magazine Agroland MEGA va fi una dintre principalele direcții de dezvoltare a companiei

Horia Cardos, fondator si director general al Agroland

 
 
Agroland a deschis cel mai mare magazin din rețea, care ocupă o suprafață de 410 metri pătrați, cu o investiție de 150.000 de euro care nu include stocurile. Agroland MEGA reprezintă un concept unic în România, care constă în magazine cu circa 300% mai mari decât cele tradiționale și în care se pune un accent sporit pe amenajare, aranjarea la raft, precum și consultanța de specialitate oferită clienților.

Acesta este primul magazin de acest tip din Timișoara și cel de-al cincilea din cadrul rețelei Agroland, care numără în prezent 247 de unități, situate în 28 de județe ale țării. Vânzările estimate pentru noul magazin se ridică la aproximativ 500.000 de euro, în primul an de activitate, iar reprezentanții companiei au în plan să mai deschidă alte două Agroland MEGA, în 2020. Agroland deține cea mai extinsă reţea de magazine agricole din România, a fost fondată acum peste 20 de ani și comercializează, printre altele, produse pentru grădinărit, hrană și accesorii pentru animale de companie precum și pui de o zi, furaje pentru animale și utilaje agricole.


Magazinul este situat în incinta primului strip mall din zona Timișoarei, care se află la intrarea în localitatea Moșnița Nouă, în imediata vecinătate a municipiului. Agroland MEGA Timișoara va pune la dispoziția clienților circa 2.000 de produse, dublul numărului celor care se regăsesc în fiecare dintre celelalte patru unități de tip MEGA din rețea. Din punct de vedere al repartizării în funcție de gamă, în noul magazin vor fi disponibile 650 de produse pentru grădină, 750 de produse pentru îngrijirea animalelor, 450 de produse pentru ferme și 200 de articole care aparțin altor game.

„Am lansat conceptul Agroland MEGA în 2017, pentru că am considerat că este benefic pentru clienții noștri să dispună de magazine de tip supermarket, cu suprafețe generoase, game variate de produse și personal calificat să le ofere consultanță de specialitate, în funcție de nevoile fiecăruia. Planurile noastre sunt să extindem această direcție de dezvoltare și să inaugurăm unități Agroland MEGA în apropiere de toate marile orașe din România, în următorii patru ani. Până la finele lui 2020, ne-am propus să deschidem încă două astfel de unități în România, în care să avem la vânzare peste 3.000 de produse și care să depășească 600 mp. Nu excludem nici extinderea în străinătate, într-o primă etapă în țări vecine precum Serbia și Ungaria, dacă noile Agroland MEGA vor avea succesul scontat, în România”, explică Horia Cardoș, fondator și director general al Agroland.

Traficul mediu estimat în Agroland MEGA Timișoara este de 100 - 300 de persoane zilnic, cu variațiile sezoniere specifice. Potrivit reprezentanților companiei, clasamentul celor mai bine vândute trei produse în unitățile Agroland este format din: butași de trandafiri, mâncare pentru câini și furaje pentru păsări. Odată cu deschiderea noului magazin, vor fi lansate numeroase promoții la majoritatea mărcilor disponibile, cele mai mari reduceri fiind pe segmentul de îngrijire a animalelor de companie.

În prezent, rețeaua Agroland include cinci unități de tip MEGA situate în apropiere de Craiova, Galați, Brăila, Giurgiu și, începând cu 13 august, Timișoara.

Recent, compania a anunțat rezultatele financiare parțiale pentru primul semestru din 2020, care a marcat una dintre cele mai prospere perioade din existența Agroland. Astfel, cifra de afaceri s-a ridicat la 25,5 milioane de euro, în creștere cu 18% față de aceeași perioadă din 2019, iar profitul net s-a situat la 1,75 milioane euro. Această valoare este de aproape 4 ori mai mare decât cea înregistrată pe parcursul lui 2019.

Agroland este cea mai mare rețea de magazine agricole din România, are capital 100% românesc și a fost fondată în 1997, la Timișoara, de către antreprenorul Horia Cardoș. În prezent, rețeaua Agroland are 247 de unități, localizate în 28 de județe, și 400.000 de clienți unici/ an. Printre produsele comercializate se află: pui de o zi, furaje şi echipamente pentru ferme mici şi medii, produse pentru grădinărit (seminţe, material săditor, fertilizanți, echipamente) şi hrană și accesorii pentru animale de companie.
Agroland a înregistrat o cifră de afaceri de 30 milioane de euro, la finele lui 2019, și are 220 de angajați. În 2013 a devenit membră a ERPA – Asociația Producătorilor de Păsări Rurale din Europa.
 
 

PNSA

 
 

ARTICOLE PE ACEEASI TEMA

ARTICOLE DE ACELASI AUTOR


 

Ascunde Reclama
 
 

POSTEAZA UN COMENTARIU


Nume *
Email (nu va fi publicat) *
Comentariu *
Cod de securitate*







* campuri obligatorii


Articol 2 / 11
 

Ascunde Reclama
 
BREAKING NEWS
ESENTIAL
ZRVP: 30 de ani de tradiție în avocatură, un nou look pentru viitor | Cosmin Vasile (managing partner): Noua imagine reflectă identitatea și tradiția brandului nostru, reinterpretate într-o manieră modernă și îndrăzneață
Precedent important obținut de RTPR pentru Premier Energy Furnizare în materia teoriei impreviziunii. Despăgubiri de aproximativ 4 milioane EUR și dobânzi legale penalizatoare, ca urmare a neexecutării unui contract de furnizare de energie încheiat pe piața PCCB-BC. Alexandru Stănoiu (Counsel) și Ana Popa (Senior Associate), în echipa coordonată de Valentin Berea (Partener)
Bulboacă și Asociații facilitează atragerea de finanțare, la final de an, pentru o companie românească de succes din industria panificației
Cum a fost anul 2024 pentru Duțescu & Partners: poziționare în topul internațional al firmelor de avocați evidențiate în practica de Capital Markets, lansarea practicii de drept islamic și multe victorii obținute pentru clienți | De vorbă cu Dr. Cristian Duțescu (partener fondator) și Casiana Dușa (partener) despre parcurs, proiecte și realizări
Mușat & Asociații a obținut rejudecarea cererii de revizuire în cazul torționarilor lui Gheorghe Ursu
Edward Sukyas pierde arbitrajul cu statul român și trebuie să plătească peste o jumătate de milion de euro - cheltuieli arbitrale și onorarii plătite avocaților care au apărat România. Litigiul cu Jack Sukyas merge mai departe, modul de alocare a cheltuielilor de arbitraj fiind decis într-o etapă ulterioară a procedurii | Cât au însumat onorariile primite de avocații români aflați de-o parte și alta a baricadei și ce sume au încasat arbitrii
Filip & Company a asistat Mozaik Investments la vânzarea unui pachet minoritar din acțiunile 5 to go către Invenio Partners și ACP
Mușat & Asociații își actualizează identitatea vizuală și lansează un nou website
Pentru echipa de insolvență de la Țuca Zbârcea & Asociații, anul 2024 s-a caracterizat printr-o intensificare a volumului de muncă, cu mandate noi care s-au adăugat unui portofoliu existent bogat. Cele mai multe proiecte au avut complexitate și miză ridicată, necesitând extinderea echipelor implicate și un volum mai intens de activitate | De vorbă cu Cătălina Mihăilescu (Partener) despre activitatea departamentului și planurile de viitor
INTERVIURI 2+1 | Povestea lui “Timi”, numele de alint al biroului NNDKP din Nord-Vestul țării, înființat acum 20 de ani într-o perioadă fără smartphone, Google sau LinkedIn, spusă de doi avocați care au trăit intens toate etapele devenirii sale ca furnizor pentru mediul de afaceri local, standard de etică și membru al comunității academice: ”Vineri la prânz încă nu se născuse ideea; luni, la 10:15, era aprobată”. Mai apoi, ”cu profesionalism, corectitudine și smerenie” a devenit ”un organism viu și adaptabil, care se modelează după viața afacerilor din regiune în fiecare moment”
Meet the Professionals | Din vorbă în vorbă cu Cristina Roșu, proaspăt promovată Partner în cadrul firmei Toncescu și Asociații - KPMG Legal: “Angajarea mea la KPMG Legal după terminarea facultății a fost punctul de plecare al unei călătorii profesionale frumoase și pline de satisfacții, care m-a adus unde sunt astăzi. Am crescut încet, dar constant, în această firmă, dezvoltându-mă ca profesionist, dar mai ales ca om”
Echipa Wolf Theiss dedicată proiectelor din materia insolvenței este în proces de creștere și consolidare, având în vedere interesul ridicat acordat acestui domeniu și creșterea numărului și complexității proiectelor. ”În perioada recentă, ne-au fost solicitate de către clienți numeroase analize privind posibila deschidere a procedurii insolvenței, efectele și riscurile unei astfel de proceduri, dar și opțiunile reglementate pentru restructurarea afacerii, ceea ce arată interesul crescut al companiilor în utilizarea mecanismelor legale”, spun avocații
 
Citeste pe SeeNews Digital Network
  • BizBanker

  • BizLeader

      in curand...
  • SeeNews

    in curand...